Strona 76 z 207

: wt wrz 29, 2009 17:52
autor: jarekkoval
dave19dave,

na foto ladnie wyglada
daj fotke tak jak piszeTo_mas, w jakims bardziej naslonecznionym miejscu :)

jaka pasta polerowales ?

: wt wrz 29, 2009 20:58
autor: dave19dave
najpierw polerowałem pasta auto max a pozniej zamowiłem autosola z allegro i widacc ze autosol jest lepszy ja polerowałem recznie ale widac bylo ze im dłuzej poleruje tym efekt sie poprawia wiec na wiosne kupie filc i sprobuje poprawic :bigok: a fotke postaram się dac w najblizszym czasie :grin:

: ndz paź 04, 2009 14:03
autor: woz1938
witam
mam takie felgi:

Obrazek

pierwszy raz bd robil polerke sam samych rantow
moze mi ktos powiedziec ile arkuszy jakiego papieru pojdzie mi na same ranty?
i od jakiego papieru zaczac po sciagnieciu lakieru scansolem? i co musze kupic? ile czasu mam trzec poszczegolnymi papierami i skad mam wiedziec kiedy zmienic go na drobniejszy?
po czym mam poznac ze moge juz polerowac filcem?jak wyglada filc na wiertarke?

i w jaki sposob radzicie to wszystko zrobic?

mam kilka wzerow takich dosyc dosyc...

wiem ze to uciazliwe pytania ale poprostu chce wiedziec wszystko... co do kazdego szczgolu bo nie chce nic zepsuc:)

pozdrawiam i czekam na odpowiedzi

: ndz paź 04, 2009 16:33
autor: To_mas
woz1938 pisze:wiem ze to uciazliwe pytania ale poprostu chce wiedziec wszystko...
to zacznij działać a nie pytaj !!

kup po 2 arkusze papieru i zobaczysz ile Ci zejdzie na 1 felge !!
kiedy wyszlifowane to tez ciężko powiedzieć ale moze tak:
jak drobny papier zatrze ryski po wcześniejszym papierze :)
ogólnie im bardziej sie przyłożysz tym lepiej :P
woz1938 pisze:i od jakiego papieru zaczac po sciagnieciu lakieru scansolem?
ja tam nie widzę lakieru na rancie :P
woz1938 pisze:po czym mam poznac ze moge juz polerowac filcem?
jak skończysz szlifować P2500 :) ewentuyalnie P2000
woz1938 pisze:jak wyglada filc na wiertarke?
no jak filc na wiertarkę :P
woz1938 pisze:w jaki sposob radzicie to wszystko zrobic?
dokladnie nie oszczędzajć palcy :P
woz1938 pisze:mam kilka wzerow takich dosyc dosyc...
zeszlifować - o ile sie da :)

: ndz paź 04, 2009 19:20
autor: woz1938
ale lakier jednak jest;)

: ndz paź 04, 2009 21:32
autor: dave19dave
no trudno powiedziec jesli dobrze mi się wydaje to te ranty sa juz polerowane to moze od 600 albo drobniejszym a jak wyglada filc masz fotke wyzej :grin: jak chesz wiedziec wszytko o polerce to najlepiej przegladnij troche ten temat ja zanim zabrałem sie za polerke przeczytałem cały ten tamcik i z 20 innych forów :P a fele fanje ładny wzór powodzenia z polerka:bigok:

: wt paź 06, 2009 16:45
autor: woz1938
kupilem tak:
2x 200
2x 400
2x 600
2x 800
2x 1000
2x 1500
2x 2000
2x 2500
wystarczy na 1 felge?

: wt paź 06, 2009 19:29
autor: #Mateusz#
wystarczy na 1 felge?
w zupełności. Choć uważam że i tak zużyjesz po 1 arkuszu na 1 felgę.

: wt paź 06, 2009 21:00
autor: karambol
jak bawię się filcem to nie używam do tego żadnej pasty?

: wt paź 06, 2009 23:57
autor: To_mas
karambol, czytać umiesz ?
to poczytaj temat a nie głupio pytaj !

: śr paź 07, 2009 10:11
autor: pucek007
Witam czytam juz sporo ten temat.. kupilem riale felgi 18 " tyl mam 9" z duzym rantem i mam zamiar je wypolerowac.
Rozebralem felgi z rantow kupilem ten preparat bimexol czy jakos tak do sciagania lakieru a ze jestem leniwym czlowiekiem wyiagnalem kerchera no i co?? posmarowalem jedna warstwe tego preparatu jakies 3 minuty klaru nie ma :) a co ie okazalo pod klarem mialem juz wypolerowane aluminium :D tylko jak byly odpryski klaru to juz nie bylo polerki wiec musze przejechac papierem 2500 i pasta i beda lustra pozdro

ps. mysle ze z tym kercherem zajebisty pomysl ale jesli juz to ktos napisal to sorki bo nie chce mi sie czytac 72 strony:) pozdro TOMAS:P

: śr paź 07, 2009 16:26
autor: bandyta mk1love
jungu, płyn do naczyń odtłuszcza? Wg mnie raczej myje niż odtłuszcza:P jak to tam jest,co?
dave19dave u mnie w Sanoku takie fele na bmw jeździły tak właśnie wypolerowane jak Twoje fajnie to w sumie wyglądało :D do czego Ty je zapychasz?

To_mas, woz1938 ja jak robiłem polerke (a troche się już napolerowałem:P ) to zawsze dużo szło mi papieru w przedziale od 200 do 600 (stopniowałem po 200).

Jak powierzchnia była ładna to odrazu 400 na mokro a jak coś nie tak było to 220 na sucho a nawet 120. I wtedy zawsze 400 na mokro szło najwięcej a każdy papier o większej gradacji już mniej się zużywał.

Co ciekawe polerując ręcznie jakąś np szmatką trzeba jechać przynajmniej do 1500 a najlepiej do 2 tys a polerując np filcem na wiertarce 1200 już jest w miarę ładnie błyszcząco:D

A kiedy zacząć polerować - proponuję szmatke trochę pasy i sobie sprawdzić po jakim papierze na jakim materiale wychodzi ładnie.

karambol, what?

pucek007, wydaje mi się ze 2500 to za dużo...nie wiem w sumie jak te Twoje fele wyglądają no ale na 99% lepiej będzie jak zaczniesz od 1200 i tak do 2000 a później polerka mechaniczna i byłoby ekstra. Tak przynajmniej mi się wydaje.



Ogólnie jak już jest się po papierze 600 to jest z górki :D

polerka

: śr paź 07, 2009 22:39
autor: woz1938
czyli poprostu 200 usuwam niedoskonalosci i wzery a pozniej od 400 do 2500 na wode ta?
a mozesz mi powiedziec po czym mam poznac kiedy zmienic papier np z 400 na 600? :kac:

po tym wszystkim jak bd przystepowal do polerki to moge polerowac recznie szmatka flanelowa i autosolem?

: czw paź 08, 2009 14:06
autor: arturkw
koledzy mam takie pytanko jak wiadomo lub nie wiadomo felgi Borbet w moim przypadku T mają od nowości polerowany rant tyle ze przykryty klarem i nie daje ładnego efektu chce swoje fele pomalować na czarno ( samą gwiazdę w środku) a rancik wypolerować, po przeczytaniu FAQ zrobił bym to tak proszę o ewentualne korekty lub sugestie) oczywiście zdzieramy lakier stary do gołego aluminium i tera czym wyrównać rancik jakim papierem? mam lekko poprzecierany ale naprawdę lekko więc nie trzeba jako hardcorowo trzeć czym to wyrównać? i potem jak juz fabrycznie był spolerowany to czym poprawić sam papierek 2000 wystarczy i potem pasta ?? proszę o rady. dziękuje z góry.