wymiana napinacza paska mikro mk3 tdi 1Z 90 km
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
wymiana napinacza paska mikro mk3 tdi 1Z 90 km
wiec tak pret z koncowka G jest lekko przydlugawy ale popodłozeniu tuleki gra i buczy,z koncówka C nieudalo mi sie kupic
Re: wymiana napinacza paska mikro mk3 tdi 1Z 90 km
Witam
Czy ktoś może mi powiedzieć poradzić podpowiedzieć jak wyciągnąć stare tuleje.
Co do ramienia napinacza(dzwignia zaciskowa) z literka C to model z benzyniaka do diesla nie pasuje pod innym kątem jest koniec pręta wchodzący w napinacz (napinacz ma korpus aluminiowy).
Dzwignia benzyniaka i diesla są tej samej długości.
Do diesla z literką G napinacz czarny z metalowym korpusem.
Napinacz
Czy ktoś może mi powiedzieć poradzić podpowiedzieć jak wyciągnąć stare tuleje.
Co do ramienia napinacza(dzwignia zaciskowa) z literka C to model z benzyniaka do diesla nie pasuje pod innym kątem jest koniec pręta wchodzący w napinacz (napinacz ma korpus aluminiowy).
Dzwignia benzyniaka i diesla są tej samej długości.
Do diesla z literką G napinacz czarny z metalowym korpusem.
Napinacz
- DieselPower
- Ma gadane
- Posty: 183
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 11:11
- Lokalizacja: Trójmisto
wymiana napinacza paska mikro mk3 tdi 1Z 90 km
Ja Swoje dość długo wydłubywałem, trzeba być cierpliwym młotek i wkrętak najlepiej i po rusku.
Stuk puk z 20-30min dłubania.
Stuk puk z 20-30min dłubania.
Przeglądam forum =]
wymiana napinacza paska mikro mk3 tdi 1Z 90 km
Panowie,
gdzie mogę kupić to ramię napinacza?
w inter-cars mi krzykneli 184zł... nie da się taniej??
gdzie mogę kupić to ramię napinacza?
w inter-cars mi krzykneli 184zł... nie da się taniej??
wymiana napinacza paska mikro mk3 tdi 1Z 90 km
kapral69, zamienników nie ma. Mi ściągał znajomy z ASO, ale ceny nie pamiętam, bo było to 3 lata temu. Na pewno 3 cyfrowa sumka...
- sebool12
- Gadatliwa bestia
- Posty: 694
- Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 20:37
- Lokalizacja: Szczerców
- Kontakt:
Re: wymiana napinacza paska mikro mk3 tdi 1Z 90 km
Zdecydowanie polecam wymianę tulejek przy okazji wymiany napinacza. Koszt tulejek to 2x 19 PLN w ASO i mamy święty spokój. Trzeba pamiętać, żeby kupować org bo nie które zamienniki nie posiadają w środku ciekną warstwę jakieś substancji, która "tłumi" wibracje przez co ten pałąk/łapa rolki lepiej siedzi.
Golf III 3D 1.9 TDI 1Z '95 ROLLING STONES
italiano_83 pisze:Podstawa to gnój nie ma gnoju nie ma mocy
- DieselPower
- Ma gadane
- Posty: 183
- Rejestracja: pn lip 20, 2009 11:11
- Lokalizacja: Trójmisto
wymiana napinacza paska mikro mk3 tdi 1Z 90 km
Te oryginalne tulejki są chyba pokryte w środku teflonem.
Pamiętam jak to robiłem, nie były jasne gładkie tylko ciemno szare porowate.
Te gumki ala simeringi tez warto z oryginału koszyują grosze.
A bez nich wilgoć dostanie sie do środka i bedzie hałasować i korodować.
Pamiętam jak to robiłem, nie były jasne gładkie tylko ciemno szare porowate.
Te gumki ala simeringi tez warto z oryginału koszyują grosze.
A bez nich wilgoć dostanie sie do środka i bedzie hałasować i korodować.
Przeglądam forum =]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 20 gości