[Golf MK2/MK3] Montaż obrotomierza.

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » ndz gru 10, 2006 12:55

tez tak myslalem!! przegladaj codziennie allegro i patrz tez na takie golfy co sa na czesci moze cos znajdziesz!!ja po pół roku szukania znalazlem mozna tez przerobic licznik z dwóch wtyczek na jedna gdzies na forum sa piny co i jak


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Carat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz gru 10, 2006 00:46
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Carat » pn gru 18, 2006 22:45

Witam , wiem że było to wałkowane 1000 razy, więc tak mam golfa 1,8 z 87r czyli 2 wtyczki, a co z alternatorem ? słyszałem że w wersjach z obrotomierzem był inny ..... mógłby ktoś taką teze potwierdzić lub obalić ? bo sam nie wiem



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » pn gru 18, 2006 22:52

ty masz benzyne takze sygnal bierze z cewki instalke pewnie tez masz!! diesel bral sygnal z alternatora z wyjscia W


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
Przemo_vw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 451
Rejestracja: pt paź 21, 2005 23:35
Lokalizacja: G-ń
Kontakt:

Post autor: Przemo_vw » wt gru 19, 2006 18:58

Witam,
mam taki problem, założyłem licznik z indeksem 950 poprzednio miałem 935. Po podłaczeniu:
1) na starym liczniku miałem pokazane 1/2 zbiornika paliwa, a teraz jest 3/4,
2) temperatura tez jest błednie pokazywana.

Co z tym fantem zrobić ?


Jesli chodzi o tarczke predkosciomierza to go przeloże i bedzie ok.



Awatar użytkownika
micky
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 865
Rejestracja: ndz wrz 18, 2005 20:17
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: micky » ndz gru 24, 2006 01:06

ja bym przełożyl caly predkosciomierz



Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » ndz gru 24, 2006 14:07

micky pisze:ja bym przełożyl caly predkosciomierz
dokladnie samo przelozenie tarczy nic nie da!! a co do temperatury i paliwa to wskazniki mozliwe ze zepsute ale tez mozna ze starych przelozyc


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
Zibi art
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw sty 11, 2007 15:19
Lokalizacja: Gorzow wlkp.
Kontakt:

Post autor: Zibi art » ndz sty 14, 2007 23:57

Mam golfa III 1,9D czy bedą pasowały zegary od 1,9TD? Czy wszystarczy podmienic zegary i juz bedzie wszystko ładnie działać czy do tego jakieś przeróbki są potrzebne? Czytałem poprzednie posty ale nt. silników diesla bez turbiny nic nie znalazłem.


--->323F--->6500obr./min--->red zone--->sound--->[img]http://i35.photobucket.com/albums/d181/ihaveacolourtv/295953439_l.gif[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1311055&sid=15ea422bbe5cc6286dff6446b88ad42f#1311055]mój "pseudoterenowy" golfiiiik:D[/url]

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » pn sty 15, 2007 00:30

jak masz wejscie W na alternatorze to beda chodzic!!tylko musza byc od diesla albo turbodiesla od tdi nie podejda


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Carat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz gru 10, 2006 00:46
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Carat » pt sty 19, 2007 23:02

Czy zegary z MFA będą współpracować ze standardową instalacją pod liczniki w MK II nie chodzi mi o tu o gadzety MFA tylko o standardowe funkcje, prędkoścomierz, obrotek, zegarek kontrolki.



Awatar użytkownika
m4st3rm1nd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt lis 28, 2006 13:39
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: m4st3rm1nd » ndz sty 21, 2007 21:32

Witam wszystkich, widze że tutaj dyskusja całkiem obszerna a więc może znajdzie się ktoś kto odpowie na mój problem :) Chodzi o to, że zmieniłem standardowy zegarek na obrotomierz (wrzuciłem sam obrotomierz, a licznik pozostał), ale nie działa elektroniczny zegarek! Wcześniej na jego miejscu był wskaźnik poziomu paliwa. Wydawało mi się że nie ma tam miejsca żeby podłączyć ten zegarek, więc pozostawiłem tak no i nie działa. Później rozmyślałem nad tym problemem i teraz dodatkowo się zastanawiam, że gdyby nawet działał ten zegarek, to jak go ustawić? Nigdzie nie ma żadnych przycisków. Wkrótce zamieszczę zdjęcie jak to u mnie wygląda. Chyba że ktoś będzie rozumiał o co mi chodzi bez obrazka ;) Pozdrawiam.

[ Dodano: 04 Lut 2007 01:12 ]
Oto zdjęcie o którym mówiłem. Ma ktoś pomysł, czemu ten wyświetlacz nie działa? Ja w zestawie wraz z obrotomierzem dostałem też żaróweczkę, której tam nie włożyłem. Ale nie sądzę, żeby to był powód. Aby zobaczyć zdjęcie kliknij na obrazek


vwgolf4ever
[img]http://img.userbars.pl/53/10550.gif[/img]
[img]http://img.userbars.pl/84/16663.png[/img]

[color=red][size=134]IT'S ALWAYS BETTER TO POST IN AN EXISTING THREAD THAN TO START A NEW ONE[/size][/color]

Klamek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sie 03, 2005 17:10
Lokalizacja: Dąbrowa
Kontakt:

Post autor: Klamek » ndz lut 11, 2007 14:46

Schwarz pisze:Czy ma ktoś może albo wie jak zrobić przejściówkę z 1 wtyki w instalacji w 2 w zegarach.
Mam w swoim mkII 1 wtyke a kupiłem zegary na 2 wtyki. Zegary leżą dobre pół roku bo nie wiem jak je podłączyć :otepienie:
i ja sie dołącze do pytania. czytałem, czytałem i wyczytałem, że można (wszystko można, kwestia jak bardzo sie chce). ale nikt nie napisał jak to zrobić?? moge prosić o pomoc? zaoszczędzi mi to kupe roboty bo bede musiał to zrobic metodą prób i błędów



Awatar użytkownika
gregoreq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 14:46
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: gregoreq » ndz lut 11, 2007 15:33

Klamek pisze:
Schwarz pisze:Czy ma ktoś może albo wie jak zrobić przejściówkę z 1 wtyki w instalacji w 2 w zegarach.
Mam w swoim mkII 1 wtyke a kupiłem zegary na 2 wtyki. Zegary leżą dobre pół roku bo nie wiem jak je podłączyć :otepienie:
i ja sie dołącze do pytania. czytałem, czytałem i wyczytałem, że można (wszystko można, kwestia jak bardzo sie chce). ale nikt nie napisał jak to zrobić?? moge prosić o pomoc? zaoszczędzi mi to kupe roboty bo bede musiał to zrobic metodą prób i błędów
Najprosciej to zaopatrujesz sie w uciete wtyczki z innego auta do tego zegara , odcinasz wszytskie kabelki od twojej wtyczki i odpowiednio laczysz kabelki ze soba .
Ew. wyrywasz jeszcze jakis rozwalony licznik na 1 wtyk i wydlubujesz z niego samo gniazdo i laczysz je z 2 wtyczkami .
Pinout wtyczek jest tu http://www.doppel-wobber.de/mfa_neu.html
Wydaje mi sie ze nie ma co tu wiecej opisywac ( ale moze mnie ktos poprawi )


Szukam:
Silnik wycieraczki tylniej do passata B3
Instrukcje do radyjka GAMMA IV
Sprzedam:
Kierownica RAID z naba

Klamek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sie 03, 2005 17:10
Lokalizacja: Dąbrowa
Kontakt:

Post autor: Klamek » ndz lut 11, 2007 20:16

wiedziałem że nie będzie to proste. nie mam wtyczek niestety i bede musiał coś dorobic i niefart- ja nieczytaty po niemiecku. ale myśle że dam rade. dzieki bardzo. brałem jeszcze opcje z przełożeniem samego obrotka, ale czas pokaże. jak położe obie deski na stole to pokombinuje. dzięki. :pub:

pobiegałem po tej stronce..... w poszukiwaniu schematu wyłącznika świateł .... i nie moge na niego trafić..... możesz rzucić okiem



maszynistapawel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn lut 26, 2007 12:38
Lokalizacja: Terespol Pomorski
Kontakt:

Post autor: maszynistapawel » śr lut 28, 2007 13:13

Witam wszystkich serdecznie. To mój debiut na forum i jeśli ktoś ma wiedzę lub materiały to może mi pomoże. A że rozmowa toczy się na interesujący mnie temat pytam o: mam Golfa III 1,9TD rok 1992 bez obrotomierza lecz z zegarem i czy wie ktoś gdybym odpiął kable wymienił zegary na z obrotomierzem czy by wszystko grało (takie sam wtyczki) czy może w instalacji samochodowej czegoś brakuje i nici z zabiegu??



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 31 gości