[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie
Będzie działał, w każdym TDI impulsator jest taki sam.
[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie
witam
chce zamontowac MFA w golf III 1,6 AFT mam cala elektryke z 1,8 .
ale licznik chce kupic i zamontowac z bialymi tarczami z 1,8 lub 2,0 czy ten licznik bedzie pasowal
pozdrawiam
chce zamontowac MFA w golf III 1,6 AFT mam cala elektryke z 1,8 .
ale licznik chce kupic i zamontowac z bialymi tarczami z 1,8 lub 2,0 czy ten licznik bedzie pasowal
pozdrawiam
- k0nr4d
- _
- Posty: 6258
- Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
- Lokalizacja: Łódź
- Auto: GSXR/A8
- Silnik: R4V8
- Kontakt:
[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie
Jeśli ma taki sam indeks to będzie pasował. W przeciwnym razie będzie oszukiwał.
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: sob lip 20, 2013 14:49
[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie
siemka niedlugo bede korzystac z tejże fotoporady montazu mfa w moim golfie 3. i mam do Was male pytanko, czy wie ktoś moze czy golfy po roczniku 94 nie wyposazone fabrycznie w mfa mialy potrojna kostke od kierunkow w wiazce do licznika czy tylko taką wiazke mialy golfy po 94r z ori mfa? a golfy bez mfa mialy niezaleznie od rocznika tylko dwupinowa kostke? czy moze tez byly z potrojna kostka, z niewykorzystanym jednym pinem (czyt. pin do ECU).
czytalem całą fotoporade, mysle ze sobie poradze z tym, tylko zastanawia mie ta kostka, a specjalnie rozbierac wszystko zeby tylko sprawdzic niemajac jeszcze części mija sie z celem wg mnie?
czytalem całą fotoporade, mysle ze sobie poradze z tym, tylko zastanawia mie ta kostka, a specjalnie rozbierac wszystko zeby tylko sprawdzic niemajac jeszcze części mija sie z celem wg mnie?
[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie
Witam. Posiadam GOlfa 3 z silnikiem 1.4 ABD 94 rok.
Miałem w golfie oryginalnie licznik z dużym zegarem zamiast obrotomierza miał on DPN 3770 i kod licznika 1H6 919 033
Następnie kupiłem licznik z MFA który miał DPN 3838 i kod licznika 1H6 919 033 F
Oba liczniki wyskalowane od 20 km
Moje pytanie brzmi:
1. jak to się będzie miało na przekłamanie prędkośći?? Czy będą duże różnice ??
2. Czy na dystansie 100 km licznik będzie przekłamywał o dużo km ??
3. Czy jak podłącze MFA to oprócz spalania będę miał wszystkie dane??
4. Czy mogę mieć jakieś niemiłe niespodzianki po zmienie licznika np. z kontrolką od oleju ?? Czy raczej powinno wszystko ładnie działać ??
Dziękuję i pozdrawiam
Miałem w golfie oryginalnie licznik z dużym zegarem zamiast obrotomierza miał on DPN 3770 i kod licznika 1H6 919 033
Następnie kupiłem licznik z MFA który miał DPN 3838 i kod licznika 1H6 919 033 F
Oba liczniki wyskalowane od 20 km
Moje pytanie brzmi:
1. jak to się będzie miało na przekłamanie prędkośći?? Czy będą duże różnice ??
2. Czy na dystansie 100 km licznik będzie przekłamywał o dużo km ??
3. Czy jak podłącze MFA to oprócz spalania będę miał wszystkie dane??
4. Czy mogę mieć jakieś niemiłe niespodzianki po zmienie licznika np. z kontrolką od oleju ?? Czy raczej powinno wszystko ładnie działać ??
Dziękuję i pozdrawiam
[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie
1. Przekłamania prędkości nie będzie, pojawi się różnica w przebiegu km.
2. Na forum jest gdzieś podany przelicznik, poszukaj pod hasłem DPN Distance Pulse Number
3. Jeśli dołączysz pozostałe czujniki i sygnały to będziesz miał MFA.
4. Problem z kontrolką był już też wałkowany na forum, poszukaj tematu bo było to opisane na wszelkie możliwe sposoby.
2. Na forum jest gdzieś podany przelicznik, poszukaj pod hasłem DPN Distance Pulse Number
3. Jeśli dołączysz pozostałe czujniki i sygnały to będziesz miał MFA.
4. Problem z kontrolką był już też wałkowany na forum, poszukaj tematu bo było to opisane na wszelkie możliwe sposoby.
[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie
witam
panowie mam pytyanie czy jesli zamontuje licznik bez mfa to czy mozna jakos zaprogramowac zeby on dzialal czy jest to nie oplacalne??
panowie mam pytyanie czy jesli zamontuje licznik bez mfa to czy mozna jakos zaprogramowac zeby on dzialal czy jest to nie oplacalne??
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie
jak sama nazwa wskazuje...nie ma MFA, więc nie ma opcji aby MFA działałomikermk3 pisze:licznik bez mfa
Lukasz_mk2 pisze:1. Co nam jest potrzebne (warto przeczytać bo ja stanąłem w pół drogi jak mi zabrakło konektorów)
a. Licznik z MFA
[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie
witam kupilem używany licznik podłączyłem według opisu dziala wszystko tyle ze mam problem z samym licznikiem nie pamieta ustawien tzn resetuje sie co jakis czas zegarek itp
[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie
Sprawdź wtyczkę i jej dociśnięcie. Resetuje licznik jak nie ma dostatecznie dużo prądu (słabe aku) lub gdy wtyczka nie jest dociśnięta i akurat piny zasilania nie mają dobrego przejścia.
[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie
Pozostaje więc sprawdzenie ścieżek w samym liczniku i gniazda na płycie, może jakiś zimny lut.
- Klaudek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 510
- Rejestracja: wt mar 10, 2009 22:42
- Lokalizacja: Kłodawa
- Kontakt:
[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie
Jak na starym nie działy się takie jaja to masz winny licznik, jak się działo to coś nie łączy w instalacji.
[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie
Witam,
Zakupiłem nie dawno zestaw MFA, dziś zakładałem, podpiąłem manetkę do skrzynki bezpieczników i zmieniłem wiązkę licznika, jeszcze czujników brak, nie podłączałem nic do ECU.
Mój silnik to ADZ a licznik ma DPN 4151, czy będzie to działać, ewentualnie jak dużo przekłamywać?
Obecnie po podłączeniu manetki i założeniu licznika, manetka wgl nie zmienia pozycji na liczniku, tzn nie pokazuje żadnych funkcji, jedynie zegarek, czy jest to spowodowane brakiem czujników czy podłączeniem do ECU?
Wiązka z licznika do komputera jaką posiadam to coś takiego:
Trzecia rzecz, świeci mi się ręczny wiem że chodzi o zużywanie klocków, jak to mogę odłączyć?
Kolejna rzecz, świeci mi się kontrolka ABS na liczniku, zaś na kontrolkach po lewej stronie od włącznika świateł ABS działa normalnie, jak zrobić aby wskazanie było poprawne lub odłączyć?
W starej wiązce, z licznika do skrzynki bezpieczników była jeszcze taka 3 pinowa wtyczka z 2 kablami bodajże zielonym i czarnym, w nowej wiązce MFA go nie mam, mam taki ale 2 pinowy. O co kaman?
Pozdrawiam
Zakupiłem nie dawno zestaw MFA, dziś zakładałem, podpiąłem manetkę do skrzynki bezpieczników i zmieniłem wiązkę licznika, jeszcze czujników brak, nie podłączałem nic do ECU.
Mój silnik to ADZ a licznik ma DPN 4151, czy będzie to działać, ewentualnie jak dużo przekłamywać?
Obecnie po podłączeniu manetki i założeniu licznika, manetka wgl nie zmienia pozycji na liczniku, tzn nie pokazuje żadnych funkcji, jedynie zegarek, czy jest to spowodowane brakiem czujników czy podłączeniem do ECU?
Wiązka z licznika do komputera jaką posiadam to coś takiego:
Trzecia rzecz, świeci mi się ręczny wiem że chodzi o zużywanie klocków, jak to mogę odłączyć?
Kolejna rzecz, świeci mi się kontrolka ABS na liczniku, zaś na kontrolkach po lewej stronie od włącznika świateł ABS działa normalnie, jak zrobić aby wskazanie było poprawne lub odłączyć?
W starej wiązce, z licznika do skrzynki bezpieczników była jeszcze taka 3 pinowa wtyczka z 2 kablami bodajże zielonym i czarnym, w nowej wiązce MFA go nie mam, mam taki ale 2 pinowy. O co kaman?
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 4 gości