Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- Klimat
- Mały gagatek
- Posty: 54
- Rejestracja: pn mar 13, 2006 20:56
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- Kontakt:
Re: Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym tema
Być może już było, ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.
Udało mi się założyć wg. opisu xenon do Golf'a.
Teraz zakładam razem z bratem do jego Bory.
Pytanie czym różni się instalacja Golfie, a w Borze.
Chodzi mi o gasnące światła mijania przy włączeniu drogowych.
Co trzeba zrobić, żeby działało jak w orginale nie kombinując na własną ręke w instalcji.
Z góry dzięki
EDIT:
Problem rozwiązany.
Jakby ktoś miał taki sam problem w Borze to wystarczy z przełącznika kierunkowskazów żółto-zielony przewód przepiąć do 7 pinu wtyczki włącznika świateł.
Udało mi się założyć wg. opisu xenon do Golf'a.
Teraz zakładam razem z bratem do jego Bory.
Pytanie czym różni się instalacja Golfie, a w Borze.
Chodzi mi o gasnące światła mijania przy włączeniu drogowych.
Co trzeba zrobić, żeby działało jak w orginale nie kombinując na własną ręke w instalcji.
Z góry dzięki
EDIT:
Problem rozwiązany.
Jakby ktoś miał taki sam problem w Borze to wystarczy z przełącznika kierunkowskazów żółto-zielony przewód przepiąć do 7 pinu wtyczki włącznika świateł.
Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie
Mam prośbę o zdjęcie układu samo-poziomowania xenonów, chodzi mi bardziej o połączenia co do czego Jeżeli ktoś coś takiego będzie miał, to będę wdzięczny.
TDI -> The Devil Inside
Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie
Założyłem dziś jeden silniczek regulacji 1j0941295A (korzystam z samopoziomowania). Póki co wszystko działa jak należy - tak samo jak drugi oryginał z końcówką E.
Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie
witam czy moze mi ktos powiedziec czy lampy o tych numerach sa do wersji europejskiej 1J1941017L i 1J1941018L sa to prawdopodobnie starszego typu z gory dzieki za pomoc
o to mój dupowóz viewtopic.php?f=89&t=449192
Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie
http://www.golfv.de/64557-xenon-scheinw ... ilder.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wg tego źródła wersja europejska.
Wg tego źródła wersja europejska.
Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie
Witam,
czy można przełożyć gniazda 10pinowe w lampie w miejsce 12 pinowych?
czy można przełożyć gniazda 10pinowe w lampie w miejsce 12 pinowych?
Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie
Można, a jak to zrobić - o tym w kolejnej części poradnikatqmeh pisze:czy można przełożyć gniazda 10pinowe w lampie w miejsce 12 pinowych?
A tym czasem przejdź na 1 stronę tematu i tam będziesz miał co nieco opisane
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie
Witam ponownie,
dzięki za info, nie jest to moja taka pierwsza akcja - ale każda porada się przyda.
W borze temat można zrobić na kilka sposobów
Lampy już mam, z braków: w jednej z nich nie ma zakrętki 1C0941621 trzymającej D2S i plastiku trzymającego transformator WN 1J0941613A,
trzeba będzie je zdobyć.
Plan jest taki aby przełożyć gniazda w lampie na 10p
O co chodzi z tą akceptacją posta? piszę drugiego bo pierwszy po upływie kilku dni się nie pokazał.....
dzięki za info, nie jest to moja taka pierwsza akcja - ale każda porada się przyda.
W borze temat można zrobić na kilka sposobów
Lampy już mam, z braków: w jednej z nich nie ma zakrętki 1C0941621 trzymającej D2S i plastiku trzymającego transformator WN 1J0941613A,
trzeba będzie je zdobyć.
Plan jest taki aby przełożyć gniazda w lampie na 10p
O co chodzi z tą akceptacją posta? piszę drugiego bo pierwszy po upływie kilku dni się nie pokazał.....
Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie
Cześć,
ten pręcik ma na swoich końcach przeguby na których pracuje, nie bardzo zatem można coś tam dorabiać + odpowiedni kształt
Mam pytanie odnośnie schematu kostek 12<=>10 pin : gdzie radzicie wpiąć linie diagnostyczną?
czy przewód nr 3 (-) dla silniczka idzie do kabiny czy jest gdzieś zmasowany po drodze?
Schemat nie uwzględnia także diagnostyki dla drugiej lampy, czy wie ktoś jak to jest spięte?
Z góry dzięki za info
Pozdrawiam
ten pręcik ma na swoich końcach przeguby na których pracuje, nie bardzo zatem można coś tam dorabiać + odpowiedni kształt
Mam pytanie odnośnie schematu kostek 12<=>10 pin : gdzie radzicie wpiąć linie diagnostyczną?
czy przewód nr 3 (-) dla silniczka idzie do kabiny czy jest gdzieś zmasowany po drodze?
Schemat nie uwzględnia także diagnostyki dla drugiej lampy, czy wie ktoś jak to jest spięte?
Z góry dzięki za info
Pozdrawiam
Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie
Wczoraj przyszedł do mnie xenon, lampy są teoretycznie starego typu. Najbardziej zastanawia mnie lampa prawa - od pasażera. Proszę o rozpoznanie.
Czy Lampy starego typu mają wtyczkę u góry na przetwornicę (obie)? w nowych lampach ta wtyczka nie występuje, szczególnie w prawej??
W zestawie dostałem 2 lampy + 2 przetwornice w nadkola.
Czy Lampy starego typu mają wtyczkę u góry na przetwornicę (obie)? w nowych lampach ta wtyczka nie występuje, szczególnie w prawej??
W zestawie dostałem 2 lampy + 2 przetwornice w nadkola.
Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie
MefjuWw tak na szybko to stary typ - Bosch.
Stary typ w mniejszych wtyczkach ma po 4 piny - pod wtyczki te podpina się przetwornice.
Poza tym dekielek prawej lampy nie ma otworu na wtyczkę przetwornicy.
W Kąciku widziałem, że już dostałeś odpowiedź i kontynuując tamten wywód...
Lampę możesz mieć AL, jednak w łatwy sposób można ją przerobić na lampę starego typu - pod przetwornicę zewnętrzną.
W takim przypadku wymieniasz dekielek, starter na 2-pinowy i wrzucasz instalację z lampy Boscha.
Sam zresztą swego czasu przerabiałem prawą lampę Bosch pod przetwornicę montowaną na lampie.
Wymieniłem właśnie starter na 3-pinowy i dekielek na taki z otworem na wtyczkę.
P.S. Jak zdejmiesz plastikowe nadkola to masz tam otwory pod nitonakrętki do zamocowania przetwornic. Otwory są 6-kątne, więc dla wygody zaopatrz się w nitonakrętki 6-kątne (tego typu: http://nakretka.pl/galeria/?nitonakretk ... esciokatna" onclick="window.open(this.href);return false; )
Stary typ w mniejszych wtyczkach ma po 4 piny - pod wtyczki te podpina się przetwornice.
Poza tym dekielek prawej lampy nie ma otworu na wtyczkę przetwornicy.
W Kąciku widziałem, że już dostałeś odpowiedź i kontynuując tamten wywód...
Lampę możesz mieć AL, jednak w łatwy sposób można ją przerobić na lampę starego typu - pod przetwornicę zewnętrzną.
W takim przypadku wymieniasz dekielek, starter na 2-pinowy i wrzucasz instalację z lampy Boscha.
Sam zresztą swego czasu przerabiałem prawą lampę Bosch pod przetwornicę montowaną na lampie.
Wymieniłem właśnie starter na 3-pinowy i dekielek na taki z otworem na wtyczkę.
Jak masz komplet w dobrym stanie i w pełni sprawny to nie masz się czym przejmować, wrzucaj do auta i ciesz się xenemMefjuWw pisze:W zestawie dostałem 2 lampy + 2 przetwornice w nadkola.
P.S. Jak zdejmiesz plastikowe nadkola to masz tam otwory pod nitonakrętki do zamocowania przetwornic. Otwory są 6-kątne, więc dla wygody zaopatrz się w nitonakrętki 6-kątne (tego typu: http://nakretka.pl/galeria/?nitonakretk ... esciokatna" onclick="window.open(this.href);return false; )
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie
Xenon założony, wszystko działa oprócz poziomowania w lewej lampie, silnik warczy, burczy, i wydaje dziwne dźwięki jednak nie opuszcza lampy.
Czy jest to taki sam silniczek jak w zwykłej lampie?
Czy jest to taki sam silniczek jak w zwykłej lampie?
Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie
Nie, jest zupełnie inny.MefjuWw pisze:Czy jest to taki sam silniczek jak w zwykłej lampie?
Sprawdź czy nie pomieszałeś czarnych przewodów idących do silniczka, co często występuje.
W kwestii rodzaju silniczków i różnic między wersją GB a EU uzupełniłem pierwszy post.
Ostatnio zmieniony wt gru 31, 2013 13:15 przez Kamel, łącznie zmieniany 1 raz.
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
Ori Xenon w MK4 -opis, przeróbka -wszystko w jednym temacie
Pisaliśmy o tym nawet na tej stronie, kilka postów wyżej... Wersja A pasuje,a oryginalnie jest z końcówką E. Jak buczy a nie obniża to raczej napewno silniczek.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości