[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
bocian19
Łowca Rarytasów
Łowca Rarytasów
Posty: 2278
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
Kontakt:

[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie

Post autor: bocian19 » czw sty 12, 2012 20:09

Rydzu,

Tak szczerze to nie
Moja wina
Moza by bylo zmienic Tytul postu aby bylo jasne :chytry:

Dzieki :pub:


Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad :-)

Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg :) on złamie Ci dokładkę :)

Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie

Post autor: Marek 81l » śr sty 18, 2012 12:21

Koledzy mam pytanko,bo widze ze ja to jeszcze mało o tym wiem.
Po zmianie 1,8 automat na VR6 manual,pokupywałem gratki i montuje mfa. Działa mi narazie tylko temperatura oleju i chyba km(chyba bo nie jezdze nim w zimie). Pytanko ten pin do ECU to przy moim sterowniku napewno nie 27,10,9. Sugerując się waszymi wypowiedziami oraz AD wolne piny opisane w AD jako instrumental panel to 51 i 22. Nie chce zabardzo próbowac na zasadzie moze ten a moze ten. Choc VR powinien go miec w orginale chyba.
I drugie małe pytanko. Czy termometr temp.Zewnetrznej jest w wiązce silnika czy tej w pasie przdnim,tej od lamp np.?? Bo silnik kupiłem tylko z wiązkom silnika.


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

lukasz1983
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr paź 06, 2010 23:29

[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie

Post autor: lukasz1983 » śr sty 25, 2012 01:58

witam
a ja mam pytanko z innej beczki, mk3 z licznikem od ABF i instalaci silnika Digifant 1 ale tego chyba do 1991r ( pierwsze instalacjie)
a pytanie .... czy idzie w tej instalacji podłączyć spalanie????
bo z ECU po schemacie niewidze??????????



Awatar użytkownika
bocian19
Łowca Rarytasów
Łowca Rarytasów
Posty: 2278
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
Kontakt:

[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie

Post autor: bocian19 » czw kwie 19, 2012 12:05

Czy moze ktos mi powiedziec jak z mojej ori wiazki tdi zrobic wiazke pod mfa ?


Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad :-)

Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg :) on złamie Ci dokładkę :)

Awatar użytkownika
Mihal_09
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 892
Rejestracja: czw sty 14, 2010 01:33
Lokalizacja: Mielec

[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie

Post autor: Mihal_09 » czw kwie 19, 2012 22:27

Trzeba kilka kabli więcej dołożyć do standardowej wiązki, gdzieś w tym temacie o tym pisało sam do TDI MFA zakładałem.


Mój były Variant viewtopic.php?f=88&t=454785" onclick="window.open(this.href);return false;
Następca Bora Variant

Kolekcja modeli burago 1:24 viewtopic.php?f=29&t=431028" onclick="window.open(this.href);return false;

Łowca i szabrownik rarytasów.

Awatar użytkownika
rob90son
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz lis 15, 2009 18:46
Lokalizacja: Polska

[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie

Post autor: rob90son » pt maja 11, 2012 06:24

koledzy orietuje sie ktos moze gdzie nalezy wpiac te kabelki brazowa wtyczka- kabel czerwony z czrnym paskiem , niebieska wtyczka czerwony z bialym paskiem

Obrazek

dodam ze te kabelki wychodza z licznika


Moje MK3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=281482

pitoos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr lip 11, 2012 18:11
Lokalizacja: Kalisz

[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie

Post autor: pitoos » śr sie 22, 2012 07:51

....a czy ktos moze mi podac jakies ozmaczenia licznikow do tdi z mfa ? Kupa tego na allegr i polowa sprzedajacuch nie wie czy pasuje:( chodzi mi o rezsytacje by nie było problemó z czujnikiem ciśnienia .. czy po prostu wszytkie TDi mają taką samą (ibiza golf) .. pozdrwaiam



Awatar użytkownika
bocian19
Łowca Rarytasów
Łowca Rarytasów
Posty: 2278
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
Kontakt:

Re: [MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podo

Post autor: bocian19 » śr sie 22, 2012 22:23

pitoos pisze:....a czy ktos moze mi podac jakies ozmaczenia licznikow do tdi z mfa ? Kupa tego na allegr i polowa sprzedajacuch nie wie czy pasuje:( chodzi mi o rezsytacje by nie było problemó z czujnikiem ciśnienia .. czy po prostu wszytkie TDi mają taką samą (ibiza golf) .. pozdrwaiam
Kolego z tego co sie orjetuje to wszystkie pasuja.


Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad :-)

Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg :) on złamie Ci dokładkę :)

Awatar użytkownika
rob90son
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz lis 15, 2009 18:46
Lokalizacja: Polska

[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie

Post autor: rob90son » śr sie 22, 2012 22:55

pitoos, tutaj kolego masz wszystko http://theresias.com/tutorials/1h_ki.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

tutaj masz nr licznika afn po 96r

Kombiinstrument mit MFA (20-260km/h)
ABF 1H6 919 033 N
1H6 919 880 BX


Moje MK3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=281482

pitoos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr lip 11, 2012 18:11
Lokalizacja: Kalisz

Re: [MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podo

Post autor: pitoos » ndz wrz 02, 2012 22:54

Panowie .. szybkie pytanie bo mam mentlik w głowie ... czy w golfie 3 silnik o mocy 110ps miał tylko oznaczenie AFN ? chodzi mi czy muszę szukać licznika z MFA od 1Z (taki silnik mam , licznik wyskalowany 0d 0-200) czy może być od 110ps tyle że wyskalowany od 0 do 220 ? jeżeli były tylko AFNy tzn liczba kontrolna licznika AFN jest taka sama jakw 1Z i wszystko powinno banglać ?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie

Post autor: Qto » ndz wrz 02, 2012 23:29

pitoos pisze:czy w golfie 3 silnik o mocy 110ps miał tylko oznaczenie AFN ?
tak



pitoos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr lip 11, 2012 18:11
Lokalizacja: Kalisz

Re: [MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podo

Post autor: pitoos » pn wrz 10, 2012 12:58

Panowie problem . w nowym liczniku swieci mi sie kontrolka ABS ?? jak ją wyłaczyć ?? i swieci mi się rezerwa ??? jak to podłaczyc by dziłało prawidłowo ;/ aha zegary są z mnoznikiem 3862 a orginalnie było 3819 ... mam białe zegary i czerwone wskazówki ... ratujcie bo mnie denerwują te kontrolki ;/ i czy wskazanie bedą przekłamywać dużo ??

i gdzie podłaczyć ten wolny kabelek czerwony zakończony niebieską wtyczką bo mi się wypioł i nie wiem z kąd ;/



Awatar użytkownika
Mihal_09
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 892
Rejestracja: czw sty 14, 2010 01:33
Lokalizacja: Mielec

[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie

Post autor: Mihal_09 » pn wrz 10, 2012 19:58

Kolego poczytaj temat bo tu wszystko piszę. Prawdo podobnie masz licznik od IBIZY z rezerwą a jeżeli chodzi o kontrolkę ABS to wykręć żarówkę... tak jak ja zrobiłem.


Mój były Variant viewtopic.php?f=88&t=454785" onclick="window.open(this.href);return false;
Następca Bora Variant

Kolekcja modeli burago 1:24 viewtopic.php?f=29&t=431028" onclick="window.open(this.href);return false;

Łowca i szabrownik rarytasów.

pitoos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: śr lip 11, 2012 18:11
Lokalizacja: Kalisz

[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie

Post autor: pitoos » wt wrz 11, 2012 22:50

....nerwus jestem .. i szybko szybko i omijam niektóre posty , sorki za zamęt .. porada mega MFA teoretycznie działa ... Ale zawsze jakieś ale mam silnik 1z zegary najprawdopodobniej od ibizy .. ale nie w tym rzecz ... u mnie był już kabel do czujnika temperatury oleju . bynajmniej był lużny kabel ( niby czarno zielony .. i idzie do kostki przy silniku i od kostki do skrzyni bezpieczników .. po nagrzaniu silnika po 40 kilometrach lipa wyświtla - - - 3 kreski / mowie ok ... i ciągne nowy kabel .. tosamo ... - - - 'Panowie .. walnięty czujnik prawda ??? wie ktoś ile ewentualmnie kosztuje nowy , czy można jakiś zamiennik ?? jakie numery ma ten czyjnik ?? i zonk numer 2 temperatura zew ... rano .. -40 pokazuje ... powoli rośnie raz 12 raz 17 .. raz 2 ... co jest nie zgodne z rzeczywistościa .. i znowu Panowie pewnie walnięty czujnik prawda ??? aha zegary są z mnoznikiem 3862 a orginalnie było 3819 dużo bedą mnie kłamać ?? raczej nie prawda ... i jak ustawić zdjętew wskazówki w zegarach by były idealnie .. chce zmienić czerone wskazówki na białe , a i oytanie jeszcze w nowych zegarach mam kontrolkę że zapalone są swiatła mijanai ... dużo jeżdzę w drogi i zazwyczaj zegary sciemnione mam na 0 czyli ciemno ... by mnie nie raziły ... ta kontrolka nie sciemnia sie wraz całymi zegarami ... i pytanie czy tak ma być ?? czy mam coś walnięte .. pytanie drugie .. jezeli tak ma być czy da to lampeczką podłaczyć sie jakos pod regulacje nateżenia swiatła ... by mnie po oczahc nie waliłą ??? z góry dzięki i pozdro !



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości