ethe pisze:Jako efekt uboczny w linii Extra: mam dwa razy podany numer identyfikacyjny PIN. Nie przeszkadza mi to zbytnio. Możliwe, że wystarczy wykonać tylko operację na liczniku. Jak widać po numerze licznika był to anglik, tak więc w pionie miał 130km/h, nie wprowadziłem komórek podanych w poradzie, lecz skorzystałem z tych znajdujących się w moim liczniku (pierwsza linia w ogóle się nie różni, natomiast w drugiej są inne wartości co jakiś czas), takie wartości wpisałem:
18 00 3C 00 F7 02 FF 05 90 06 06 0C AA 0F 45 10
06 00 6A 00 EB 03 D2 07 4E 08 B1 0C 9D 0F 1A 10
Po tej operacji wybrałem się na wycieczkę i podpięty pod sterownik silnika sprawdzałem wskazania prędkości, przy 100km/h wskazówka idealnie w pionie, w sterowniku 99-100km/h, GPS adekwatnie. Dużo robi odpowiednie dopasowanie wskazówek po wymianie tarcz (rozbierałem licznik chyba z 15 razy) cały czas sprawdzałem za pomocą Output Tests-03 czy wskazówki zatrzymują się w pionie, a obrotomierz na 3tys.
Dzięki za to info, bo mi też coś tam nie pasowało w tych linijkach. Dodaję to do porady jako opcję.
ethe pisze:Uruchomiłem sobie przy okazji wyświetlanie informacji z ori radia (Gamma), pociągnąłem te 3 przewodziki zakichane, możliwe, że nawigacja też będzie wyświetlała informację, bo w MENU jest możliwość uruchomienia nawigacji.
A to też dobra informacja. Dzięki.