Fotoporada:NAPRAWA TYLNYCH ZACISKÓW MK2

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

czarek1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 03:15
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: czarek1982 » śr maja 05, 2010 22:04

dzięki kolego :)
u mnie wprawdzie hamulce przez jakiegoś zmyślnego człeka zostały stuningowane super dużą ilością gęstej czerwonej farby, ale powinno być coś widać :)



finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Fotoporada:NAPRAWA TYLNYCH ZACISKÓW MK2

Post autor: finch » pt sie 06, 2010 00:02

Witam,

Kolega poradził mi żebym dał sobie siana z zaciskami od golfa i założył model nowszy który był w Passatach B4 montowany:
Obrazek
Udało mi się kupić takie zaciski i od razu chciałbym je zregenerować. Pytanie czy zestaw d4458 zawiera wszystkie potrzebne części, i czy spotkał może ktoś na sieci foto poradę z regeneracji tych zacisków.

Pozdrawiam,
finch


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

Gnolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 337
Rejestracja: śr sty 27, 2010 18:40
Lokalizacja: Uk

Fotoporada:NAPRAWA TYLNYCH ZACISKÓW MK2

Post autor: Gnolf » pt sty 13, 2012 22:22

ta blaszka w girlingu 36 jest do wyjecia,nie nalezy jej wyciagac rownolegle wzdluz scianek gniazda,ale ciagnac z jednej strony ,wielokrotnie krotkim ruchem w gore,ja zrobilem malenki haczyk z kolka na klucze ,ale kolko bylo zrobione nie z drutu tylko z plaskownika,ta krotsza czesc L z haczyka wejdzie w rozciecie blaszki i jest na tyle twarda ze wytrzyma to wielokrotne podciaganie,sprawdzilem ze optymalna dlugosc tej krotszej czesci L w haczyku to okolo 6 mm,tak rozebralem 2 zaciski,wymaga to czasu i cierpliwosci,nalezy blaszke podrywac do gory wielokrotnie i nie za mocno ,wyjdzie :bigok:



Rain08
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr lis 21, 2012 00:34

Fotoporada:NAPRAWA TYLNYCH ZACISKÓW MK2

Post autor: Rain08 » śr lis 28, 2012 22:32

Panowie, Sorki za odkop, jestem tu nowy, no i pierwszy problem jaki mam to ręczny, zaciski zregenerowałem, wszystko chodzi, ale ręczny nie trzyma.. ;/ Jaka może być tego przyczyna??
P.S. Nie chciałem nowego tematu pisać, więc napisałem tutaj, jeśli coś nie tak to od razu nie jedzcie po mnie ;)



finch
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 21, 2009 21:24
Lokalizacja: Mieszkowice/Szczecin

Fotoporada:NAPRAWA TYLNYCH ZACISKÓW MK2

Post autor: finch » ndz gru 02, 2012 21:12

Nie masz czasem rozciągniętych linek?


Golf "Drugi" by finch
:pop: :pop: :pop:Mój Turbo Kopciuch :satan: :pop: :pop: :pop:
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą :D
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę :okej:
diesel4ever

Rain08
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr lis 21, 2012 00:34

Fotoporada:NAPRAWA TYLNYCH ZACISKÓW MK2

Post autor: Rain08 » śr gru 05, 2012 23:10

Ale właśnie o to chodzi, że jak linkę naciągam, to on nie reaguje... Możliwe, że wyrobił się ten bolczyk co popycha ten główny wałek od tłoczka?? Lub ten otworek w wałku obracanym??



szypki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: śr lut 11, 2009 22:43
Lokalizacja: wygnajewo

Fotoporada:NAPRAWA TYLNYCH ZACISKÓW MK2

Post autor: szypki » wt kwie 16, 2013 04:55

Czy poprawnie działający hamulec ręczny na linki będzie tak samo dobry lub porównywalnie dobry jak układ ręcznego hydrauliczny?



przemoprzem
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr lip 06, 2011 17:22

Fotoporada:NAPRAWA TYLNYCH ZACISKÓW MK2

Post autor: przemoprzem » śr lip 02, 2014 12:28

Witam. Mam pytanie odnośnie oringu na tej dźwigience co się tłoczek nakręca.

Obrazek

Zestaw do Girlinga to będzie Frenkit 238010. Jest też zestaw Seinsa D4083 - ale z tego co czytam na tej stronie http://www.drive2.ru/c/1131053/" onclick="window.open(this.href);return false; to nie warto go brać bo różni się grubością oringa na tej śrubie od ręcznego.

W Frenkit 238010 są dwa rozmiary
- 33101 1 O-ring 3300 10x2,5
- 33102 1 O-ring 3300 10x2

a w odpowiedniku Seinsa D4083 jest tylko ten cieńszy i duże prawdopodobieństwo, że będzie wyciekał płyn do tej komory ręcznego.

Jaki w końcu oring zakładaliście na tą śrubę? Próbuję założyć ten 10x2,5 i za diabła nie mogę go wcisnąć.

Obrazek

Wszędzie piszą, że z tym cieńszym to duże prawdopodobieństwo że siknie stamtąd płyn. Mam Audi 100 C4 ale widzę, że mam identyczny zacisk Girling 38.



lukas2305
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr wrz 09, 2009 07:43
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Fotoporada:NAPRAWA TYLNYCH ZACISKÓW MK2

Post autor: lukas2305 » śr lip 02, 2014 20:53

zamiennikiem D4083 jest D4458. Tam jest pasujący oring:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=235054" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości