16V PL , KR , 9A z digifantem

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

ktory DIGIFANT jest lepszy w 16v

DIGIFANT I z g60
243
50%
DIGIFANT II z gti
241
50%
 
Liczba głosów: 484

radekb
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: czw paź 14, 2010 18:17
Lokalizacja: Tarnawka

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: radekb » ndz mar 25, 2018 15:22

Ja Blosa miałem lekko pochylonego nie musi być pionowo ważne żeby kat odchylenia od pionu nie przekraczał 70 stopni z tego co pamietam mi chodziło bez zarzutów Strzałów nie było ważne żeby był zalożony możliwie jak najbliżej przepustnicy. Co do tego czy nowy czy używany to już zależy ile chcesz wydać na to pieniedzy.... w nim bardzo nie ma co sie popsuć chyba że jakiś Janusz coś grzebał i spieprzył.... Blosa należy jedynie przeczyścić co 20 tysiecy kilometrów i tyle. Mam używke sprawną jeżdziło w moim 9a jak chcesz pisz na priv.



kasetla
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt kwie 07, 2015 16:06

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: kasetla » pn mar 26, 2018 18:37

Już kupiony. Przeczyscic czyli?

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka




radekb
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: czw paź 14, 2010 18:17
Lokalizacja: Tarnawka

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: radekb » pn mar 26, 2018 20:44

Czyli usunąć naloty i nagar z lpg który sie osadza w srodku. Odrkecic tak zwany gwidek czyli dużą srubke regulacji składu mieszanki wykrecasz całkowicie i wyciagasz dysze która jest podawany gaz i to trzeba wyczuscic można też lekko przesmarować olejem żeby czarna klapka sie ślizgała po niej lekko.... Pod żadnym pozorem nie odkręcaj górnej czesci ( klosz z króćcem przykrecony 4 śrubkami) nie ma potrzeby tam zaglądać a jak rozkrecisz to tylko rozszczelnisz blosa....



Kolony
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz paź 30, 2016 11:18

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: Kolony » czw mar 29, 2018 21:27

Kasetla, Przepływomierz od 2E będzie chodził ale autko będzie chodzić dużo słabiej i spalanie będzie trochę większe. Na końcu 9-cio cyfrowego numeru OM w silniku 2E jest literka "C" Znajdź przepływkę o numerach 037 906 301 bez żadnych literek! Co do blosa, nie wypowiem się bo nigdy nie jeździłem na tym ale sekwencja (w moim przypadku STAG 300-6) jeździ idealni. Wcześniej jeździłem na przepływce z 2E i mój gruźlik pocinał naprawdę dobrze, ale po wymianie przepływki na ori i wymianie pompki wysokociśnieniowej 6,5 bara, to jest zupełnie inny golfik. Siedzi u mnie kolektor ssący i wtryski z ABF'a i po wymianie przepływki przestało mi go zalewać na wolnych obrotach.
Przeciętny wag z 1.8T nie ma ze mną najmniejszych szans, głowica i wałki z KR'a pozwoliły mi zhamować golfa na 172km

PS.
Gacekk i radekb. dajcie jakiś namiar na ten emulaor przepływomierza klapkowego. Jestem zainteresowany ale nie mogę nic znaleźć w tym temacie.
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: Marszall » pt mar 30, 2018 20:11

Jakie klapki ludzie? Digi 1 idzie kupić w smiesznej cenie i tam nic przepływu nie blokuje


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

radekb
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: czw paź 14, 2010 18:17
Lokalizacja: Tarnawka

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: radekb » sob mar 31, 2018 17:57

Digi 1 cieżko dorwać w tych czasach chyba że masz kolego jakieś dojścia to poprosze o namiar jakiś :)



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: Marszall » sob mar 31, 2018 22:45

Mam jeden na aucie jezdzacy, drugi w zapasie i trzeci kupuje. Do tego dwa komplety wtrysków, i pare kości pod 16v.
A i najważniejsze poza kompem to reszta gratów do skompletowania digi I jest smiesznie tania tylko trzeba wiedzieć czego szukać.
Jak ktoś zainteresowany to moge komuś skompletować, oprócz wiązki, tzn kosc do kompa i wtyczki są tylko trzebaby reszte dorobić.
Mogę też przerobić wiąche od 9A lub zrobić nową ale to bedzie kosztowało


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

radekb
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: czw paź 14, 2010 18:17
Lokalizacja: Tarnawka

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: radekb » wt kwie 03, 2018 18:50

Kolego Marszall poszło PW do ciebie czekam na odpowiedź :)



kasetla
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt kwie 07, 2015 16:06

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: kasetla » pn kwie 09, 2018 18:30

Blos założony, ustawiony według forum corrado i... Niestety auto gaśnie przydodaniu gazu. Ustawione po swojemu i dodatkowo zmieniona przepływka: jeździ na lpg i pb.
Na lpg (przełączając samemu z pb) potrafi wskakiwać na obroty (3tys) i schodzić do 2 tys, z kolei podczas jazdy jest okej obroty to 900.
Na pb nie da się jechać prawdopodobnie wina przeplywki wariuje z obrotami strasznie ale nie gaśnie. Dodatkowo dymi na czarno.
Na lpg i pb po złapaniu temp. Szaleje na obrotach przy postoju skoczy do 3 tys i z powrotem i tak do momentu kiedy gazu nie dodasz.

Jak wyreguluje się pod pb aby nie dymił to na lpg nie jedzie.

Jakieś pomysły?

Jeszcze pytanie czy przy odłączeniu w przepłwce tych dwóch kabelkow w środku auto odpalone na pb powinno zgasnąć? Bo w obu przeplywkach auto niereaguje przy odłączeniu tego.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka




radekb
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: czw paź 14, 2010 18:17
Lokalizacja: Tarnawka

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: radekb » wt kwie 10, 2018 09:58

Jak ustawilas blosa daj zdjecia z pod maski. Podparcie klapki blosa jak masz ustawione? Parownik rozkrecony na maxa? Jezeli rozkrecony na maxa to błąd nie moze tak być. Parownik trzeba ustawic w ten sposób ściągasz wąż doprowadzajacy lpg do blosa podajesz 12v na elektrozawory od gazu tak zeby gaz sie ulatniał wężem slrrcasz parownik do momentu aż mie słychać zeby gaz uciekał i wtedy lekko odkrecasz sluchasz czy gaz zaczyna lecieć jak sobie delikatnie leci to parownik wstepnie masz ustawiony.



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: Marszall » wt kwie 10, 2018 23:56

Bardzo mądre podpowiedzi puszczać gaz pod maskę załaczając elektrozawory, może jeszcze powiesz że na krutko do akumulatora powodując iskrzenie?
Blos to dosc proste urządzenie, i działa od ke-jetronika po monowtrysk bez żadnych problemów, wstępna regulacja wg producenta powinna na ogól starczyć do jazdy. Ale musi być wszystko szczelne no i oczywiscie działające. Mówie o wtrysku benzyny, zaworach hazu rtc. Jak coś fiksuje to warto sprawdzić czy górna membrana w blosie nie jest uszkodzona


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

kasetla
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt kwie 07, 2015 16:06

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: kasetla » śr kwie 11, 2018 20:24



Tutaj filmik, jak to chodzi na lpg kiedy jest już ogarnięte na pb.

Zmieniona przepływka (z powrotem na tą co rozpadła się).

Ewidentnie brakuje mu powietrza. Wywale przepływke czyli z jednej strony blos NIE jest zatkany i chodzi dobrze... Rozkręcane już wszystko i póki nie zabiorę przepływki samochód jechać niechce... (czyli chcę jechać na pb dodaje przeplywke, chcę jechać na lpg to muszę sobie wywalić calkowicie przepływke).

Ostatni koszt jaki mogę ponieść do kolejna przepływka i ani grosza więcej żadne kolejne blosy, srosy itp... najchętniej wyrwała bym nogi z tyłka dla tego co doradził pchać sie w digi niż w abf xD

I ponawiam pytanie o działanie przepływki w przypadku wypietych dwoch przewodow.



ObrazekObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka




radekb
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: czw paź 14, 2010 18:17
Lokalizacja: Tarnawka

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: radekb » czw kwie 12, 2018 07:49

Srube podparcia klapki w blosie wykręcić calkowicie bo widze ze masz wkrecona dlatego wariuje na wolnych obrotach. Podcisniene silnika samo sobie ustawi na jakiej wysokosci klapka ma być na wolnych obrotach. Dużą srube od blosa wkręcić całkiem a małą srubka w blosie kreć tak oby uzyskać wolne obroty. Tak czy siak pasune jechac na analizator spalin i ustawic tak jak trzeba....



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: Marszall » pt kwie 13, 2018 23:12

A kto ci wogóle doradził Digi II do 16v jak to nawet w 8V blokuje dolot?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 67 gości