16V PL , KR , 9A z digifantem
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: pt maja 13, 2016 18:52
16V PL , KR , 9A z digifantem
Witam Panowie. Mam takie pytanie ktos sie moze orientuje jaki sterownik bedzie pasował do golfa 2 gti zamiast sterownika 037 906 022 AG bo moj niestety chyba padł. wszystko sprawdzone- instalacja itp, iskra jest a nie otwieraja sie wtryskiwacze-brak napiecia.
Pozdawiam.
Pozdawiam.
16V PL , KR , 9A z digifantem
Brak + ?? Jak tak to daj go bezpośrednio do aku i zobacz czy zapali wtryski są sterowane masą a + jest po zapłonie
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: pt maja 13, 2016 18:52
16V PL , KR , 9A z digifantem
+ staly po zapłonie jest(pojawia sie gdyb pompa paliwa pracuje), brak sterowania masa ze sterownika.
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: pt maja 13, 2016 18:52
Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem
plus po zapłonie jest, brak sterowania masa ze sterownika.homer21 pisze:Brak + ?? Jak tak to daj go bezpośrednio do aku i zobacz czy zapali wtryski są sterowane masą a + jest po zapłonie
16V PL , KR , 9A z digifantem
Witam. Mam taki problem moje auto to corrado 2.0 9a na Digi 1 wszystko śmiga fajnie tylko ostatnio odkryłem że na wypiętej wtyczce sondy lambda nie ma napięcia na grzałkę .Po zmierzeniu miernikiem wyszło że na obydwu pinach jest masa czyli coś jest źle podłączone. Czy ktoś mógłby mi opisać jak powinny być podłączone przewody grzałki? Skąd wziąć + na grzałkę i na którym przewodzie ma być ten plus?
16V PL , KR , 9A z digifantem
Jak zmierzyłeś że jest masa ? Musisz wiedzieć jak działa taki multimetr. Jeżeli robisz test ciągłości obwodu to ten multimetr jednym kablem puszcza napięcie i na drugim mierzy czy jest to napięcie i wtedy pokazuje że jest ciągły obwód. Także zawsze będzie sygnalizować że obwód jest ciągły na obydwu pinach bo w obu przypadkach zmierzy napięcie nawet jak wyłączysz zasilanie. Zrób prosty eksperyment: zmierz ciągłość obwodu akumulatora albo baterii i wyjdzie że plus jest zwarty z masą, a to nieprawda bo aku wyleciałby w powietrze .To nie jest dobre podejście. Lepiej po prostu zmierz napięcie na wtyczce kiedy silnik się rozgrzewa (bo w sumie nie wiem czy nie wyłączy się ziasilanie grzałki jak się silnik rozgrzeje).
16V PL , KR , 9A z digifantem
Z tego co mi wiadomo napięcie na grzałke jest stałe po załączeniu zapłonu (jesli sie mylę to mnie poprawcie), pojęcie jakieś o elektryce mam także nie robiłem tego w sposób który kolega mleko1984 opisał wyżej jak wyżej napisałem napiecia pomiędzy dwoma pinami idącymi na grzałkę nie ma multimetr wskazuje 0. Wypiąłem wiązkę z kompa i sprawdziłem połaczenia i jeden pin był połaczony z masami ze sterownika a na drugim jest masa która PRAWDOPODOBNIE idzie ze skrzynki bezpieczników .
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
16V PL , KR , 9A z digifantem
Jeśli się nie mylę (a mogę się mylić) to do sondy jest przekaźnik na osobnej podstawce w kablach. Sprawdź go. Jeśli się mylę to poprawcie mnie.
16V PL , KR , 9A z digifantem
Witam. Mam u siebie Digi 1. Czy czujniki oleju też muszę brać pod g60? Czy patrzeć pod 9a? Bo u mnie sie kontrolka odzywa
16V PL , KR , 9A z digifantem
Czujniki ciśnienia oleju masz podłączone pod zegary, ECU nie jest połączone z tymi czujnikami wiec nie musisz ich zmieniać na te z g60. Jeżeli ci się odzywa kontrolka należy wymienić czujnik, ewentualnie sprawdź czy masz dobrze podłączone te czujniki, bo są dwa wysokiego i nieskiego ciśnienia jak pozamieniasz odwrotnie na nich kable to tez bedzie ci pokazywac głupoty.
16V PL , KR , 9A z digifantem
Witam.
Jest mały problem: po swapie na 9A z Digi II jest brak iskry na cewce. U mnie ktoś podziabał wiązkę, wiec lutowanie mnie czekało... Znalazłem jeden czarny który jest + na cewkę, jeden czerwony do cewki i jeden czerwony z czarnym paskiem... Do tego w miejscu gdzie wychodzi jeden z czerwonych przewodów do cewki jest ucięty czarny... Do tego gdzie w cewce dane przewody powinienem podpiąć? Bo niby na chłopski rozum + cewki dałem z czarnym, ale czy dobrze?
Jest mały problem: po swapie na 9A z Digi II jest brak iskry na cewce. U mnie ktoś podziabał wiązkę, wiec lutowanie mnie czekało... Znalazłem jeden czarny który jest + na cewkę, jeden czerwony do cewki i jeden czerwony z czarnym paskiem... Do tego w miejscu gdzie wychodzi jeden z czerwonych przewodów do cewki jest ucięty czarny... Do tego gdzie w cewce dane przewody powinienem podpiąć? Bo niby na chłopski rozum + cewki dałem z czarnym, ale czy dobrze?
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
16V PL , KR , 9A z digifantem
Panowie jakiej średnicy kolanko silikonowe muszę kupić żeby naszło na owalną przepustnicę od 9A?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości