[MK4]Aktywacja przywitania i ile przejadę na baku w zegarach
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: pn lut 16, 2015 21:52
Re: [MK4]Aktywacja przywitania i ile przejadę na baku w zega
Sproboje jeszcze przy uzyciu commandera.
Drugie pytanie probowałem zmieniać dane w hexedytotrze ale ja od mniejwiecej 0380 w dół mam same FF FF FF FF FF i nic wiecej nie ma tam C2 albo innych liter czy cyfer... chyba w tym liczniku też nic nie zdziałam...
Trzecie pytanie da rade zaprogramować immobilizer w drugim liczniku, ze jak podłącze jeden albo drugi to mi auto odpali? Bo aktualnie podłączam ten licznik 821b i immo sie załącza.
Drugie pytanie probowałem zmieniać dane w hexedytotrze ale ja od mniejwiecej 0380 w dół mam same FF FF FF FF FF i nic wiecej nie ma tam C2 albo innych liter czy cyfer... chyba w tym liczniku też nic nie zdziałam...
Trzecie pytanie da rade zaprogramować immobilizer w drugim liczniku, ze jak podłącze jeden albo drugi to mi auto odpali? Bo aktualnie podłączam ten licznik 821b i immo sie załącza.
[MK4]Aktywacja przywitania i ile przejadę na baku w zegarach
witam posiadam licznik 1U0 920 811 J posiada MFA to funkcja ile na baku jest aktywna? OCTAVIA 2003 1.9TDI
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
[MK4]Aktywacja przywitania i ile przejadę na baku w zegarach
marcin601, druga na Twoim filmie (840) to właśnie to.
[MK4]Aktywacja przywitania i ile przejadę na baku w zegarach
markus420,jest problem z RCD200mp3 podłączyłem can z licznika pin 19-20 i nadal brak sygnału gala
- battlefieldcity
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: czw maja 22, 2014 22:31
- Lokalizacja: Lubuskie Murzynowo
[MK4]Aktywacja przywitania i ile przejadę na baku w zegarach
teoretycznie po podłączeniu can mogę rozglądać się za licznikiem z can full fis immo 3 wcześniej miałem licznik 1j0919991A ?????
[MK4]Aktywacja przywitania i ile przejadę na baku w zegarach
Mam golf 2001 tdi , 1J0 920 826 C ,Motometer V07, immo3 , 1/2 fis, zdaje sie ,ze nie mogę odpalic RKM ??
ktos mi z Was pomoże ,które komórki mam zmienic, bo moze robię nie to co trzeba?
ktos mi z Was pomoże ,które komórki mam zmienic, bo moze robię nie to co trzeba?
-
- Forum Master
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
[MK4]Aktywacja przywitania i ile przejadę na baku w zegarach
Przecież masz napisane w pierwszym poście
Motometer mit immo 3
0x0381 = 00 rkm aus
0x0381 = 02 rkm an
Motometer mit immo 3
0x0381 = 00 rkm aus
0x0381 = 02 rkm an
Re: [MK4]Aktywacja przywitania i ile przejadę na baku w zega
Właśnie pisze przecież, że nie działa.riccardoa pisze:Przecież masz napisane w pierwszym poście
Motometer mit immo 3
0x0381 = 00 rkm aus
0x0381 = 02 rkm an
[MK4]Aktywacja przywitania i ile przejadę na baku w zegarach
Dokładnie tak , zmieniam komórkę 00 na 02 , zapisuje wsad.. odłaczam klemę od akku ,a po twardym resecie jest bez zmian
Wg. całego wątku jaki tu prześledziłem te zegary powinny działać z rkm ,ale widocznie motometer nie działa.
taka ciekawostka jeszcze
pobierałem kilkukrtonie wsad i w dwóch mam inne komórki: 84 - 5A , a w drugim pliku 84 - 5B
pytanie ,czy cos to zmienia i ,który jest prawidłowy ?
- sixkiller
- Nowicjusz
- Posty: 11
- Rejestracja: śr lut 23, 2005 10:05
- Lokalizacja: Zbąszyń\Nowy Tomyśl\POZNAŃ\Bolechowo
- Kontakt:
Re: Odp: [MK4]Aktywacja przywitania i ile przejadę na baku w
Witam wszystkich,
przejrzałem wątek i niestety nie znalazłem odpowiedzi, w związku z tym pytanie:
Czy dla licznika 1J0820926 BOSCH RB8 da się tak ustawić kontrolkę tempomatu aby zapalała się tylko wtedy gdy tempomat jest aktywny, a nie kiedy jest załączony? W których komórkach i na jakie zmienić wartości.
Z góry dziękuję za odpowiedzi
Wysyłane z mojego LG-D620 za pomocą Tapatalk 2
przejrzałem wątek i niestety nie znalazłem odpowiedzi, w związku z tym pytanie:
Czy dla licznika 1J0820926 BOSCH RB8 da się tak ustawić kontrolkę tempomatu aby zapalała się tylko wtedy gdy tempomat jest aktywny, a nie kiedy jest załączony? W których komórkach i na jakie zmienić wartości.
Z góry dziękuję za odpowiedzi
Wysyłane z mojego LG-D620 za pomocą Tapatalk 2
VW Golf IV Hatchback (AHF)
- leszczu2580
- Nowicjusz
- Posty: 12
- Rejestracja: czw sty 15, 2015 20:01
[MK4]Aktywacja przywitania i ile przejadę na baku w zegarach
Witam, nie chcę robić bałaganu zakładając nowy temat zatem postanowiłem podpiąć się z pytaniem tutaj a mianowicie zamiaruje wszczepić FIS do mojego mk IV 1.9 TDI 90km AGR z 1999r, moje obecne zegary to 1J0920801E. Szóstka na końcu numeru to immo 3, piątka lub dwójka to immo 2, a jakie immo oznacza jedynka na końcu numeru moich obecnych zegarów? Domyślam się acz nie mam pewności że to immo2, po numerze 920 sądząc, auto ma CAN i teraz pytanie jakich zegarów powinienem szukać aby najlepiej dogadały się z resztą samochodu, mam na myśli aby były możliwie najbardziej plug and play? Problem może się pewnie pojawić z kontrolką airbagu, która w moim roczniku będzie jeszcze pewnie analogowa i teraz czy nie będzie z nią problemów kiedy wrzuciłbym nową szafę powiedzmy z numerami 1J0920825C lub 1J0920822C? Najbliższe wyglądem i oznaczeniem cyfrowym jest w sumie 1J0920821B ale jeśli immo się zgodzi to czy jest jakaś różnica w kompatybilności? Kolejnym moim pytaniem jest to, czy warto jest w moim przypadku upierać się na zegary z pełnym fisem, to znaczy czy funkcje wyświetlane na podwójnym wyświetlaczu pełnego fis będą u mnie działać, no i jak z nieszczęsną kontrolką airbagu na szafie z pełnym fis? obawiam się o funkcje typu jakieś wskazania otwartych drzwi itp, nie wiem jaki mam numer modułu komfortu ale w aucie nie mam elektrycznych szyb ani lusterek, jest tylko centralny zamek i oświetlenie wnętrza gasnące po pewnym czasie od zamknięcia drzwi co podobno jest wyznacznikiem iż moduł w ogóle jest. Radio mam niefabryczne więc komunikatów z radia na ekranie fis i tak nie uzyskam. Zegary full fis są droższe i trudniejsze do znalezienia niż 1/2fis a gdybym bez kolejnych modyfikacji i tak nie miał wyświetleń charakterystycznych dla full fis to nie warto się przy nim upierać.
Jak będzie z różnicą zakresu prędkościomierza? obecnie mam wyskalowany do 220km/h ale częściej fis jest w zegarach ze skalą do 260km/h, czy po zmianie zegarów na te z wyższą skalą prędkościomierz będzie wskazywał poprawnie czy trzeba coś czarować pod komputerem żeby wskazania były poprawne? Na koniec chciałbym zapytać jak sprawa wygląda z licznikami od anglików, czy aby mieć wskazania w km/h wystarczy podmienić same tarcze na europejskie z odpowiednią skalą czy tez trzeba czarować pod komputerem?
Czytałem zarówno ten jak i kilka innych tematów o fis ale nie jestem pewien czy moja logika jest słuszna, z góry dziękuję za pomoc.
Jak będzie z różnicą zakresu prędkościomierza? obecnie mam wyskalowany do 220km/h ale częściej fis jest w zegarach ze skalą do 260km/h, czy po zmianie zegarów na te z wyższą skalą prędkościomierz będzie wskazywał poprawnie czy trzeba coś czarować pod komputerem żeby wskazania były poprawne? Na koniec chciałbym zapytać jak sprawa wygląda z licznikami od anglików, czy aby mieć wskazania w km/h wystarczy podmienić same tarcze na europejskie z odpowiednią skalą czy tez trzeba czarować pod komputerem?
Czytałem zarówno ten jak i kilka innych tematów o fis ale nie jestem pewien czy moja logika jest słuszna, z góry dziękuję za pomoc.
[MK4]Aktywacja przywitania i ile przejadę na baku w zegarach
Szukam kogoś z okolic Częstochowy kto mógłby pozbawić się z moim licznikiem... Oczywiscie zapłace. Jeśli ktoś jest to dajcie znać na priv. Mogę gdzieś dojechać jak trzeba. Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości