Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Ja mialem szczescie dostalem za darmo zegary od skody bardzo mi to podpasowalo bo orginalnie niemialem obrotomierza tylko zegarek , podświetlenie zmienilem na niebieskie pływak odgiolem no i mam problem bo wskazuje mi dobrze paliwo dopiero jak go mam malo czyli jak zbliza sie do 0 bo powyzej 1/4 paliwa wskazowka szaleje no i co z tym zrobic ? myslalem o wymianie pływaka z golfa 4 ale w sprzedazy jest w komplecie z pompa a to doze koszta
inny problem to taki ze licznik jest do 240 a orginalnie mialem 220 no i przeklamuje jakies 10klm czy da sie cos z tym zrobic ?
inny problem to taki ze licznik jest do 240 a orginalnie mialem 220 no i przeklamuje jakies 10klm czy da sie cos z tym zrobic ?
Powiedz mi tylko czy to są od fabii czy octavi?
Bo właśnie z nad takimi siedzę (od fabii).
Co do prędkości to przekłamuje i nic z tym nie zrobisz gdyż zegary mają wbity inny indeks prędkości. Różni się o jakieś 200 impulsów na kilometr i będzie ci przekłamywał. Wiąże się z tym przekłamanie MFA niestety.
Co do pływaka to chodzi o to że mk IV (czytaj octavia i fabia też) miały inne zakresy rezystancji dla max i min. Jeżeli ci pokazuje dobrze w granicach rezerwy to jest ok. Po co ci reszta. Przecierz o to chodzi żeby zupa nie skończyła się niewiadomo czemu.
Pozdrawiam i gratuluje efektu.
Niestety coś za coś to nie są oryginalne zegary więc nie spodziewaj się w 100% prawidłowego działania .
P.S. Co do wskazania prędkościoomierza to nie ma nic wspólnego z tym że miałeś poprzednio do 220. Ewentualnie pokombinuj z softcodierung. Podłącz vaga i zmieniaj ostatnią cyfrę w kodowaniu i patrz na efekt. Ja w ten sposób zakodowałem swoje i przy 150 pokazywał 160 więc przekłamanie niewielkie.
Bo właśnie z nad takimi siedzę (od fabii).
Co do prędkości to przekłamuje i nic z tym nie zrobisz gdyż zegary mają wbity inny indeks prędkości. Różni się o jakieś 200 impulsów na kilometr i będzie ci przekłamywał. Wiąże się z tym przekłamanie MFA niestety.
Co do pływaka to chodzi o to że mk IV (czytaj octavia i fabia też) miały inne zakresy rezystancji dla max i min. Jeżeli ci pokazuje dobrze w granicach rezerwy to jest ok. Po co ci reszta. Przecierz o to chodzi żeby zupa nie skończyła się niewiadomo czemu.
Pozdrawiam i gratuluje efektu.
Niestety coś za coś to nie są oryginalne zegary więc nie spodziewaj się w 100% prawidłowego działania .
P.S. Co do wskazania prędkościoomierza to nie ma nic wspólnego z tym że miałeś poprzednio do 220. Ewentualnie pokombinuj z softcodierung. Podłącz vaga i zmieniaj ostatnią cyfrę w kodowaniu i patrz na efekt. Ja w ten sposób zakodowałem swoje i przy 150 pokazywał 160 więc przekłamanie niewielkie.
VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
zegary sa od octavi z predkosciomierzem jakos dalem sobie rade poprosty wskazowke dalem ponizej 0 co do mfa to duzego przeklamania niema , a plywaka to mnie denerwoje bo jak zatankuje wiecej to wskaznik szaleje i raz pokazuje ze jest full a raz ze jest 0 no i jak pokazuje ze bakjest pusty to wlacza sie brzeczyk i zapala sie ksiegowy przyczyna tego jest taka ze orginalnie plywak jest przymocowany do plytki i jak konczy sie zakres czyli dochodzi do rezerwy paliwa to plywak wychodzi poza ten zakres poza plytke i po podlaczeniu pod zegary od skody raz jest full raz 0 bede szukal jakiegos czujnika poziomu paliwa moze kiedys mi sie uda cos znalesc , sroboje jeszcze vagiem sie pobawic z tym predkosciomierzem
już nic nie kumam z tym pływakiem.
Ja tak nigdy nie miałem.
Ale może dzieje się to dlatego że ta blaszka slizgająca się po "rezystorze" dobrze nie dotyka i stąd te jaja.
Bardzo często się tak dzieje przy przeginaniu pływaka. Sprawdź to.
Ja tak nigdy nie miałem.
Ale może dzieje się to dlatego że ta blaszka slizgająca się po "rezystorze" dobrze nie dotyka i stąd te jaja.
Bardzo często się tak dzieje przy przeginaniu pływaka. Sprawdź to.
VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA
- maro
- Gadatliwa bestia
- Posty: 501
- Rejestracja: czw gru 16, 2004 00:17
- Lokalizacja: Siemianowice Śl.
- Kontakt:
Ja mam zegary ale z wersji mk4 cabrio z czerwonym podswietleniem i co do plywaka to sie zgodze tez przegiolem i raz pokazuje prawie polowe a ma ok 7 litrow, a czasami pokazuje prawie 0, jedno sie zgadza ze jak jest 0 w baku to jest 0 na zegarach , a wszystko sprawdzalem bo nawet tak doginalem plywak ze spuscilem z baku wszystko wlalem 5 litrow i ustawialem tak zeby pokazywal rezerwe nic to nie dalo, a co do obudowy to dorobilem do ksztaltu orginalnej pleksi dlugo to trwalo i ciezko bylo ale udalo sie, na zdjeciu moze wydawac sie niesymetryczne ale jest prawie idealnie, mam nadzieje ze nie zacznie mi to pekac
Ja mam licznik z mk3 zwykly bez obrotka jak co
Ja mam licznik z mk3 zwykly bez obrotka jak co
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Żeby mi sie chciało tak jak mi sie nie chce !!!
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966
Projekt swap 1.4 ABD na 1.8 ABS http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=59966
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości