Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

g3rsu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: śr sie 20, 2014 17:14

Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie

Post autor: g3rsu » śr maja 27, 2015 16:36

Schematy z pierwszego postu dotyczące podłączenia xenonow zamiast zwykłych lamp i nr kostek są takie same jak w octavii I?



pyra666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: pn sie 16, 2010 00:16
Lokalizacja: Poznań

Re: Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym tema

Post autor: pyra666 » śr sie 26, 2015 16:03

Proszę o informacje jak wygląda sprawa ze sterownikami. Wiem że mam sterownik zasięgu i zapłonnik. czy przetwornice i zapłonnik o to samo? wg etki mam tylko jeden elem ent, nie mam osobno przetwornicy i zapłonnika. Jak to z tym jest? Bora 2003r


Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka



Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie

Post autor: Kamel » śr sie 26, 2015 23:43

pyra666 pisze:czy przetwornice i zapłonnik o to samo?
Nie, przetwornica to przetwornica - mocowana na lampie lub pod zakolem, a zapłonnik to zapłonnik (starter), montowany w lampie.

Jeśli masz Borę z 2003 r. tzn., że masz przetwornice montowane na lampach i zapłonniki/startery 2-pinowe, a rolę sterownika zasięgu pełni lewa przetwornica.


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

pyra666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: pn sie 16, 2010 00:16
Lokalizacja: Poznań

Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie

Post autor: pyra666 » czw sie 27, 2015 13:12

Ok, dzięki za info. Rozumiem że nie mam już tego sterownika zamontowanego w nadkolu?

Odnośnie błędów:
01346 - Wire to igniter Unit
16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent

Czy idzie określić który zapłonnik jest popsuty?



sokol27je
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: sob kwie 07, 2012 18:50

Re: Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym tema

Post autor: sokol27je » wt wrz 08, 2015 13:18

Witam, mam problem z staterem (oginał) oczywiscie nie moze pasc na amet tylko sie po prostu przywiesza i tak juz z 4 lata raz lepeiej raz gorzej ale ciagle jakos daje rade(raz chodzi 2tyg bez problemu pózniej pare dni nie idzie wgole załaczyć xenon) i tu moje pytanie czy da sie go jakos wskrzesic/naprawic by lepiej działał zna sie ktos na starterach? moj to
Obrazek



Awatar użytkownika
rombinik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: pn gru 12, 2011 18:11
Lokalizacja: Łódź

Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie

Post autor: rombinik » śr wrz 16, 2015 08:42

Raczej średnio z regeneracją. Za inny używany się raczej nie wykosztujesz. Takie startery występują w wielu lampach. Tylko musisz szukać 3-pinowego, bo są też o identycznej obudowie, ale 2-pinowe.



TOMEEK85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz lis 30, 2008 14:15
Lokalizacja: WŁOCŁAWEK

Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie

Post autor: TOMEEK85 » sob paź 03, 2015 20:26

Witam
Zakupiłem ostatnio zestaw xenon do golfa 4 niby wystarczyło skleić i miało być dobrze. No ale cóż niestety nie wyszło. Jak zobaczyłem co kupiłem to w pierwszej chwili nie wiedziałem czy się śmiać czy płakać. Ok po kolei bo mam kilka pytań :
1. Czy moje lamy są w wersji EU?
2. Mocowanie soczewki. Widać jest ona krzywa te czerwone podkładki raz są zgniecione a niektóre nie jak powinno być??
3. Są dwa różnie pierścienie mocujące żarnik jeden większy drugi mniejszy czy to normalne??
4. W obydwu przetwornicach jest kostka do samo poziomowania a tylko w jednej lampie jest na to miejsce
5. Do silniczka regulacji idą dwa czarne kabelki który to - ??
z góry dziękuje na jakiekolwiek odpowiedzi ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek



Awatar użytkownika
QQxQ
V.A.G Podlasie
V.A.G Podlasie
Posty: 1242
Rejestracja: pn cze 30, 2008 08:45
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Auto: Golf MK4
Silnik: BUB

Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie

Post autor: QQxQ » ndz paź 04, 2015 08:32

Hej
1) W pierwszym poście masz opisane jak rozpoznać czy lampa jest EU czy GB.
2) Soczewkę da się ustawić tak żeby była prosto w osłonie trzeba regulować dwiema śrubkami właśnie z tymi podkładkami ale musisz poluzować ta bez podkładki po ustawieniu musisz dokręcić tą bez podkładki.
3) Jeden jest od xenonu golfa iv, drugi od xenonu z golfa v ale pasuje.
4) Jeśli masz przetwornice Al montowane na xenon ale w xenonie z tyłu na klapce niema miejsca na taką przetwornicę to masz jedną lampę AL drugą Bosch.
Zobacz na pierwszej stronie jest też opisane jak wygląda Al ,a jak Bosch.
5) Pin 1. +12V silniczka regulacji (czarny), Pin 8. silniczka regulacji ( brązowy cieńszy) , a ostatni kabelek który idzie do silniczka( czarny ) jest to sygnał poziomowania.


Obrazek
Sprzedam:
(Kratki Nawiewu ) Podświetlane (6 x Komplet) - Golf IV R32/Bora
(Ramiona Aero) Stan Dobry (Możliwość odświeżenia) - Golf IV/Bora

pyra666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: pn sie 16, 2010 00:16
Lokalizacja: Poznań

Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie

Post autor: pyra666 » wt paź 13, 2015 21:48

Panowie, czy śruby regulacyjne wysokości w borze i golfie wyglądają tak samo? czy są jakieś różnice? W borce mam lampy AL i chyba dzisiaj pękła mi śruba od regulacji.



Awatar użytkownika
Freddy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 492
Rejestracja: wt sty 13, 2009 17:17
Lokalizacja: WWL

Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie

Post autor: Freddy » czw lis 05, 2015 00:09

Siemka. Mam pytanie odnośnie żarówek mianowicie jakie kupić chodzi o D2S. Wiem że najlepiej PHILIPS czy OSRAM ale to okolice 200zł/szt i nie ma pewności że to nie będzie ori podróba a z tego co się już zorientowałem podobno mnóstwo takich na rynku ;/ osobiście mam u siebie teraz philipsa i miałem regenerowaną jedną przetwornicę ale niestety po 2 miesiącach znowu padła poszła na reklamację z ową żarówką i fachowiec stwierdził że winą jest właśnie palnik natomiast druga lampa działa bez zarzutu na takiej samej żarówce z nienaprawianą przetwornicą i powiem wam że zgłupiałem :/ niby gościu fachowo interpretował wady żarówki ale jaką mam pewność że jest rzetelny no żadną i teraz nie wiem czy po kolejnej naprawie pakować tą żarówkę czy kupić dwie nowe z obawy na tą przetwornicę... tylko kurcze dziwnym trafem padła ta która była naprawiana a druga hula jak ta lala i żadnych dziwnych objawów...
i co powiecie o czymś takim zna ktoś markę a może ktoś na takich jeździ??

http://allegro.pl/xenon-bosma-d2s-4300k ... 96371.html



Awatar użytkownika
sebolll
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 183
Rejestracja: pn mar 09, 2015 08:44
Lokalizacja: Syców

Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie

Post autor: sebolll » czw lis 12, 2015 10:40

arczi86, to soczewka Angol niestety



pyra666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: pn sie 16, 2010 00:16
Lokalizacja: Poznań

Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie

Post autor: pyra666 » czw lis 12, 2015 14:30

Panowie, jak to jest z automatyczna regulacją w wersjach polift bora. Czy obie przetwornice mają być takie same, czy tylko lewa musi być oryginalna? prawą mam z mercedesa, i nie wiem czy od razu kombinować nową przetwornice, czy nie. Zakład który mi regeneruje lampy twierdzi, zeby działał układ poziomowania w prawej lampie, to musi być taki sam sterownik jak w lewej. a niestety nie mogłem tego sprawdzić czy idzie ustawić lampy, bo wyskakiwał mi błąd od nieprawidłowych wartości na pomiędzy zapłonnikiem a przetwornica.



Awatar użytkownika
rbul
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 165
Rejestracja: ndz lip 10, 2011 22:14
Lokalizacja: Łódź/Płock/Toruń

Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie

Post autor: rbul » pn lis 16, 2015 21:11

Czy silniczki 1J0 941 295A/E podejdą do zwykłej lampy? Wydaje mi się, że nie. A da się jakoś je przerobić aby weszły w zwykłe lampy?
Chciałbym do zwykłych soczewkowych lamp założyć samopoziomowanie i "szybsze" silniczki bo te które mam wolno opuszczają i podnoszą strumień światła.



pyra666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: pn sie 16, 2010 00:16
Lokalizacja: Poznań

Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie

Post autor: pyra666 » pt lis 27, 2015 11:43

Odnośnie przetwornic w wersji po lifcie. Komputer łączy sie zjedna, ale do regulacji wysokości świateł musza być obie takie same przetwornice. Wiec jeśli koś ma sprawna przetwornice do AL to proszę o kontakt ::)



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 88 gości