[mkIV] Uszkodzony mikrostyk, alarm, oświetlenie wnętrza
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
[mkIV] Uszkodzony mikrostyk, alarm, oświetlenie wnętrza
Widzę że to nagminny problem w naszych autach...ostatnio zmieniałem akumulator ale po wymianie było wszystko ok zaczołem grzebać w bezpiecznikach i poprzedni właściciel zadrutawał bezpiecznik od oświetlenia wewnętrznego więc wymieniłem go na nowy i wtedy zauważyłem że lampka w drzwiach od kierowcy nie świeci i brzęczyk też się nie odzywa.Centralny działa i alarm też,po otworzeniu drzwi CZ lampki się palą na podsufitce,może zajrze do przekaźnika? A co się stanie jak bym całkiem wywalił tą diode?
Sprawdziłem napięcie na kablu od lampki w drzwiach jest -0.50V lampka sprawna....czyli ta dioda jest sprawna
Brak jednego przekaźnika___
Sprawdziłem napięcie na kablu od lampki w drzwiach jest -0.50V lampka sprawna....czyli ta dioda jest sprawna
Brak jednego przekaźnika___
Byłe mk4 i BMW- viewtopic.php?f=89&t=382399" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
Mk5 - viewtopic.php?f=90&t=551962&p=6560642#p6560642" onclick="window.open(this.href);return false;
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
Re: [mkIV] Uszkodzony mikrostyk, alarm, oświetlenie wnętrza
Mam poniższy problem z oświetleniem wnętrza, sprawa dotyczy prawych przednich drzwi: nie działa oświetlenie wnętrza oraz kopertówka po otwarciu prawych przednich drzwi, jednakże po odłączeniu kopertówki w tych drzwiach oświetlenie działa. Co może być powodem? Luty w zamku ok, kopertówki podmieniałem - bez różnicy. W lewych drzwiach wszystko jest ok.
Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: ndz sie 08, 2010 16:02
- Lokalizacja: Birmingham
- Auto: Golf IV 1.6
- Silnik: AZD
[mkIV] Uszkodzony mikrostyk, alarm, oświetlenie wnętrza
Witam
w moim Golf IV problem wyglada nastepujaco DRZWI KIEROWCY
1. Otwieerajac auto alarmem tylko drzwi kierowcy sa zamkniete natomiast gdy zamykam auto strona kierowcy sie otwiera. Aby je otworzyc i zamknac uzywam kluczyka.
Dziwne rzeczy sie dzieja po uzyciu kluczyka poniwarz gdy otworze nim auto i zamkne alarmem to wysztko oki wszystkie drzwi sie zamykaja lecz gdy chce auto otworzyc znowu alarmem drzwi kierowcy sie juz nie otworza (wymienilem zamek i nadal to samo) drzwi kierowcy nie dociagaja na 2 rzay(zamkniecie i dociagniecie) lecz tylko na 1 raz (zamkniecie)
2. Zamek dociaga tylko w momencie gdy go otworze kluczykiem i zamkne alarmem
a jak auto otworze alarmem i go tez nim zamkne to drzwi kierowcy beda otwarte jednym slowem drzwi kierowcy dzialaja odwrotnie do calej reszty
3.kolejny problem to oswietlenie kabiny
Swiatlo wewnatrz zapala sie tylko czasami ale gdy dotkne modulu komfortu swiatlo sie zapala.
Moje zapytanie brzmi czy za wszystko jest odpowiedzialny modyl komfortu????
Czekam na jakies sudestie i podpowiedzi.
w moim Golf IV problem wyglada nastepujaco DRZWI KIEROWCY
1. Otwieerajac auto alarmem tylko drzwi kierowcy sa zamkniete natomiast gdy zamykam auto strona kierowcy sie otwiera. Aby je otworzyc i zamknac uzywam kluczyka.
Dziwne rzeczy sie dzieja po uzyciu kluczyka poniwarz gdy otworze nim auto i zamkne alarmem to wysztko oki wszystkie drzwi sie zamykaja lecz gdy chce auto otworzyc znowu alarmem drzwi kierowcy sie juz nie otworza (wymienilem zamek i nadal to samo) drzwi kierowcy nie dociagaja na 2 rzay(zamkniecie i dociagniecie) lecz tylko na 1 raz (zamkniecie)
2. Zamek dociaga tylko w momencie gdy go otworze kluczykiem i zamkne alarmem
a jak auto otworze alarmem i go tez nim zamkne to drzwi kierowcy beda otwarte jednym slowem drzwi kierowcy dzialaja odwrotnie do calej reszty
3.kolejny problem to oswietlenie kabiny
Swiatlo wewnatrz zapala sie tylko czasami ale gdy dotkne modulu komfortu swiatlo sie zapala.
Moje zapytanie brzmi czy za wszystko jest odpowiedzialny modyl komfortu????
Czekam na jakies sudestie i podpowiedzi.
[mkIV] Uszkodzony mikrostyk, alarm, oświetlenie wnętrza
Witam!
Mam następujący problem. Mianowicie jakiś czas temu przestały mi migać migacze podczas zamykania auta. Później z pilota zamykały się wszystkie drzwi poza kierowcy. Dodatkowo nie świeciła kopertówka i brzęczek informujący o zapalonych światłach po zgaszeniu silnika i wyjęciu kluczyka. Wymieniłem ostatnio mikrostyk w zamku kierowcy. Efekt - centralny zamyka i otwiera drzwi. Ale problem jest taki, że chyba tego nie widzi, gdyż otwieram auto z pilota, otwieram drzwi kierowcy a po kilku sekundach auto zamyka się samoczynnie. Tak nie powinno się dziać przy otwartych drzwiach. Ponadto kopertówka nadal nie świeci oraz brzęczek nie hałasuje. Co może być tego przyczyną?? Jeśli ktoś mógłby pomóc, proszę o radę
Mam następujący problem. Mianowicie jakiś czas temu przestały mi migać migacze podczas zamykania auta. Później z pilota zamykały się wszystkie drzwi poza kierowcy. Dodatkowo nie świeciła kopertówka i brzęczek informujący o zapalonych światłach po zgaszeniu silnika i wyjęciu kluczyka. Wymieniłem ostatnio mikrostyk w zamku kierowcy. Efekt - centralny zamyka i otwiera drzwi. Ale problem jest taki, że chyba tego nie widzi, gdyż otwieram auto z pilota, otwieram drzwi kierowcy a po kilku sekundach auto zamyka się samoczynnie. Tak nie powinno się dziać przy otwartych drzwiach. Ponadto kopertówka nadal nie świeci oraz brzęczek nie hałasuje. Co może być tego przyczyną?? Jeśli ktoś mógłby pomóc, proszę o radę
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
[mkIV] Uszkodzony mikrostyk, alarm, oświetlenie wnętrza
martimer, a sprawdziłeś czy zregenerowany zamek działa poprawnie ?? Sama wymiana to nie wszystko, bo przecież mogłeś źle kabelki polutować itp...są luty w zamku na płytce. Jak będziesz pewien że sam zamek działa, tak jak ma działać, to można myśleć dalej...na szybko to możesz kable w drzwiach obadać
[mkIV] Uszkodzony mikrostyk, alarm, oświetlenie wnętrza
Qto, byłbym chyba nienormalny dostając się do płytki i przekładając tylko mikro... oczywiście że sprawdziłem zimne luty. a zamek poskładany dobrze
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
[mkIV] Uszkodzony mikrostyk, alarm, oświetlenie wnętrza
no ok...ale nie piszesz czy sprawdziłeś podawanie przez zamek sygnału o otwartych drzwiach...bo albo zamek nie podaje tego sygnału, albo np przerwany jest kabel po drodze. Po otwarciu drzwi na pinie 8 zamka ma być masa...kabelek brązowo/biały - jak nie ma to zamek nie halo...jak jest to kable do sprawdzenia
Re: [mkIV] Uszkodzony mikrostyk, alarm, oświetlenie wnętrza
nie sprawdziłem, bo nie miałem czym. nie bawię się za bardzo w elektryka, głupiej neonówki w skrzynce z narzędziami nie posiadam. ale zastanawiam się pomału nad przekładką zamka, tzn, mechanizmu...
ps. dzięki za rady
ps. dzięki za rady
[mkIV] Uszkodzony mikrostyk, alarm, oświetlenie wnętrza
Witam.
Mam problem z drzwiami pasażera (3D)
1. Nie działa oświetlenie drzwi, wnętrza gdy drzwi są otwarte.
2. Centralny wariuje. Z pilota: alarm się uzbraja, a rygielki chowają się, lekko wyskakują i znów chowają, tak jakby się zacinały w pewnym momencie. I tak w koło, mechanicznie jest wszystko ok.
z kluczyka: sekwencja powtarza sie 2-3 razy i drzwi się zamykają.
3. Główna lamkpa w podsufitce wariuje pod ok.20 minutach oświetlania.
Jestem zielony w temacie elektroniki i nie wiem czy brać się za diode czy za mikrostyk w zamku drzwi pasażera?
I jeszcze prośba o odświeżenie fotek wtedy być może bym sobie poradził
Mam problem z drzwiami pasażera (3D)
1. Nie działa oświetlenie drzwi, wnętrza gdy drzwi są otwarte.
2. Centralny wariuje. Z pilota: alarm się uzbraja, a rygielki chowają się, lekko wyskakują i znów chowają, tak jakby się zacinały w pewnym momencie. I tak w koło, mechanicznie jest wszystko ok.
z kluczyka: sekwencja powtarza sie 2-3 razy i drzwi się zamykają.
3. Główna lamkpa w podsufitce wariuje pod ok.20 minutach oświetlania.
Jestem zielony w temacie elektroniki i nie wiem czy brać się za diode czy za mikrostyk w zamku drzwi pasażera?
I jeszcze prośba o odświeżenie fotek wtedy być może bym sobie poradził
Re: [mkIV] Uszkodzony mikrostyk, alarm, oświetlenie wnętrza
Witam, mam centralny zamek z kluczyka i problem polega na tym, że gdy otwieram/zamykam od strony kierowcy to drzwi pasazera sie nie otwieraja/zamykają, reszta jest ok. Przy sytuacji odwrotnej tj. przy przekręcaniu kluczyka od strony pasażera wszystko działa. Wiem ze temat jest wałkowany od jakiegoś czasu, ale podobnej sytuacji nie wyczytalem i chce się jedynie dowiedzieć który zamek jest wadliwy od kierowcy czy od pasażera. Jak to można ewentualnie sprawdzic, i czy moze to byc spalony silniczek w drzwiach pasazera- bo z taka opinia sie spotkalem, pozdrawiam
[mkIV] Uszkodzony mikrostyk, alarm, oświetlenie wnętrza
Witam.
Posiadam identyczny problem, jak kolega. Dodatkowo w moim przypadku ten sam zamek w prawych przednich drzwiach od strony pasażera, nie otwiera/zamyka się z pilota. Piszą na forach, że główną przyczyną może być siłownik zamka centralnego lub mikrostyk. Niestety dostęp do obu tych rzeczy nie jest taki prosty. Dlatego, jeżeli ktoś miał podobny przypadek i posiada odpowiednią wiedzę na ten temat ( instrukcja demontażu i montażu ) to pomoc mile widziana. A także gdzie i za ile można nabyć te części ( elementy ).
Pozdrawiam szczęśliwy posiadacz.
Posiadam identyczny problem, jak kolega. Dodatkowo w moim przypadku ten sam zamek w prawych przednich drzwiach od strony pasażera, nie otwiera/zamyka się z pilota. Piszą na forach, że główną przyczyną może być siłownik zamka centralnego lub mikrostyk. Niestety dostęp do obu tych rzeczy nie jest taki prosty. Dlatego, jeżeli ktoś miał podobny przypadek i posiada odpowiednią wiedzę na ten temat ( instrukcja demontażu i montażu ) to pomoc mile widziana. A także gdzie i za ile można nabyć te części ( elementy ).
Pozdrawiam szczęśliwy posiadacz.
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
[mkIV] Uszkodzony mikrostyk, alarm, oświetlenie wnętrza
Panowie vojtem, oraz AS16SR, miałem podobną sytuacje z tylnymi drzwiami: raz się otwierały raz nie. Przyczyną był silniczek elektryczny w zamku, który odpowiada za zamykanie/otwieranie a konkretnie szczotki w silniczku zawiesiły się i przez to przestał działać! Wystarczyło trochę WD40 i śmiga do dziś dnia. Polecam rozebrać zamek, sprawdzić krańcówki i zimne luty oraz psiknąć WD40 do silniczka. Zamek powinien działać jak nowy.
Mam VAG-a i VAG TACHO, w razie potrzeby pisać na PW :-)
[mkIV] Uszkodzony mikrostyk, alarm, oświetlenie wnętrza
witajcie a u mnie VAG wykryl dwa bledy pierwszy opoznienie swiatla wnetrza blad sporadzyczny oraz silownik zamka lewego nie znany sygnal czyli masz szukac przyczyny w silowniku czy to rowniez jest mikrostyk??
pozdrawiam
pozdrawiam
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
[mkIV] Uszkodzony mikrostyk, alarm, oświetlenie wnętrza
kypke, mógłbyś podać numery błędów...ale zajmij się tym o czym mówi temat - mikrostyk i luty
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości