Panowie, wszystkie czujniki w tych autach są takie same, nie trzeba pałować się z króćcami, można wziąć multimetr i się sami przekonacie. Czujnik biały czy niebieski można stosować zamiennie i wpiąć się bezpośrednio do tego, który jest w 9a. Jak macie w ręku czujnik niebieski i biały włóżcie obydwa do tego samego naczynia z wodą i zmierzcie rezystancje, powinna być ta sama, można potem podgrzać płyn i zmierzyć raz jeszcze, rezystancja powinna spaść na obydwu czujnikach o tyle samo. Problemy zazwyczaj się pojawiają jak używacie jakiegoś zamiennikamlodociany pisze:Kolony pisze:Pytanie do wszystkich którzy mają digi2 w 9a. Od czego stosujecie króciec w którym osadzony jest czujnik NIEBIESKI ??? od PFa??
Ori w 9a przykręcany jest na 3 śruby, natomiast od PF na 2 śruby. Jeżeli nawet macie na to patent, w jak jest to zrobione że czujniki mieszczą się pod kolektorem? Proszę o wskazówki, ewentualnie jakieś fotki.
16V PL , KR , 9A z digifantem
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem
16V PL , KR , 9A z digifantem
Jedno szybkie pytanie
Czy do digi 1 mozna zapodac wtryski 12 ohm? W serii sa 16
Czy do digi 1 mozna zapodac wtryski 12 ohm? W serii sa 16
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
16V PL , KR , 9A z digifantem
Powitać,
9a siedzi już zamiast gruźlika 1.6 PN. Jak pisałem wcześniej, założony jest kolektor ssący od abf-a (chciałem w ten sposób ominąć kombinacje z wtryskami i samą listwą wtryskową) wtryski podłączone jako full grupa. Auto - RAKIETA!!! Mam natomiast problem z wolnymi obrotami, czasem są baaardzo niskie aż zapala się kontrolka ładowania, a przeważnie gaśnie z tym że odpala od najmniejszego strzału. krokowy jest sprawny bo podbinałem do abf-a i do audi 80 b4 2.0 8v i oba autka chodzą idealnie na wolnych, po przekręceniu kluczyka w moim 9a krokowy zadrży, ale nie pracuje bez przerwy, często bywa że na postoju jak ostro przygazuje to słychać krokowy jak zasysa powietrze ale i po mimo tego ... gaśnie. Nie jestem pewien czy prawidłowo podłączyłem przełącznik na przepustnicy, jest zwarty podczas zamkniętej przepustnicy, jak już zaskoczy i chodzi na wolnych, nie ma żadnej reakcji podczas zwierania lub rozwierania przełącznika. Podkreślę że tps na przepustnicy od abf-a jest odłączony, założyłem ori przełącznik z przepustnicy od PF i zonk. już nie mam pojęcia co pokręciłem. Podczas podłączania wszystkiego korzystałem ze schematów WIWID Workschop Data i z Autodaty. wszystkie połączenia sprawdzałem już kilka razy i nic. Jakieś pomysły? sugestie? rozkładam ręce
Powiem tyle: VW 3 abf 96rok zostaje w tyle
9a siedzi już zamiast gruźlika 1.6 PN. Jak pisałem wcześniej, założony jest kolektor ssący od abf-a (chciałem w ten sposób ominąć kombinacje z wtryskami i samą listwą wtryskową) wtryski podłączone jako full grupa. Auto - RAKIETA!!! Mam natomiast problem z wolnymi obrotami, czasem są baaardzo niskie aż zapala się kontrolka ładowania, a przeważnie gaśnie z tym że odpala od najmniejszego strzału. krokowy jest sprawny bo podbinałem do abf-a i do audi 80 b4 2.0 8v i oba autka chodzą idealnie na wolnych, po przekręceniu kluczyka w moim 9a krokowy zadrży, ale nie pracuje bez przerwy, często bywa że na postoju jak ostro przygazuje to słychać krokowy jak zasysa powietrze ale i po mimo tego ... gaśnie. Nie jestem pewien czy prawidłowo podłączyłem przełącznik na przepustnicy, jest zwarty podczas zamkniętej przepustnicy, jak już zaskoczy i chodzi na wolnych, nie ma żadnej reakcji podczas zwierania lub rozwierania przełącznika. Podkreślę że tps na przepustnicy od abf-a jest odłączony, założyłem ori przełącznik z przepustnicy od PF i zonk. już nie mam pojęcia co pokręciłem. Podczas podłączania wszystkiego korzystałem ze schematów WIWID Workschop Data i z Autodaty. wszystkie połączenia sprawdzałem już kilka razy i nic. Jakieś pomysły? sugestie? rozkładam ręce
Powiem tyle: VW 3 abf 96rok zostaje w tyle
16V PL , KR , 9A z digifantem
Jaki masz sterownik, jaki wsad eprom? Jak masz listwe z abf to wtryski maja mniejszy wydatek niz te zielone z g60. Jak masz digi 1 to musisz miec switche przepustnicy
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
16V PL , KR , 9A z digifantem
A w przepustnicy od ABFa nie ma takiej śrubki do regulacji wolnych obrotów ? W PL/KR jest i można się nią pobawić. Auto nie kopci jak z wolnych obrotów dodasz lekko gazu ? Obejrzyj przewody od podciśnienia, szczelność dolotu itd. Najlepiej to zaopatrzyć się w toola, którego zrobiłem. Widać jak na dłoni czy switche działają, czy ciśnienie w dolocie jest prawidłowe itd stan sondy lambda itd..
https://www.youtube.com/watch?v=b4Lb02Id1Gc" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=b4Lb02Id1Gc" onclick="window.open(this.href);return false;
16V PL , KR , 9A z digifantem
Ktoś jeszcze się zajmuje przeróbką ECU od digi2 pod mapy 16v i odcinka 7200?
16V PL , KR , 9A z digifantem
dzwon
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2049
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
16V PL , KR , 9A z digifantem
Lucki, brałem od Ciebie dwa chipy do 2.0 16v 9a na digi1 z rzekomą odcinką 7200 i ani jeden ani drugi nie pozwala osiągnąć takich obrotów. Odcina go przy około 6500.
Zapłon ustawiony idealnie na bodajże 6*, rozrząd książkowo, copot wg. Twoich zaleceń.
Zapłon ustawiony idealnie na bodajże 6*, rozrząd książkowo, copot wg. Twoich zaleceń.
16V PL , KR , 9A z digifantem
Ma ktoś do sprzedania eprom do digi na 16VT na k24 i wtryskach 440?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
- lukasz_katowice2
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: śr paź 24, 2012 20:08
16V PL , KR , 9A z digifantem
Pytanie do specow czy komputer z silnika 1p z koncowka. 022cs podejdzie pod 9a z wiazka?
- bordowa VW Jetta A2 1.6 PN 91r.
- Zielony VW T3 bundeswehra 2.0 Boxer Wiatrem chłodzony + skrzynia AGT ( for FUN ) 87 r.
- Zielony VW T3 bundeswehra 2.0 Boxer Wiatrem chłodzony + skrzynia AGT ( for FUN ) 87 r.
16V PL , KR , 9A z digifantem
Siema pany odgrzebuje temat po czasie bo znow
Robie 9a tym razem digi z silnika 2e wszystko spiete tps dolozony silnik chodzi
Tylko kolektor wydechowy grzeje sie do czerwonosci i auto nie ma mocy
Rozrzad ok na znaki
Zaplonem krecilen w kazda strone i nic
Wytne jeszcze kata
Jak myślicie co może byc przyczyna ?
Robie 9a tym razem digi z silnika 2e wszystko spiete tps dolozony silnik chodzi
Tylko kolektor wydechowy grzeje sie do czerwonosci i auto nie ma mocy
Rozrzad ok na znaki
Zaplonem krecilen w kazda strone i nic
Wytne jeszcze kata
Jak myślicie co może byc przyczyna ?
VW <3
16V PL , KR , 9A z digifantem
Hej, sprawdź jakie masz napięcie ładowania bo jest ważne (nie świeci ci się czasem kontrolka od ładowania przez jakichś czas po odpaleniu ?), sprawdź czy wszystkie przewody masowe są całe i dobrze podpięte. Jeżeli nic z tych rzeczy to trzeba przyjrzeć się ustawieniu zapłonu, być może jest za późny.
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2049
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
16V PL , KR , 9A z digifantem
Strzela w wydech? Bo jeśli tak to musi być opóźniony zapłon lub zawory wydechowe za wcześnie się otwierają.
Soft zrobiony pod 16v czy odpalasz go na seryjnym z 2e?
Soft zrobiony pod 16v czy odpalasz go na seryjnym z 2e?
- lukasz_katowice2
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: śr paź 24, 2012 20:08
16V PL , KR , 9A z digifantem
pytanie do speców , może nie golf ale zestaw może wyląduje w golfie walczę z instalacją Digifanta II do mojego B3 w automacie , mam 9a na oryginalnym wtrysku i kompie , jestem na etapie dobierania komputera a w zasadzie juz go mam - DF1 037906022CS z 1P, pytanie czy będzie on współgrał ze skrzynią automatyczną ? , doczytałem że właściwy komputer do automata to DF-1 037906022DK ,w obecnym komputerze jest pin który wychodzi na skrzynie automatyczną do digimat-a tylko nie wiem jaki tam jest stan elektryczny podczas pracy :/ czy ktoś borykał się z podobnym problemem ?
- bordowa VW Jetta A2 1.6 PN 91r.
- Zielony VW T3 bundeswehra 2.0 Boxer Wiatrem chłodzony + skrzynia AGT ( for FUN ) 87 r.
- Zielony VW T3 bundeswehra 2.0 Boxer Wiatrem chłodzony + skrzynia AGT ( for FUN ) 87 r.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 11 gości