16V PL , KR , 9A z digifantem
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2049
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
16V PL , KR , 9A z digifantem
W wolnym gnieździe będzie przekaźnik 90 jeśli dobrze pamietam
Niebieska jest to wtyczka czujnika temperatury na licznik.
Obcinasz zielono/brązowy kabel, zakładasz konektorek i wpinasz do pojedynczego czujnika w głowicy. A brązowy kabel zaizolować.
Brązowa wtyczka to jeśli się nie mylę, idzie na czujnik ciśnienia paliwa. Jeśli masz takowy to możesz założyć gdzieś na trójniku na wężu podającym paliwo.
Ma on za zadanie wyłączyć pompę gdy ciśnienie będzie za duże. A jeśli nie chcesz się z nim bawić to zostawiasz luźno.
Kabel brązowo biały to zapewne masa bo jak w DF1 leciałem po kablach to on się właśnie z masą łączy. Podpiąć pod masę lub doizolować do wiązki
Niebieska jest to wtyczka czujnika temperatury na licznik.
Obcinasz zielono/brązowy kabel, zakładasz konektorek i wpinasz do pojedynczego czujnika w głowicy. A brązowy kabel zaizolować.
Brązowa wtyczka to jeśli się nie mylę, idzie na czujnik ciśnienia paliwa. Jeśli masz takowy to możesz założyć gdzieś na trójniku na wężu podającym paliwo.
Ma on za zadanie wyłączyć pompę gdy ciśnienie będzie za duże. A jeśli nie chcesz się z nim bawić to zostawiasz luźno.
Kabel brązowo biały to zapewne masa bo jak w DF1 leciałem po kablach to on się właśnie z masą łączy. Podpiąć pod masę lub doizolować do wiązki
- bibu26
- Mały gagatek
- Posty: 101
- Rejestracja: pn gru 06, 2010 23:06
- Lokalizacja: Zabkowice Śląskie Auto Moto Serwis
16V PL , KR , 9A z digifantem
Witam ja też mam digi 1 tylko nie wiem jaka instalacji bo taki zestaw kupiłem ale mam jedną wtyczkę wolną 6pinową między innymi jest tam kabel plusowy od wtryskiwaczy nie wiem co mi brakuje pomóżcie.
Golf MK1 82r http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=498193
16V PL , KR , 9A z digifantem
Panowie szukam pomocy ale moje posty nie są wyświetlane .Pisze jeszcze raz odnośnie przeróbki 9A na digifanta co zrobić z
1 zaworem oparów paliwa
2 dziwnie skaczący obrotomierz
3 nie dzałający prędkościomierz
4 nie dzałające MFA
5 co zrobić z odmą
wielka prośba do osób które przerabiały ten model o zdjecie poprawnego rozmieszczenia przekaźników
za pomoc wielkie dziękuję
1 zaworem oparów paliwa
2 dziwnie skaczący obrotomierz
3 nie dzałający prędkościomierz
4 nie dzałające MFA
5 co zrobić z odmą
wielka prośba do osób które przerabiały ten model o zdjecie poprawnego rozmieszczenia przekaźników
za pomoc wielkie dziękuję
16V PL , KR , 9A z digifantem
Biało-czerwony, trzeci od lewej na pierwszym zdjęciu jest to plus z przekaźnika pompy paliwa na grzanie sondy lambda
Czerwono-żółty to sygnał masowy z ECU na przekaźnik pompy paliwa
Reszta to plusy. Nie pamiętam już dokładnie które są stałe a które po zapłonie...
Mas żadnych w tej kości nie ma, czasem zdarza sie kabelek czerwono-zielony, pin1 ECU czyli sygnał rozrusznika... Nie wiem na cholere to, spinałem pare DF1 i w jednym było w innym nie. Czy z podpiętym czy odpiętym nie było żadnej różnicy w odpalaniu i pracy silnika.
Odpisałem Ci na vwzone z resztą wcześniej, tutaj będzie dla potomnych
Czerwono-żółty to sygnał masowy z ECU na przekaźnik pompy paliwa
Reszta to plusy. Nie pamiętam już dokładnie które są stałe a które po zapłonie...
Mas żadnych w tej kości nie ma, czasem zdarza sie kabelek czerwono-zielony, pin1 ECU czyli sygnał rozrusznika... Nie wiem na cholere to, spinałem pare DF1 i w jednym było w innym nie. Czy z podpiętym czy odpiętym nie było żadnej różnicy w odpalaniu i pracy silnika.
Odpisałem Ci na vwzone z resztą wcześniej, tutaj będzie dla potomnych
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2049
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
16V PL , KR , 9A z digifantem
ten podłączyłem bezpośrednio do króćca na przepustnicyHIREK1970 pisze:1 zaworem oparów paliwa
podłącz kabel z pinu 1 na cewce do pinu G1/12 w skrzynce bezpieczników. Jeśli jest tam już jakiś kabel to go odłącz. Możliwe że masz wpięte dwa i się zakłócają.HIREK1970 pisze:2 dziwnie skaczący obrotomierz
jak masz licznik na linkę to może nie podpięta z tyłu licznika albo na skrzyni. A jak elektryczny to przepatrz kable od impulsatora w skrzyni (może sam impulsator padł - koszt 55zł a AD)HIREK1970 pisze:3 nie dzałający prędkościomierz
a co się dzieje że nie działa?HIREK1970 pisze:4 nie dzałające MFA
założyć malutki filterek "simota"HIREK1970 pisze:5 co zrobić z odmą
16V PL , KR , 9A z digifantem
3 nie dzałający prędkościomier
elektroniczny wychodzą z niego 3 kabelki tylko niewiem gdzie wpiąć w które złącze i który pin
elektroniczny wychodzą z niego 3 kabelki tylko niewiem gdzie wpiąć w które złącze i który pin
16V PL , KR , 9A z digifantem
Panowie, czy ktoś mógłby podać numery, parametry i lokalizację czujnika od pl/9a? Czy jest on może wkręcany w kruciec i jedno-pinowy? Bo przeglądając graty trafiłem na taki czujnik z krućcem który pasowałby na głowicę z kr, tylko charakterystykę bym chciał potwierdzić, bo od pół roku nie mogę znaleźć krućca od abf z klimą, a nie wiem czy warto mi kombinować z krućcem od sbka i podkładkami pod niego żeby odsadzić...
16V PL , KR , 9A z digifantem
Nie potrzebujesz żadnego króćca, wszystko jest opisane w tym temacie jak to poprawnie zrobić
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2049
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
16V PL , KR , 9A z digifantem
biały czujnik dwu pinowy wkręcany w głowicę pasuje do digi. A jak masz dwa to już lux.
kilka postów wyżej opisałem wszystko
kilka postów wyżej opisałem wszystko
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pn lip 01, 2013 22:52
16V PL , KR , 9A z digifantem
Panowie, przeczytałem cały temat z tym ze nie wszystkie linki i zdjęcia chcą mi się otworzyć ( szczególnie te z pierwszych stron). Posiadam silnik 2.0 16 v ace przerobiony na digifanta I, i moje pytanie dotyczy, czy digi I obsługuje klimatyzacje? To znaczy, czy do komputera podajemy, na któryś pin napięcie po włączeniu klimatyzacji, ponieważ nie mogę wyregulować mieszanki na jałowym biegu. Widzaiałem na schemacie od digi II że tam jest zaznaczona klima. Posiadam komputer digi I z 25 pinami.
16V PL , KR , 9A z digifantem
16 pin
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: pn lip 01, 2013 22:52
16V PL , KR , 9A z digifantem
Tak podejrzewałem, tylko jak sprawdzałem na włączonym silniku do na pinie 16 jest już napięcie +12V niezależnie od tego czy klima jest włączona czy nie. W instr. dotycz digifanta ( za jakiejś rosyjskiej stronki) widziałem jakiś moduł "idle stabilization control unit", który jest podłączony do ecu, do którego wchodzi info od klimy , temp. i czegoś tram jeszcze i wychodzą z niego piny na regulacje krokowym. Możliwe że jest to zintegrowane z ecu. Posprawdzam jeszcze raz te napięcia na pinach.
16V PL , KR , 9A z digifantem
Panowie kupiłem instalacje + graty od corrado digifant I,przepustnica posiada wlot z filtra i chyba odmy,co mam zrobić z tym dość grubym wejściem odmy ?
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2049
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
16V PL , KR , 9A z digifantem
To jest przepustnica dodatkowa od G
Odkręć ją i tyle. To jest tak zwany powrót ciśnienia do kompresora żeby dolotu nie rozdarło.
Pany a mam pytanko. Wiadomo że w golfie jest filtr węglowy w podłużnicy i wychodzi z niego wężyk. W przepustnicy z 9a jest wyjście na niego. Prawidłowo na tym wężu jest zaworek taki szary który odpowiada za przepływ powietrza (w 9a są nawet dwa - czarny i szary). Czy smiało mogę podpiąć ten wężyk do przepustnicy czy lepiej zaślepić i wąż i wyjście na przepustnicy?
Odkręć ją i tyle. To jest tak zwany powrót ciśnienia do kompresora żeby dolotu nie rozdarło.
Pany a mam pytanko. Wiadomo że w golfie jest filtr węglowy w podłużnicy i wychodzi z niego wężyk. W przepustnicy z 9a jest wyjście na niego. Prawidłowo na tym wężu jest zaworek taki szary który odpowiada za przepływ powietrza (w 9a są nawet dwa - czarny i szary). Czy smiało mogę podpiąć ten wężyk do przepustnicy czy lepiej zaślepić i wąż i wyjście na przepustnicy?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości