SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- superkasztan
- Użytkownik
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
Będą pasować
Tylko z potencjometrem może być zabawa
Tylko z potencjometrem może być zabawa
Somewhere in Nowhere
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
kolego raju pce jaK najbardziej beda pasowac te peda ly takie same passat b3 b4 itp itd ja mam takie same wlozone do siebie i przerabialem je pod potencjomert chodzi idealnie ..kilka postow wyzej masz link do mojego swapa zobacz sobie jak cos pytaj pomoge...druga sprawa poszukaj pedalow od b4 tdi toledo 1 tdi bo sauja idealnie a nic nie muszisz rzezbic ..pozdrawiam
Mk2 1.9 TDi syncro 142KM ,320Nm
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
no to jakbyś mi kolego powiedział czy półosie od g60 z przegubami podejdą to by było ekstra bo mam w dobrej kasie do kupienia razem z jarzmami i zaciskami od g60. a potencjometr rozumiem na linkę się dorobi tak??
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
kolego raju pceog g60 oski beda pasowac itp przeguby tak samo bo 100mm ...ale połosie od jakiego auta g60 bo sa rozne d\lugosci i czy syncro czy oska cos wiecej napisz
Mk2 1.9 TDi syncro 142KM ,320Nm
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
a więc miałem właśnie pisać, półośki wyjąłem z mojego corka g60 st żeby przymierzyć i pasują, sanki z maglownicą golf III gti tdi afn na dwie poduszki olejowe, wahacze z golfa II stabilizator golf II, we wtorek będą zwrotnice na tarcze 280 z corka g60 bo już zamówiłem, bak mam z golfa II td, zegrary i wiązka i skrzynka golf III wyżej wymieniony. Jak będzie jeździć to będzie relacja krok po kroku dzięki za info
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
raju pce moze powiesz co ty za auto budujesz to tak na poczatek bo albo nie napisales albo nie doczytałem ....jezeli mk2 i masz go po 89 roku to skrzynki z bezpiecznikami nie musisz ruszac ,, bak tez mozesz zostawic swoj wystarczy zminic pommpe w baku na ssak i wywalic zwezke we wlewie (rozbilem tak u siebie w syncro) zegary mozesz zostawic od benzyny wystarczy włozyc 2 przekazniki zeby dzialal obrotomierz (ale to jak wolisz) bo ori zegary od td mk2 maja inna zasade działania dosc duzo grzebaniny linke napedzajaca predkosciomierz montujesz od G 60 (wkrecasz zamiast impulsatora, jezeli skrzynia idzie tez od afn,1z itp)...a i jeszcze jedno wazny kjest układ wydechowy jak i lapy pod silnik.ja wiem po sobie ze wibracje od silnika sa przyczyna za krotkiego złacza elastycznego na wydechu(wydech 2,5 cala nierdzewka mk2 syncro) pomimo tego ze mocowanie samego silnika rozwiazane sa najlepiej jak mozna (mowie o montażu seryjnych gratow łap, belek wozka) sztywny wydech robi swoje...jakies pytania pisac ..ps koledzy znawcy jak jak budowałem auto to tyle kazdy miał do powiedzenia szczegolnie moderator a teraz nikt juz nie pomaga ??????
Mk2 1.9 TDi syncro 142KM ,320Nm
- superkasztan
- Użytkownik
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
Ja chętnie bym pomógł ale jak nie wiem to się nie odzywam.
Ja w swoim mk2 włożyłem cały silnik ze skrzynią i z pół osiami z seata cordoby.
To wszystko leży (póki co) na sankach z golfa mk2.
Bałem się i boje się do tej pory, że się przeguby wysypią że pół osie za długie, ale działa już trochę kilosów przejechał i jest ok.
Tak jak Grzechu piszesz wszystko jest sprawdzone i pewne.
Ja jestem tylko ciekaw tych przekaźników pod obrotek żeby działał. w mk2 sygnał idzie z alternatora, w tdi podaje sygnał komputer. Jak trzeba zmodulować ten sygnał??
Ja w swoim mk2 włożyłem cały silnik ze skrzynią i z pół osiami z seata cordoby.
To wszystko leży (póki co) na sankach z golfa mk2.
Bałem się i boje się do tej pory, że się przeguby wysypią że pół osie za długie, ale działa już trochę kilosów przejechał i jest ok.
Tak jak Grzechu piszesz wszystko jest sprawdzone i pewne.
Ja jestem tylko ciekaw tych przekaźników pod obrotek żeby działał. w mk2 sygnał idzie z alternatora, w tdi podaje sygnał komputer. Jak trzeba zmodulować ten sygnał??
Somewhere in Nowhere
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
no nie pochwaliłem się ogólnie bazą jest golf II 1.3 nz i z tego za wiele rzeczy które w nim były mi się nie przyda, co do zegarów to ładuje trójkowe, swapa kupiłem z jeżdżącego auta więc elektryke całą też przełożę z trójki. Co do wydechu to póki co fundusz nie pozwala na nierdzewkę ale mam ochotę zrobić side pipe może nawet zaraz za przednim kołem ale to tylko chwilowo bo pewnie dowód zabrany przy pierwszej kontroli. co do poprawy mocowania silnika jutro będzie przerabiana belka przednia no i zobaczymy co z tego wyjdzie, szkoda tylko że pedały półośki i hamulce będę miał po niedzieli bo tak to może już bym uruchamiał. Dzięki za odpowiedzi i podpowiedzi pozdro
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
[quot="superkasztan"]
Bałem się i boje się do tej pory, że się przeguby wysypią że pół osie za długie, ale działa już trochę kilosów przejechał i jest ok.
[/quote]
Ja u kumpla wsadzałem silnik z seata ibizy cupry i półosie jeżdżą do dziś jedynie wymieniał przegub zewnętrzny który był od nowości. Nic Ci się dziać nie będzie.
raju pce Jeśli masz auto z "nową" instalacją to od silnika podpinasz 3 kostki w skrzynkę i po sprawie... Jeśli masz starą instalację to czeka cię swap instalacji z mk2 z całego auta lub lutowanko kabelków od silnika (czego nie polecam). Jeśli pakujesz zegary z trójki to musisz przerobić mocowanie w desce bo zegary z trójki są szersze, u kolegi tak zrobiliśmy i siedzą zegary od TDI z MFA. Co do wydechu to Zastosowaliśmy wydech z ibizy, za sankami został obcięty później złącze elastyczne następnie rura przez całe auto chyba 55 o ile się nie mylę, do ruru spawane kolana hamburskie i sam końcowy tłumik z golfa III TDi (dospawane haki z golfa II) .
Bałem się i boje się do tej pory, że się przeguby wysypią że pół osie za długie, ale działa już trochę kilosów przejechał i jest ok.
[/quote]
Ja u kumpla wsadzałem silnik z seata ibizy cupry i półosie jeżdżą do dziś jedynie wymieniał przegub zewnętrzny który był od nowości. Nic Ci się dziać nie będzie.
raju pce Jeśli masz auto z "nową" instalacją to od silnika podpinasz 3 kostki w skrzynkę i po sprawie... Jeśli masz starą instalację to czeka cię swap instalacji z mk2 z całego auta lub lutowanko kabelków od silnika (czego nie polecam). Jeśli pakujesz zegary z trójki to musisz przerobić mocowanie w desce bo zegary z trójki są szersze, u kolegi tak zrobiliśmy i siedzą zegary od TDI z MFA. Co do wydechu to Zastosowaliśmy wydech z ibizy, za sankami został obcięty później złącze elastyczne następnie rura przez całe auto chyba 55 o ile się nie mylę, do ruru spawane kolana hamburskie i sam końcowy tłumik z golfa III TDi (dospawane haki z golfa II) .
Mój Crayzolowy golf GT viewtopic.php?f=87&t=454903
MOJE AUKCJE !! http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=5370146
Mnóstwo części do mk2, mk3 seat ibiza cordoba, toledo, polo, passat b3 coś potrzebujesz? zapytaj na PW
ABF - Ale Będzie Frajda
Nie trąb bo jadę na glebie ! Zaraz podłogę sobie rozj**ię
MOJE AUKCJE !! http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=5370146
Mnóstwo części do mk2, mk3 seat ibiza cordoba, toledo, polo, passat b3 coś potrzebujesz? zapytaj na PW
ABF - Ale Będzie Frajda
Nie trąb bo jadę na glebie ! Zaraz podłogę sobie rozj**ię
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
superkasztan z tymi obrotkiem to postaram ci sie ogarnac teraz mialem duzo na glwoie ale pamietam o tobie ...powiem koledze zeby to ulepieł i powiedizal gdzie to wpiac i ci wysle jak cos pisac pozdro..... A tak na marginesie Moj gofer idzie bokiem jak szatan po sniegu jednak 4x4 wrrr
Mk2 1.9 TDi syncro 142KM ,320Nm
- superkasztan
- Użytkownik
- Posty: 320
- Rejestracja: pn paź 22, 2007 13:47
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
Grzechu nie pali się, auto stoi w garażu, kompletuje graty pod większe turbo
Instalacje też muszę wymienić bo mam starą i wszystko lutowałem ( nie polecam to był Koszmar)
Mam licznik na linke i mam pytanie czy jak się wyeliminuje impulsator ze skrzyni biegów, komputer nie ma info o prędkości auta, może to być powodem niemożliwości uzyskania logów dynamicznych z kompa??
Swoją drogą tomożna kupić w sklepie nową linkę do g60
bo mam jakąś z audii i nie ma odpowiedniego zaczepu do licznika
Instalacje też muszę wymienić bo mam starą i wszystko lutowałem ( nie polecam to był Koszmar)
Mam licznik na linke i mam pytanie czy jak się wyeliminuje impulsator ze skrzyni biegów, komputer nie ma info o prędkości auta, może to być powodem niemożliwości uzyskania logów dynamicznych z kompa??
Swoją drogą tomożna kupić w sklepie nową linkę do g60
bo mam jakąś z audii i nie ma odpowiedniego zaczepu do licznika
Somewhere in Nowhere
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
Pany macie może jakieś dobre i ładne schematy do golfa III afn?? bo znajduję do audi, do g4 a do III nie mogę znaleźć...
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
raju pce Spis treści FAQ poszukać nie się nie chce?
Mój Crayzolowy golf GT viewtopic.php?f=87&t=454903
MOJE AUKCJE !! http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=5370146
Mnóstwo części do mk2, mk3 seat ibiza cordoba, toledo, polo, passat b3 coś potrzebujesz? zapytaj na PW
ABF - Ale Będzie Frajda
Nie trąb bo jadę na glebie ! Zaraz podłogę sobie rozj**ię
MOJE AUKCJE !! http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=5370146
Mnóstwo części do mk2, mk3 seat ibiza cordoba, toledo, polo, passat b3 coś potrzebujesz? zapytaj na PW
ABF - Ale Będzie Frajda
Nie trąb bo jadę na glebie ! Zaraz podłogę sobie rozj**ię
SWAP 1,9 TDI AFN do golfa mk2 jetta mk2
raju pcea ty schematy czego chcesz/? jak zalozyć koło ??? ..pisz jakies konkrety
Mk2 1.9 TDi syncro 142KM ,320Nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości