PRZERÓBKA LICZNIKA Z 1 KOSTKI NA 2 KOSTKI
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- Qball
- Mały gagatek
- Posty: 99
- Rejestracja: pn lis 24, 2008 14:14
- Lokalizacja: Zdunek/Myszyniec
- Kontakt:
PRZERÓBKA LICZNIKA Z 1 KOSTKI NA 2 KOSTKI
Z jednej strony widzę, że wtyka do licznika ta czarna a te niebieskie to nie bardzo wiem może po skrzynkę bezpieczników
A le raczej trzeba przerabiać na szczęście mam to juz za soba
Nie dało mi spokoju i już rozkminiłem co to za kabel.
Jest to kabel idący do skrzynki bezpieczników, ale dla Ciebie mało przydatny chyba, że zamiast przerobić wtyki koło licznika wolisz przerabiać koło skrzynki
bezpiecznikowej.A uwierz dużo więcej kostek i kabelków
Wynika to z tego że instalacja elektryczna w golfie do 87 r była dużo inna niż w nowszych modelach
Tu sam zobaczysz różnicę:
- Stara wersja => http://translate.google.pl/translate?hl ... pl%26lr%3D
- Nowa wersja po 89 roku => http://translate.google.pl/translate?hl ... 26hs%3DS28
Te niebieskie wtyki wpięte są w pola U1 i U2 w wersji po 89 roku.
Także kończąc po prostu mniej roboty z przeróbką kostek koło licznika niż przy skrzynce.
Nie jest to takie trudne wbrew pozorom
A le raczej trzeba przerabiać na szczęście mam to juz za soba
Nie dało mi spokoju i już rozkminiłem co to za kabel.
Jest to kabel idący do skrzynki bezpieczników, ale dla Ciebie mało przydatny chyba, że zamiast przerobić wtyki koło licznika wolisz przerabiać koło skrzynki
bezpiecznikowej.A uwierz dużo więcej kostek i kabelków
Wynika to z tego że instalacja elektryczna w golfie do 87 r była dużo inna niż w nowszych modelach
Tu sam zobaczysz różnicę:
- Stara wersja => http://translate.google.pl/translate?hl ... pl%26lr%3D
- Nowa wersja po 89 roku => http://translate.google.pl/translate?hl ... 26hs%3DS28
Te niebieskie wtyki wpięte są w pola U1 i U2 w wersji po 89 roku.
Także kończąc po prostu mniej roboty z przeróbką kostek koło licznika niż przy skrzynce.
Nie jest to takie trudne wbrew pozorom
PRZERÓBKA LICZNIKA Z 1 KOSTKI NA 2 KOSTKI
Dzięki Qball, za info. dotyczące kabla . Jednak bede musiał przerobić . A powiedz mi jak przerabiałeś u siebie to starą kostkę odciołeś i dałeś nową czy starą zostawiłęś i do tego nową.
- Qball
- Mały gagatek
- Posty: 99
- Rejestracja: pn lis 24, 2008 14:14
- Lokalizacja: Zdunek/Myszyniec
- Kontakt:
PRZERÓBKA LICZNIKA Z 1 KOSTKI NA 2 KOSTKI
Odciąłem starą i lutowałem kable z nowej kostki wg. powyższego schematu. To naprawdę nic trudnego.
Tylko cierpliwości trochę
Tylko cierpliwości trochę
PRZERÓBKA LICZNIKA Z 1 KOSTKI NA 2 KOSTKI
Mozesz tez zrobic przelotke z gniazda od starego licznika- jesli Ci nie szkoda oczywiscie;) albo dorwac stary popsuty licznik i z niego wytargaac gniazdo. Mysle ze tak jest najmniej inwazyjnie i mozna wzszystko na spokojnie polutowac.
Co do migajacej diody poziomu plynu, bylo na forum rozwiazanie i drugi schemat podlaczenia licznika. Teraz
znalezc go nie moge...
Co do migajacej diody poziomu plynu, bylo na forum rozwiazanie i drugi schemat podlaczenia licznika. Teraz
znalezc go nie moge...
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
PRZERÓBKA LICZNIKA Z 1 KOSTKI NA 2 KOSTKI
A ja w weekend obmyśliłem sobie że zrobię tak. Wezmę instalkę z mk3 do licznika i będe miał z mk2 przed 89 rok na dwie kostki i zrobię przejściówkę która będzie wpięta do skrzynki nowego typu a na licznik będę miał dwie kostki. Oczywiście trzeba zapodać plusiki za schemat i opis. Na tym forum to naprawdę człowiek się nauczy więcej niż w szkole hehe
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
-
- Mały gagatek
- Posty: 88
- Rejestracja: śr mar 10, 2010 20:08
- Lokalizacja: SKL "CYRK" ;)
PRZERÓBKA LICZNIKA Z 1 KOSTKI NA 2 KOSTKI
Qball pisze:U mnie jest to samo a widzę że jakieś posty skasowane chyba. Co z tym zrobić bo nie ukrywam że mam pedantyczne podejście do golfa i generalnie wkurza mnie ta migająca franca
Miałem ten sam problem. przerabiałem z 2 kostek na 1 tzn 2 kostki w samochodzie 1 w liczniku. aby wyłączyć migającą diodę należy podłączyć kabel nr 2 z pojedynczej kostki do Masy czyli kabel Biała kostka 6. (brązowy) Masa styk 31. Problem znika.
1.VW golf mk II CL 1.3 B+G MH 3d 1987 - był
2.VW golf mk II CL 1.6 TD JR 3d 1989 - był
VW golf mk II GL 1.8 B RH 5d 1987 - jest
Sprzedam: kiere polo g40, licznik passat b3 VR6 MFA,licznik passat b3 MFA, pająk z MFA, lampka wew. dzielona - passat b3
2.VW golf mk II CL 1.6 TD JR 3d 1989 - był
VW golf mk II GL 1.8 B RH 5d 1987 - jest
Sprzedam: kiere polo g40, licznik passat b3 VR6 MFA,licznik passat b3 MFA, pająk z MFA, lampka wew. dzielona - passat b3
- Mroźny
- Grupa Dolny-Śląsk
- Posty: 391
- Rejestracja: wt maja 05, 2009 09:31
- Lokalizacja: Dzierżoniów
- Kontakt:
PRZERÓBKA LICZNIKA Z 1 KOSTKI NA 2 KOSTKI
odswierze troszkę. Na moich kostkach od licznika z dwoma kostkami piny są ponumerowane od 1A do 7 z jednej strony a z drugiej od 1B do 7 na obydwóch kostkach. ponad to są jakoś inaczej piny i kolory. pomocy
Były golf viewtopic.php?f=87&t=455615
Jetta Flair viewtopic.php?f=87&t=540303
"Trzeba być niespełna rozumu żeby lubić szorować o asfalt"
Jetta Flair viewtopic.php?f=87&t=540303
"Trzeba być niespełna rozumu żeby lubić szorować o asfalt"
- Młody Golfiarz
- Vag Nysa
- Posty: 459
- Rejestracja: ndz lip 28, 2013 20:39
- Lokalizacja: Nysa
PRZERÓBKA LICZNIKA Z 1 KOSTKI NA 2 KOSTKI
Witam mam pytanie czysto teoretyczne. Mam licznik Eu na jedną kostkę , chce zmienić na USA tyle że tam są dwie kości bo stary licznik . Pierwsze pytanie to czy będą jakieś różnice w schemacie I czy wypali pomysł żeby odciąć tą jedną kość i skombinować dwie kości i do nich po lutować kabelki z tej pojedynczej kości według schematu. A ostatnie pytanko to jaki dać przewód , chodzi mi o grubość do alternatora pod obrotomierz , gdyż zamierzam kupić sobie licznik z obrotkiem ale obecnie nie mam alternatora z wyjściem W ale chce już to zrobić przyszłościowo żeby nie rozbierać kiedyś kiedyś
PozdraVWiam
PozdraVWiam
Re: PRZERÓBKA LICZNIKA Z 1 KOSTKI NA 2 KOSTKI
Witam. Mam pytanie. Przerobiłem licznik według powyższego schmatu i wszystko działa tylko nie wiem gdzie sie wpiać z kablem od kontrolki kierunkowskazów???? I jak podpiąć kontrolke poziomu płynu chłodniczego????
Re: PRZERÓBKA LICZNIKA Z 1 KOSTKI NA 2 KOSTKI
Witam mam to samo co poprzednik nie wiem gdzie podpiac brak płynu oraz temperaturę płynu chłodzącego? W jednej wtyczce były osobne piny na to w dwóch jest tylko temperatura. Dziękuję z góry za pomoc
Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=544445
MK II 1.6D JP by krzyq
Aktualnie sprzedaję :
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/QR5H/?
MK II 1.6D JP by krzyq
Aktualnie sprzedaję :
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/QR5H/?
PRZERÓBKA LICZNIKA Z 1 KOSTKI NA 2 KOSTKI
Panowie mam problemik mam stara instalacje a licznik z golfa 3 podpielem według schematu i na wyciągniętym kluczyki pokazuje zegarek i przebieg po przeleceniu zaswieca się akumulator i grzanie świec po chwili grzanie znika więc jest ok ale w tym samym czasie ginie zegarek i przebieg i po odpaleniu już nic się nie święci ani obr nie dziala
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
PRZERÓBKA LICZNIKA Z 1 KOSTKI NA 2 KOSTKI
trzeba zmostkować mase z masą FMA zmostkować
Jest: VW Golf II GTD 1.9 AAZ 75KM/150Nm@180KM/357Nm (TD04-13T-4 + Składak Arwama:11mm)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=583227 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Było: VW Golf II TD 1.6 JR 70KM@120KM GovMod, TimingMOD, LDA*180, KKK24=1.4Bar
- Pantediator
- Mały gagatek
- Posty: 90
- Rejestracja: czw sty 15, 2015 16:03
- Lokalizacja: Małopolska
PRZERÓBKA LICZNIKA Z 1 KOSTKI NA 2 KOSTKI
Witam serdecznie. Postanowiłem zmienić licznik z 2 kostek (golf 2 1.8 89') na licznik z 1 kostką. Dzialalem wg schematu, ale jest problem. Nowy licznik jest z MFA, a zostaly mi dwie wolne wtyczki ze starych (czarna wtyczka) a dokładnie cała biała oraz biało czerwona, a z nowego licznika fioletowa i czerwono biała. One mają być wolne czy do czegoś są? Prosiłbym o pomoc
- sowczynski
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: ndz sie 30, 2015 20:26
PRZERÓBKA LICZNIKA Z 1 KOSTKI NA 2 KOSTKI
Witam a czy do licznika z jedną wtyczką da się dołożyć dodatkowy przewód do wtyczki potrzeba podpięcia kontrolki grzania świec
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości