Podwójne kontrolki kierunkowskazów Mk II by Dioda83

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Podwójne kontrolki kierunkowskazów Mk II by Dioda83

Post autor: ygd » wt lip 12, 2005 16:22



VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
okoG60
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 593
Rejestracja: wt sty 04, 2005 13:00
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: okoG60 » śr lip 13, 2005 00:37

tu jest orginalnie zrobione niewiem ale chyba to juz gdzies bylo na forum
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Przemek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2357
Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
Kontakt:

Podwójne kontrolki kierunkowskazów Mk II by Dioda83

Post autor: Przemek » sob gru 24, 2011 22:27

link niedziała


LEŚNY PRZYTULAS

Awatar użytkownika
VWiater
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 414
Rejestracja: śr wrz 25, 2013 13:07
Lokalizacja: Kraków

Podwójne kontrolki kierunkowskazów Mk II by Dioda83

Post autor: VWiater » pn mar 09, 2015 22:28

Aktualny link:

Kod: Zaznacz cały

http://www.vwgolf.pl/porady/podwojne-kontrolki-kierunkowskazow-golf-mk2/
EDIT. Mógłby ktoś wyjasnić jak to zrobić? Mam instalacje na dwie wtyki i jedyny przewód jaki mi idzie od migaczy we wtyczce zegarów to niebiesko-różowy, który miga razem z awaryjnymi, lewym albo prawym migaczem. Natomiast znalazłem takie przewody: czarno-biały, który miga razem z lewym migaczem i czarno-zielony, który miga razem z prawym migaczem. I teraz myśle czy po prostu lewy polaczyc z lewym, prawy z prawym? Ale wtedy czy beda migaly obydwa jak się włączy awaryjne?

EDIT2. Zrobiłem próbe i wyszło tak:
1. Podczas połączenia jak w poradniku tj. przeciwsobnie cokolwiek to znaczy, na włączonym zapłonie miga albo lewy, albo prawy migacz na desce, przy włączeniu awaryjnych na desce nic nie miga. Na zgaszonym zapłonie również nic nie miga na desce.
2. Próba polegała na tym, że obydwu diodom w desce dałem stały minus/masę i odpowiednio połączyłem plus jednej diody z czarno-zielonym w przełączniku awaryjnych. Plus drugiej diody natomiast z czarno-białym w przełączniku awaryjnych(nie mylic z czarno-białym i zielonymi prążkami co jakiś czas!). Na przewodach plusowych oczywiście dałem oporniki. I teoretycznie wyszło wszystko dobrze bo na zgaszonym zapłonie migają na desce 2 diody od awaryjnych, natomaist włączając migacze nic nie miga. Ponadto na zapalonym zapłonie lewy migacz to lewa dioda, prawy migacz to prawa dioda i awaryjne to obydwie diody. Wszystko się zgadza więc raczej połącze wg tego drugiego mojego schematu, a nie schematu Diody83, ale moje pytanie do Was czy ma to jakies negatywne skutki na instalacje albo czy gdzies nie popelnilem bledu? I co Dioda83 miał w zamyśle łącząc te diody przeciwsobnie?


Założyłeś temat z problemem swojego auta i ktoś Ci pomógł? Czuj się zobowiązany napisać co było przyczyną problemu i w jaki sposób go rozwiązałeś!

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości