[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort
Panowie a ja mam takie pytanie. Zamontowałem moduł AH, podpiąłem kierunkowskazy oraz całą resztę by otwierać i zamykać. Wszystko ładnie działa. Masę z Pinu 15 wraz z bezpiecznikiem dałem pod przekaźnik oznaczenie czerwone 30. OD tej pory wydaje mi się, ze mam zakłócenia na subwooferze. Strzelanie, szum, ewidentnie masa bo wszystko zostało sprawdzone (kable sygnałowe, radio, wzmacniacz). Gdzie indziej mogę dać ten kabelek ?
Jeszcze jedna kwestia. Gdzie i które piny są odpowiedzialne, za sygnały dźwiękowe otwarcia/zamknięcia ?
Jeszcze jedna kwestia. Gdzie i które piny są odpowiedzialne, za sygnały dźwiękowe otwarcia/zamknięcia ?
Canyon Red Pearl LC3K | Long Beach 17'
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: ndz lut 02, 2014 21:21
- Lokalizacja: zakliczyn k. tarnowa
[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort
panowie chciałem podłączyc z 2 wtyczki modułu komfortu tej brazowej aby migały kierunkowskazy przy zamykaniu otwieraniu i podlączyłem kable
"T15/13 - czarno/zielony 1,5mm do wiązki kierunków np włącznik awaryjnych ten sam kolor
T15/14 - czarno/biały 1,5mm do wiązki kierunków np włącznik awaryjnych ten sam kolor '
i nie swiecą dalej, w vcds miganie przy otwieraniu włączone a przy zamykaniu nie da sie ustawić. Co to może być?
"T15/13 - czarno/zielony 1,5mm do wiązki kierunków np włącznik awaryjnych ten sam kolor
T15/14 - czarno/biały 1,5mm do wiązki kierunków np włącznik awaryjnych ten sam kolor '
i nie swiecą dalej, w vcds miganie przy otwieraniu włączone a przy zamykaniu nie da sie ustawić. Co to może być?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort
cultstyle1992, pin 15 podłączyłeś? To jest zasilanie dla kierunków...
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: ndz lut 02, 2014 21:21
- Lokalizacja: zakliczyn k. tarnowa
[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort
nie podłłączyłem ok dzieki bede probował
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz sie 03, 2014 22:06
Re: [MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + kom
Witam. Mój moduł komfortu to 1J0 959 799 Q jedna niebieska wtyczka. Samochód Bora Variant 2000r. Mam takie pytanie, czy jeśli na pinie 19 zielony kabel wtyczki T23 mam sygnał plus 12v chwilowo przy otwieraniu z każdego zamka drzwi klapy i panelu na drzwiach kierowcy to powinienem go podpiąć do modułu 1C0 pin 13 T23??
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort
Odpowiednikiem T23/19 w 1J0 jest T23/3 w 1C0. Pin 13 z 1C0 to odpowiednik pinu 4 z 1J0.
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz sie 03, 2014 22:06
[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort
Więc T23/13 1C0 brązowo/zielony do T23/4 1J0 też mam brązowo/zielony, a T23/2 1J0 brązowo/niebieski do T23/7 w 1C0? A ktory pin w T23 1C0 959 799B daje sygnał otwarcia klapy bagażnika z pilota?
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: ndz lut 02, 2014 21:21
- Lokalizacja: zakliczyn k. tarnowa
[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort
dopiero teraz probuje okiełznać te kierunki i dalej nic probowałem pod inny kabel w skrzynce bezpieczników o tych samych barwach i nic
"T15/15 - 1,5mm czerwono/czarny - następny bezpiecznik dodatkowy obok przekaźników 15A" jak dokładnie to ma wyglądać, moze ktoś to jeszcze bardziej łopatologicznie wytłumaczyc ?
"T15/15 - 1,5mm czerwono/czarny - następny bezpiecznik dodatkowy obok przekaźników 15A" jak dokładnie to ma wyglądać, moze ktoś to jeszcze bardziej łopatologicznie wytłumaczyc ?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort
Podłącz pod stały plus - zlacze znajdziesz pod przekaźnikami, przykręcane oczko pod nakrętkę i po drodze daj bezpiecznik
Ty się podłączyłeś pod plus po stacyjce...a to nie może zadziałać, nawet nie ma jak sprawdzić czy działa
Ty się podłączyłeś pod plus po stacyjce...a to nie może zadziałać, nawet nie ma jak sprawdzić czy działa
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz sie 03, 2014 22:06
[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort
Panowie temat już, albo dopiero ogarniety, działa wszystko pięknie ładnie póki co na jednej kostce, pilot na 3 przyciski ładnie otwiera klapę i wszystko ladnie słychać sygnalizuje na kierunki, jeszcze nie podpięte. Dziękuje aktywnym i mniej aktywnym forumowiczom, pozdrawiam.
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz sie 03, 2014 22:06
[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort
Panowie jeszcze jedna wielka prośba, jestem w trakcie montażu wtyczki T15 modułu komfortu 1C0. Chciałbym zapytać, gdzie znajdę pin 5-czujnik otwarcia maski, najlepiej gdzieś pod kierownicą. Szukam informacji, ale niewiele jest na ten temat. Wiem, że kasuje żółtą kontrolkę oleju bo tak mam. Pozdrawiam
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: ndz sie 03, 2014 22:06
[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort
Wielkie dzięki, zgadza się, podłączone i jest ok. Miałem pinologie liczników ze strony forum passata niebieska, zielona wtyczka i czerwona jeśli występowała, bodajże 3 rodzaje, immo1, immo2, immo3, ale w żadnym nie pisało mi, myślałem, że przeoczyłem a jednak na kartkach mam to miejsce oznaczone-puste, a w instrukcji od immo3 w tym miejscu jest zaznaczone, że od kontrolki przepalonej żarówki. Może pinologia się różni ale og golfika nic nie znalazłem, pozdro
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: śr kwie 21, 2010 23:13
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
[MK4]Montaż od podstaw el. szyb + central + lustra + komfort
Witam.
Temat trochę stary. Postanowiłem oddłubać.
Przejście z 1C0 962 258 J (sterownik centralnego zamka, takie coś jest u mnie) -> 1J0 959 799AH (moduł komfortu).
Przeanalizowałem, aż 39 stron tego postu (Połowa o pierdołach niestety).
Przeanalizowałem wiele dostępnych schematów jakie posiadam i tych dostępnych w tym poscie.
Mój schemat przepięcia PINów, bez konieczności prowadzenia nowych przewodów.
Wykorzystując te, które są pociągnięte z wtyczki SZAREJ i ZIELONEJ (1C0 962 258 J) -> do wtyczki NIEBIESKIEJ (1J0 959 799AH).
Przed zastosowaniem tego w praktyce proszę o opinie znawców tematu czy rozpiska jest OK.
LEGENDA
NR pin - kolor - gdzie idzie -> NR pin - kolor - opis
---Wtyczka SZara----
1SZ - liliowo/zielony - T10p/7 drzwi pasażera -> 6N - pomarańczowo/brązowy - wtyczka we wszystkich słupkach (przód, tył) pin 7
2SZ - brązowo/zielony - T5d/5 zamek bagażnika -> 4N - brązowo/niebieski - T5d/5 brązowa wtyczka w lewym słupku C
3SZ - brązowo/czarny - krańcówka zamka bagażnika pin 1 i licznik T32/16 (kontrolka otwarcia bagażnika) -> 15N - brązowo/czarny - Odciąć od licznika T32/16. Podpiąć pod T5/3 (jest wpięty w PIN1, a ma być w PIN3) z tyłu (dodatkowa jest to sygnał otwarcia klapy) lub jeśli mamy podświetlenie bagażnika lampkę z diodą zaporową to możemy się dopiąć tam) [do E165]
4SZ - brązowo/biały - T10l/7 i T10m/7 drzwi za kierowcą i pasażerem -> 6N - pomarańczowo/brązowy - wtyczka we wszystkich słupkach (przód, tył) pin 7
5SZ - brązowo/liliowy - T10k/7 drzwi pasażera -> 6N - pomarańczowo/brązowy - wtyczka we wszystkich słupkach (przód, tył) pin 7
6SZ - żółto/zielony - T10n/7 drzwi kierowcy -> 6N - pomarańczowo/brązowy - wtyczka we wszystkich słupkach (przód, tył) pin 7
7SZ - brązowo/żółty - T10i/6 drzwi kierowcy i licznik T32/21 -> 8N - brązowo/żółty - licznik T32/21. Odciąć przewód z kostki w drzwiach kierowcy T10i/6
8SZ - żółto/niebieski - T10n/5 drzwi kierowcy -> BRAK
9SZ - liliowo/niebieski - T10p/5 drzwi pasażera -> BRAK
10SZ - (BORA) brązowo/czarny - krańcówka zamka bagażnika pin 1 i licznik T32/16 -> ????2N????? nie mam pojęcia?????
11SZ - BRAK
12SZ - szaro/żółty - T10n/2 drzwi kierowcy -> 18N - czerwono/niebieski - zasilanie dla wtyczek drzwi kierowcy pin 2 i wtyczka od żarówki podświetlenia bagażnika. Oryginalnie już w tych wtyczkach powinniście mieć taki kabel, więc wystarczy dopiąć się do jednej z nich do tego koloru) [Zasilanie oświetlenia]
13SZ - szaro/liliowy - T10p/2 drzwi pasażera -> 18N - czerwono/niebieski - zasilanie dla wtyczek drzwi pasażera pin 2 i wtyczka od żarówki podświetlenia bagażnika. Oryginalnie już w tych wtyczkach powinniście mieć taki kabel, więc wystarczy dopiąć się do jednej z nich do tego koloru) [Zasilanie oświetlenia]
14SZ - szaro/czarny - T10l/2 drzwi za kierowcą -> BRAK
15SZ - zielono/żółty - T10n/6 drzwi kierowcy -> 9N - pomarańczowo/zielony - we wszystkich słupkach (przód, tył) pin 6
16SZ - szaro/czerwony - T10m/2 drzwi za pasażerem -> BRAK
17SZ - zielono/czerwony - T10m/6 drzwi za pasażerem -> 9N - pomarańczowo/zielony - we wszystkich słupkach (przód, tył) pin 6
18SZ - zielono/liliowy - T10p/6 drzwi pasażera -> 9N - pomarańczowo/zielony - we wszystkich słupkach (przód, tył) pin 6
19SZ - zielono/czarny - T10l/6 drzwi za kierowcą -> 9N - pomarańczowo/zielony - we wszystkich słupkach (przód, tył) pin 6
20SZ - czarno/liliowy - zasilanie po bezpieczniku 6 -> 5N - czarno/fioletowy - zasilanie po bezpieczniku 6
21SZ - liliowo/biały - sterownik AirBag T75/72 -> 17N - liliowo/biały - sterownik AirBag T50/34 lub T75/72
22SZ - zielono/brązowy - zamek bagażnika (tylko Bora i Variant) -> ???nie wiem???
23SZ - szaro/biały - linia K -> 11N - szaro/biały - linia K lub niebieska wtyczka zegarów T32/25
24SZ - BRAK
---Wtyczka Zielona----
1Z - niebiesko/czerwony - T10m/9 drzwi za pasażerem -> BRAK
2Z - niebieski - T5d/4 zamek bagażnika -> 20N - niebieski - T5d/4 brązowa wtyczka w lewym słupku C
3Z - niebiesko/liliowy - T10p/9 drzwi pasażera -> BRAK
4Z - żółto/czarny - szyberdach -> 10N
5Z - BRAK
6Z - niebiesko/żółty - T10n/9 drzwi kierowcy -> BRAK
7Z - BRAK
8Z - czerwono/brązowy - szyberdach -> 7N
9Z - BRAK
10Z - żółto/czerwony - licznik T32/30, zasilanie po bezpieczniku 37, Styk S -> 3N - żółto/czerwony - niebieska wtyczka zegarów T32/30 lub zasilanie po bezpieczniku nr 37 [10A]
11Z - biało/liliowy - T10n/1 drzwi kierowcy -> BRAK
12Z - BRAK
13Z - liliowo/żółty - T10n/3 drzwi kierowcy -> 23Z - wypiąć z kostki zielonej
14Z - liliowy - T10p/3 drzwi pasażera -> 23Z - wypiąć z kostki zielonej
15Z - niebiesko/czarny - T10l/9 drzwi za kierowcą -> BRAK
16Z - liliowo/czarny - T10l/3 drzwi za kierowcą -> BRAK
17Z - liliowo/czerwony - T10m/3 drzwi za pasażerem -> BRAK
18Z - zielony - T5d/2 zamek bagażnika -> 19N - zielony - T5d/2 brązowa wtyczka w lewym słupku C
19Z - niebiesko/szary - oświetlenie wnętrza masa -> 16N - niebiesko/szary - podpinamy się do podświetlenia wewnątrz (lampka nad lusterkiem)
20Z - czerwono/niebieski - oświetlenie wnętrza + -> 12N - szaro/niebieski - kabel od podświetlenia. Możemy się dopiąć do jakiegokolwiek kabla w tym kolorze. Jak nie możemy znaleźć to pin 5 wtyczki od regulacji podświetlenia, obok włącznika świateł, oraz wysyłamy do wtyczki w słupku A, strona kierowcy, pin 10? (Tylko że PIN 10 jest pusty w wiązce drzwi)
21Z - niebiesko/biały - licznik T32/3 (sygnał z prędkościomierza) -> 14N - niebiesko/biały - licznik T32/3 (sygnał z prędkościomierza)
22Z - brązowy - masa -> 23N - brązowy - masa
23Z - czerwono/żółty - zasilanie po bezpieczniku nr 38 -> 13Z i 14Z - czerwono/żółty - Wypiąć z kostki zielonej. Połączyć ze sobą PIN13, PIN14 z PIN23 (po bezpieczniku nr 38) Zasilanie drzwi przednich. Tył PIN3 w kostce drzwi ma pusty.
-------------
Ponad to poprowadzić trzeba przewody:
1N - Brązowo/czarny - T7/PIN3 włącznik grzania tylnej szyby
13N - PUSTY? (W PLANACH JEST ŻĘ) J398 PIN (przekaźnik silnika zdalnego odblokowania tylnych drzwi (ale chyba pusty)
22N - czerwono/czarny - zasilanie po bezpieczniku nr. 14 [10A]
------------
Wtyczka BRĄZOWA jeszcze nie rozpracowania
Z tego co widać to do wtyczki niebieskiej wystarczy poprowadzić tylko 2 przewody. Resztę można podpiąć do istniejących lub istniejące przerobić tak by pasowały do podłączenia.
Czekam na komentarze fachowców i poprawki jeżeli są konieczne.
Temat trochę stary. Postanowiłem oddłubać.
Przejście z 1C0 962 258 J (sterownik centralnego zamka, takie coś jest u mnie) -> 1J0 959 799AH (moduł komfortu).
Przeanalizowałem, aż 39 stron tego postu (Połowa o pierdołach niestety).
Przeanalizowałem wiele dostępnych schematów jakie posiadam i tych dostępnych w tym poscie.
Mój schemat przepięcia PINów, bez konieczności prowadzenia nowych przewodów.
Wykorzystując te, które są pociągnięte z wtyczki SZAREJ i ZIELONEJ (1C0 962 258 J) -> do wtyczki NIEBIESKIEJ (1J0 959 799AH).
Przed zastosowaniem tego w praktyce proszę o opinie znawców tematu czy rozpiska jest OK.
LEGENDA
- SZ - wtyczka SZara w 1C0 962 258 J
- Z - wtyczka Zielona w 1C0 962 258 J
- N - wtyczka Niebieska w 1J0 959 799AH
NR pin - kolor - gdzie idzie -> NR pin - kolor - opis
---Wtyczka SZara----
1SZ - liliowo/zielony - T10p/7 drzwi pasażera -> 6N - pomarańczowo/brązowy - wtyczka we wszystkich słupkach (przód, tył) pin 7
2SZ - brązowo/zielony - T5d/5 zamek bagażnika -> 4N - brązowo/niebieski - T5d/5 brązowa wtyczka w lewym słupku C
3SZ - brązowo/czarny - krańcówka zamka bagażnika pin 1 i licznik T32/16 (kontrolka otwarcia bagażnika) -> 15N - brązowo/czarny - Odciąć od licznika T32/16. Podpiąć pod T5/3 (jest wpięty w PIN1, a ma być w PIN3) z tyłu (dodatkowa jest to sygnał otwarcia klapy) lub jeśli mamy podświetlenie bagażnika lampkę z diodą zaporową to możemy się dopiąć tam) [do E165]
4SZ - brązowo/biały - T10l/7 i T10m/7 drzwi za kierowcą i pasażerem -> 6N - pomarańczowo/brązowy - wtyczka we wszystkich słupkach (przód, tył) pin 7
5SZ - brązowo/liliowy - T10k/7 drzwi pasażera -> 6N - pomarańczowo/brązowy - wtyczka we wszystkich słupkach (przód, tył) pin 7
6SZ - żółto/zielony - T10n/7 drzwi kierowcy -> 6N - pomarańczowo/brązowy - wtyczka we wszystkich słupkach (przód, tył) pin 7
7SZ - brązowo/żółty - T10i/6 drzwi kierowcy i licznik T32/21 -> 8N - brązowo/żółty - licznik T32/21. Odciąć przewód z kostki w drzwiach kierowcy T10i/6
8SZ - żółto/niebieski - T10n/5 drzwi kierowcy -> BRAK
9SZ - liliowo/niebieski - T10p/5 drzwi pasażera -> BRAK
10SZ - (BORA) brązowo/czarny - krańcówka zamka bagażnika pin 1 i licznik T32/16 -> ????2N????? nie mam pojęcia?????
11SZ - BRAK
12SZ - szaro/żółty - T10n/2 drzwi kierowcy -> 18N - czerwono/niebieski - zasilanie dla wtyczek drzwi kierowcy pin 2 i wtyczka od żarówki podświetlenia bagażnika. Oryginalnie już w tych wtyczkach powinniście mieć taki kabel, więc wystarczy dopiąć się do jednej z nich do tego koloru) [Zasilanie oświetlenia]
13SZ - szaro/liliowy - T10p/2 drzwi pasażera -> 18N - czerwono/niebieski - zasilanie dla wtyczek drzwi pasażera pin 2 i wtyczka od żarówki podświetlenia bagażnika. Oryginalnie już w tych wtyczkach powinniście mieć taki kabel, więc wystarczy dopiąć się do jednej z nich do tego koloru) [Zasilanie oświetlenia]
14SZ - szaro/czarny - T10l/2 drzwi za kierowcą -> BRAK
15SZ - zielono/żółty - T10n/6 drzwi kierowcy -> 9N - pomarańczowo/zielony - we wszystkich słupkach (przód, tył) pin 6
16SZ - szaro/czerwony - T10m/2 drzwi za pasażerem -> BRAK
17SZ - zielono/czerwony - T10m/6 drzwi za pasażerem -> 9N - pomarańczowo/zielony - we wszystkich słupkach (przód, tył) pin 6
18SZ - zielono/liliowy - T10p/6 drzwi pasażera -> 9N - pomarańczowo/zielony - we wszystkich słupkach (przód, tył) pin 6
19SZ - zielono/czarny - T10l/6 drzwi za kierowcą -> 9N - pomarańczowo/zielony - we wszystkich słupkach (przód, tył) pin 6
20SZ - czarno/liliowy - zasilanie po bezpieczniku 6 -> 5N - czarno/fioletowy - zasilanie po bezpieczniku 6
21SZ - liliowo/biały - sterownik AirBag T75/72 -> 17N - liliowo/biały - sterownik AirBag T50/34 lub T75/72
22SZ - zielono/brązowy - zamek bagażnika (tylko Bora i Variant) -> ???nie wiem???
23SZ - szaro/biały - linia K -> 11N - szaro/biały - linia K lub niebieska wtyczka zegarów T32/25
24SZ - BRAK
---Wtyczka Zielona----
1Z - niebiesko/czerwony - T10m/9 drzwi za pasażerem -> BRAK
2Z - niebieski - T5d/4 zamek bagażnika -> 20N - niebieski - T5d/4 brązowa wtyczka w lewym słupku C
3Z - niebiesko/liliowy - T10p/9 drzwi pasażera -> BRAK
4Z - żółto/czarny - szyberdach -> 10N
5Z - BRAK
6Z - niebiesko/żółty - T10n/9 drzwi kierowcy -> BRAK
7Z - BRAK
8Z - czerwono/brązowy - szyberdach -> 7N
9Z - BRAK
10Z - żółto/czerwony - licznik T32/30, zasilanie po bezpieczniku 37, Styk S -> 3N - żółto/czerwony - niebieska wtyczka zegarów T32/30 lub zasilanie po bezpieczniku nr 37 [10A]
11Z - biało/liliowy - T10n/1 drzwi kierowcy -> BRAK
12Z - BRAK
13Z - liliowo/żółty - T10n/3 drzwi kierowcy -> 23Z - wypiąć z kostki zielonej
14Z - liliowy - T10p/3 drzwi pasażera -> 23Z - wypiąć z kostki zielonej
15Z - niebiesko/czarny - T10l/9 drzwi za kierowcą -> BRAK
16Z - liliowo/czarny - T10l/3 drzwi za kierowcą -> BRAK
17Z - liliowo/czerwony - T10m/3 drzwi za pasażerem -> BRAK
18Z - zielony - T5d/2 zamek bagażnika -> 19N - zielony - T5d/2 brązowa wtyczka w lewym słupku C
19Z - niebiesko/szary - oświetlenie wnętrza masa -> 16N - niebiesko/szary - podpinamy się do podświetlenia wewnątrz (lampka nad lusterkiem)
20Z - czerwono/niebieski - oświetlenie wnętrza + -> 12N - szaro/niebieski - kabel od podświetlenia. Możemy się dopiąć do jakiegokolwiek kabla w tym kolorze. Jak nie możemy znaleźć to pin 5 wtyczki od regulacji podświetlenia, obok włącznika świateł, oraz wysyłamy do wtyczki w słupku A, strona kierowcy, pin 10? (Tylko że PIN 10 jest pusty w wiązce drzwi)
21Z - niebiesko/biały - licznik T32/3 (sygnał z prędkościomierza) -> 14N - niebiesko/biały - licznik T32/3 (sygnał z prędkościomierza)
22Z - brązowy - masa -> 23N - brązowy - masa
23Z - czerwono/żółty - zasilanie po bezpieczniku nr 38 -> 13Z i 14Z - czerwono/żółty - Wypiąć z kostki zielonej. Połączyć ze sobą PIN13, PIN14 z PIN23 (po bezpieczniku nr 38) Zasilanie drzwi przednich. Tył PIN3 w kostce drzwi ma pusty.
-------------
Ponad to poprowadzić trzeba przewody:
1N - Brązowo/czarny - T7/PIN3 włącznik grzania tylnej szyby
13N - PUSTY? (W PLANACH JEST ŻĘ) J398 PIN (przekaźnik silnika zdalnego odblokowania tylnych drzwi (ale chyba pusty)
22N - czerwono/czarny - zasilanie po bezpieczniku nr. 14 [10A]
------------
Wtyczka BRĄZOWA jeszcze nie rozpracowania
Z tego co widać to do wtyczki niebieskiej wystarczy poprowadzić tylko 2 przewody. Resztę można podpiąć do istniejących lub istniejące przerobić tak by pasowały do podłączenia.
Czekam na komentarze fachowców i poprawki jeżeli są konieczne.
http://www.vw-bora.pl/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości