Tak działa SYNCRO...
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Re: Tak działa SYNCRO...
Napęd łapie bez opóźnienia lecz przekazuje niedużo momentu na tylną oś. Auto ma sobie poradzić mniej więcej w takich warunkach.
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
U mnie raczej na zimowych oponach 175 albo 185.
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
U mnie raczej na zimowych oponach 175 albo 185.
Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak działa SYNCRO...
wisko zdrowe wytrzyma duzo u mnie przy 320km i 350nm dawalo rade 2 lata startujac na 1.4 mili jezdzac czy wzimie czy w lecie po torze stzrelaca ze sprzegla i jezdzac normalnie nic mu sie niestalo i bylo by nadal gdyby niezamanilo mi sie 4 motion u mnie w aucie a z dawnych lat jak kiedys evo z wroclawia latal swoim golfem to pisal ze wisko i poloski daja rade wiele ze strzalu ze sprzegla urywal tylko waly wiec jest mocne tylko po 20 latach niekazde jest w formie
mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7
1/4 mili best et 12.7
Tak działa SYNCRO...
Znalazłem kilka stron o regeneracji.
http://www.syncrowiki.org/wiki/Viscokup ... andsetzung" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... Info/page2" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vwsyncro.co.uk/data/forums/t ... IC_ID=3066" onclick="window.open(this.href);return false;
Niestety nie znam języka a tłumacz nie wszystko ogarnia. Może Wy jesteście w stanie wyłapać z tego konkretne informacje.
Wiem że oznaczenie oleju to AK 100.000 tylko skąd go wziąć? I napełnienie 84 - 86% tylko ile to będzie? Najlepiej w gramach bo ciężko odmierzyć objętość i przelać tak gęsty olej.
http://www.syncrowiki.org/wiki/Viscokup ... andsetzung" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... Info/page2" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vwsyncro.co.uk/data/forums/t ... IC_ID=3066" onclick="window.open(this.href);return false;
Niestety nie znam języka a tłumacz nie wszystko ogarnia. Może Wy jesteście w stanie wyłapać z tego konkretne informacje.
Wiem że oznaczenie oleju to AK 100.000 tylko skąd go wziąć? I napełnienie 84 - 86% tylko ile to będzie? Najlepiej w gramach bo ciężko odmierzyć objętość i przelać tak gęsty olej.
Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak działa SYNCRO...
Ja dzisiaj sprawdziłem swoje wisko w dyfrze czekającym na montaż. Lepi już od kręcenia łapą. Butami próbowałem zablokować flansze i nie średnio się dało. Nie miałem warunków do lepszego sprawdzania.
Tak działa SYNCRO...
Przejechałem się golfem na luźną nawierzchnię i muszę przyznać tył nie napędza Znalazłem informacje że wisko starcza na 60 - 90 tys. mil czyli góra 145 tys. km. Dlatego wolę regeneracje niż jakąkolwiek używkę. Olej http://www.silikon-profis.de/index.php? ... lyharfaxme" onclick="window.open(this.href);return false; kosztuje nie mało ale dużo mniej niż używane wisko które i tak dogorywa.
jhosef
Takie kręcenie sobie odpuść, u mnie praktycznie nie da się przekręcić trzymając za wał, a kręcąc przednim kołem przy zablokowanym tylnym trzeba się nieźle napocić żeby kawałeczek poszło, i co z tego skoro napęd coś da tylko na lodzie ewentualnie mokrej trawie.
jhosef
Takie kręcenie sobie odpuść, u mnie praktycznie nie da się przekręcić trzymając za wał, a kręcąc przednim kołem przy zablokowanym tylnym trzeba się nieźle napocić żeby kawałeczek poszło, i co z tego skoro napęd coś da tylko na lodzie ewentualnie mokrej trawie.
Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak działa SYNCRO...
Nie zgodzę się z tym, że to starczało na tak mało. Ten napęd był przewidziany na praktycznie bezobsługowo.
Tam w sumie średnio ma się co psuć.
Ja tam zdaje sobie sprawę z tego, że taka zabawa ręcami nic nie daje
Tam w sumie średnio ma się co psuć.
Ja tam zdaje sobie sprawę z tego, że taka zabawa ręcami nic nie daje
Tak działa SYNCRO...
piszę post pod postem ponieważ nie mogę edytować poprzedniego którego nie widać bo nie został jeszcze zaakceptowany, proszę o złączenie.
Ciągle szukam informacji na temat regeneracji i powiem krótko, mózg boli. Niemal wszystkie informacje dotyczą T3, są podane nawet konkretne wartości wystarczy podstawić i będzie mniej więcej ok. Z golfem może być trudniej bo nie widziałem żeby ktoś dał dane do tego modelu. Wyczytałem że do precyzyjnego napełnienia sprzęgła wiskotycznego potrzebna jest tabela uwzględniająca masę płytek i 2 gramy mniej oleju powodują spadek momentu obrotowego o 5%. Olej używany do napełnienia miał lepkość 100.000 lub 60.000, jest też wzmianka o 30.000. Jest też sposób zamykania sprzęgła polegający na podgrzaniu do 130°C przy odkręconych śrubach i zebraniu oleju który wycieknie. Wiem że opis dość chaotyczny i dużo nie wnosi (poza tym że regeneracja wydaje się bardzo skomplikowana) ale niestety nie znam dobrze języków obcych by przekazać konkretne informacje. Znalazłem też PDF z dużą ilością wykresów, mimo że mam techniczne wykształcenie mało z tego rozumie bo o mechanice płynów tylko słyszałem.
Na dzień dzisiejszy sprawa wygląda tak że nie składam broni, jak zdobędę olej raczej pewne że spróbuje, chyba że wcześniej czytając zagraniczne fora (i to bez obrazków) coś mi się w głowie przestawi.
Ciągle szukam informacji na temat regeneracji i powiem krótko, mózg boli. Niemal wszystkie informacje dotyczą T3, są podane nawet konkretne wartości wystarczy podstawić i będzie mniej więcej ok. Z golfem może być trudniej bo nie widziałem żeby ktoś dał dane do tego modelu. Wyczytałem że do precyzyjnego napełnienia sprzęgła wiskotycznego potrzebna jest tabela uwzględniająca masę płytek i 2 gramy mniej oleju powodują spadek momentu obrotowego o 5%. Olej używany do napełnienia miał lepkość 100.000 lub 60.000, jest też wzmianka o 30.000. Jest też sposób zamykania sprzęgła polegający na podgrzaniu do 130°C przy odkręconych śrubach i zebraniu oleju który wycieknie. Wiem że opis dość chaotyczny i dużo nie wnosi (poza tym że regeneracja wydaje się bardzo skomplikowana) ale niestety nie znam dobrze języków obcych by przekazać konkretne informacje. Znalazłem też PDF z dużą ilością wykresów, mimo że mam techniczne wykształcenie mało z tego rozumie bo o mechanice płynów tylko słyszałem.
Na dzień dzisiejszy sprawa wygląda tak że nie składam broni, jak zdobędę olej raczej pewne że spróbuje, chyba że wcześniej czytając zagraniczne fora (i to bez obrazków) coś mi się w głowie przestawi.
Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak działa SYNCRO...
Witam.
Posiadam Passata B3 z napędem Syncro i z moich obserwacji wynika że napęd nie działa na wstecznym. Po przeczytaniu całego tematu okazuje się że napęd powinien działać
Niezwłocznie zacząłem poszukiwania usterki: Napięcie pojawia się na wtyczce elektrozaworu przy włączonym wstecznym biegu, podciśnienie dochodzi do tej czarnej puszki (blokady ? ), a jednak napęd nie działa. Postanowiłem wymontować to ,,coś''.
Tak wygląda ,,to'' po demontażu (sorry za jakość zdjęć) :
Moje pytanie:
1 Czy ,,to coś'' jest całe tzn czy nie brakuje jakiegoś elementu ?
2 Co to za drugie podciśnienie?
3 W jakiej pozycji powinien być lizak, bo wydaje mi się że powinien być obrócony o 90st (tak by był zablokowany) ?
Dziś sprawdziłem samą blokadę? (to coś) i przy normalnej pracy ( nie na wstecznym) lizak jest chowany/przyciągany, natomiast przy załączeniu wstecznego biegu (podaniu zasilania na elektromagnes) lizak jest wypychany.
Jeżeli ma ktoś coś do przekazania to proszę o PW (zależy mi na czasie), bo przez forum każdy post musi być zatwierdzony przez moderatora...
EDIT:
Już sam się uporałem z niedziałającym syncro
AD1.To coś to blokada wolnego koła i jest kompletna.
AD2. To drugie podciśnienie to odpowietrznik, ale nie wiem gdzie się kończy.
AD3. Tu miałem trochę zabawy z dojściem do celu, ale w końcu doszedłem. W otworze jest taki element (haczyk/dźwignia?) który/a włącza lub wyłącza blokadę wolnego koła. Połączony jest z blokadą (tym czym czarnym) za pomocą tego lizaka. Miałem problem z zaczepieniem lizaka o tą dźwignię, ale udało się.
A to efekt dzisiejszej zabawy:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Chciałbym podziękować koledze Mastercinek, który przyszedł z pomocą ,fakt że trochę późno (napęd był już zrobiony), ale jak to mówią: lepiej późno jak wcale
Posiadam Passata B3 z napędem Syncro i z moich obserwacji wynika że napęd nie działa na wstecznym. Po przeczytaniu całego tematu okazuje się że napęd powinien działać
Niezwłocznie zacząłem poszukiwania usterki: Napięcie pojawia się na wtyczce elektrozaworu przy włączonym wstecznym biegu, podciśnienie dochodzi do tej czarnej puszki (blokady ? ), a jednak napęd nie działa. Postanowiłem wymontować to ,,coś''.
Tak wygląda ,,to'' po demontażu (sorry za jakość zdjęć) :
Moje pytanie:
1 Czy ,,to coś'' jest całe tzn czy nie brakuje jakiegoś elementu ?
2 Co to za drugie podciśnienie?
3 W jakiej pozycji powinien być lizak, bo wydaje mi się że powinien być obrócony o 90st (tak by był zablokowany) ?
Dziś sprawdziłem samą blokadę? (to coś) i przy normalnej pracy ( nie na wstecznym) lizak jest chowany/przyciągany, natomiast przy załączeniu wstecznego biegu (podaniu zasilania na elektromagnes) lizak jest wypychany.
Jeżeli ma ktoś coś do przekazania to proszę o PW (zależy mi na czasie), bo przez forum każdy post musi być zatwierdzony przez moderatora...
EDIT:
Już sam się uporałem z niedziałającym syncro
AD1.To coś to blokada wolnego koła i jest kompletna.
AD2. To drugie podciśnienie to odpowietrznik, ale nie wiem gdzie się kończy.
AD3. Tu miałem trochę zabawy z dojściem do celu, ale w końcu doszedłem. W otworze jest taki element (haczyk/dźwignia?) który/a włącza lub wyłącza blokadę wolnego koła. Połączony jest z blokadą (tym czym czarnym) za pomocą tego lizaka. Miałem problem z zaczepieniem lizaka o tą dźwignię, ale udało się.
A to efekt dzisiejszej zabawy:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Chciałbym podziękować koledze Mastercinek, który przyszedł z pomocą ,fakt że trochę późno (napęd był już zrobiony), ale jak to mówią: lepiej późno jak wcale
Re: Tak działa SYNCRO...
Koledzy !!!!!Czy ktoś wymianial lozyska w tylnym dyferku .ew.jak sie do tego zabrac czy trzeba zdjac dyfer czy mozna robic na aucie ..czekam na jakies konkretne odpowiedzi ....
Mk2 1.9 TDi syncro 142KM ,320Nm
Re: Tak działa SYNCRO...
Takich rzeczy nie robi się na zamontowanym dyfrze. Przy rozbiórce wymagana jest czystość. Ogólnie jak tego nie robiłeś to nie sądzę abyś mógł to zrobić dobrze. Poczytaj sobie o regeneracji mostów to przekonasz się, że to nie taka łatwa sprawa. Jak się pytałem to wymiana łożysk to 800 zł.Grzech GD pisze:Koledzy !!!!!Czy ktoś wymianial lozyska w tylnym dyferku .ew.jak sie do tego zabrac czy trzeba zdjac dyfer czy mozna robic na aucie ..czekam na jakies konkretne odpowiedzi ....
- bombowy
- SYNCRO Maniak
- Posty: 38
- Rejestracja: sob wrz 13, 2008 21:27
- Lokalizacja: Michałów/opolskie
- Kontakt:
Tak działa SYNCRO...
Siema, być może temat już był klepany ale nie mogłem znaleźć więc zapytam
za parę groszy mogę kupić kompletny silnik 2E razem ze skrzynią z passka B3 na swapa do mojego Golfa SYNCRO . Pytanie banalne może ale proszę o konkretną odpowiedź. Czy moja skrzynia oznaczenie 4Z będzie pasowała do 2E? zależy mi żeby działały oba napędy na przód i tył.
z góry dziękuję za odpowiedzi
za parę groszy mogę kupić kompletny silnik 2E razem ze skrzynią z passka B3 na swapa do mojego Golfa SYNCRO . Pytanie banalne może ale proszę o konkretną odpowiedź. Czy moja skrzynia oznaczenie 4Z będzie pasowała do 2E? zależy mi żeby działały oba napędy na przód i tył.
z góry dziękuję za odpowiedzi
cztery sprawne łapki + WEBER -100%..... - było
było SYNCRO i będzie
było SYNCRO i będzie
Tak działa SYNCRO...
bombowy jak pasowała do 1.8 bedzie pasowac i do 2.0 ale pewnie sprzegło i kolo inne...ale skoro masz skrzynie (na linki) razem z silnikiem to ja montuj jest lepsza do co do napedu w obie srrony to skrzynia nie ma znaczenia ewentualnie zmienisz sobie piny w kostce bo sa inne czujniki od wstecznego itp ale to tez nie problem ..pozdro
Mk2 1.9 TDi syncro 142KM ,320Nm
- bombowy
- SYNCRO Maniak
- Posty: 38
- Rejestracja: sob wrz 13, 2008 21:27
- Lokalizacja: Michałów/opolskie
- Kontakt:
Tak działa SYNCRO...
Dzięki za info
Sprzęgło zostanie moje bo nówka, skrzynia też zostaje bo fajna krótka najwięcej dłubania będzie z elektryką bo mam instalację przed 89r.
ale jakoś kabelkologię ogarnę
Sprzęgło zostanie moje bo nówka, skrzynia też zostaje bo fajna krótka najwięcej dłubania będzie z elektryką bo mam instalację przed 89r.
ale jakoś kabelkologię ogarnę
cztery sprawne łapki + WEBER -100%..... - było
było SYNCRO i będzie
było SYNCRO i będzie
Tak działa SYNCRO...
kolegobombowy co do instalacji polecam wywalic ta co masz i po 90 r wrzucic prosto i skutecznie i bez jakis dziwnych przerobek
Mk2 1.9 TDi syncro 142KM ,320Nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości