SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: pn cze 13, 2011 20:25
- Lokalizacja: Sulejówek
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Mam coś takiego ma to dł.90 cm myśle że wystarczy.
Nie mam tylko pomysłu na jakiś "poślizg" dla linki w tym miejscu co zaznaczyłem na fotce przydało by sie jakieś prowadzenie dla "drucika". A która to jest zaślepka plug/play??
Nie mam tylko pomysłu na jakiś "poślizg" dla linki w tym miejscu co zaznaczyłem na fotce przydało by sie jakieś prowadzenie dla "drucika". A która to jest zaślepka plug/play??
-
- Mały gagatek
- Posty: 95
- Rejestracja: pt paź 10, 2008 21:44
- Lokalizacja: VW-wa
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Przykładowa fota, zaznaczone na czerwono (jeżeli oczywiście taką deskę posiadasz), kupujesz/znajdujesz od golfa II diesla, wyjmujesz tą zaślepkę i zamiast niej jest taka sama dźwignia jako ssanie w dieslu z linką (plug&play) albo inna opcja jak pisałem linka ssania od cienkiego np.700cm też pasuje tylko już gałka/cięgło jest okrągłe (w drugiej opcji jest jeszcze ten bajer, że masz diodę/kontrolkę ssania, bo lince są kabelki które podpinasz pod jakąś kontrolkę, tak było w cienkim), pole do popisu mega....pawel09121978 pisze: A która to jest zaślepka plug/play??
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
od czego Ty masz ten gaznik ??
Czysta moc z 2 dziurek :D:D
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: pn cze 13, 2011 20:25
- Lokalizacja: Sulejówek
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Z tego co wiem to jest gażnik fordowski- najprawdopodobniej od forda taunusa.
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Ja linke ssania mam od diesla wiec problemu z tym nie miałem..
A tak po za tym jakiś miesiąc temu robiłem testy na gaźniku od ścigacza.. wszystko pięknie ładnie ( bez turbodziury ) tyle, że golf się nie chciał kręcić podczas jazdy powyżej 4500 obr/min.. prawdopodobnie przyczyną była zbyt duża gardziel ( chyba 34 jeśli się nie mylę).. i tak powróciłem do WEBER'a
A tak po za tym jakiś miesiąc temu robiłem testy na gaźniku od ścigacza.. wszystko pięknie ładnie ( bez turbodziury ) tyle, że golf się nie chciał kręcić podczas jazdy powyżej 4500 obr/min.. prawdopodobnie przyczyną była zbyt duża gardziel ( chyba 34 jeśli się nie mylę).. i tak powróciłem do WEBER'a
- mmmarcinnn1987
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: wt mar 02, 2010 22:45
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
bartozer Chyba raczej nie wielkość gardzieli była problemem tylko za mała wydajność pompki paliwa Jak zrobiłeś kolektor dolotowy?
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
pomocy! za wolno spadaja obroty na cieplym silniku! jakie dysze maja byc i gdzie jakie?
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
mmmarcinnn1987, możliwe, że to mogło być przyczyną.. a co do dopasowania gaźnika do kolektora to dorobiłem dodatkową flansze i przykręciłem ją do flanszy zrobionej pod webera ( nie obyło się bez zdejmowania maski ).Wszystko było robione na szybcika bo koledze się spieszyło z gaźnikiem, więc nie miałem dużo czasu na testy W tym tyg jak będę miał możliwość zrobię fotkę tej dorobionej flanszy pod gaźnik
Elaaaa, ja mam u siebie dysze paliwa I przelotu : 115 , II przelotu : 150 ; dysze powietrza I i II przelotu : 220 ; reszta dysz fabryczna.. a co do spadających u Ciebie obrotów na ciepłym silniku to proponuję wyczyścić i przedmuchać gaźnik
Elaaaa, ja mam u siebie dysze paliwa I przelotu : 115 , II przelotu : 150 ; dysze powietrza I i II przelotu : 220 ; reszta dysz fabryczna.. a co do spadających u Ciebie obrotów na ciepłym silniku to proponuję wyczyścić i przedmuchać gaźnik
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Widzę że zaspałem odzew w temacie . Ja zamontowałem ssanie od fiata 125 tylko drut musiałem dłuższy założyć i pancerz przedłużałem(od roweru). Choć to nie działa jak bym chciał bo już jeden drut od spawarki :Psię urwał, wiec chyba wykorzystam sam drut od ssania z malucha i będzie miodzio. A tak poza tym to u mnie pełna moc ostatnio na 2-gim biegu 110 km/h SZATAN z 65koni . Z gazem miałem na początku problemy bo zawieszała się przepustnica (gaz jest suchy) a to wszystko przez dziewiczy gaźnik bez luzów na ośkach. Jak by ktoś chciał gaźnik do sprzedania z golfem w komplecie http://www.otomoto.pl/show?id=C21256526" onclick="window.open(this.href);return false;
WEBER wszystko działa lepiej niż fabryka chciała
Sprzedam moje mkII http://www.otomoto.pl/show?id=C21256526" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam moje mkII http://www.otomoto.pl/show?id=C21256526" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Witam. Chciałem się zapytać jaki gaźnik mam szukać żeby miał w II gardzieli to sterowanie pneumatyczne żeby nie miał "turbodziury" jestem trochę zielony w te klocki także proszę o wyrozumiałość. Pozdro
- mmmarcinnn1987
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: wt mar 02, 2010 22:45
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
siwy1210 Widzę że masz silnik 1.3 MH więc musisz szukać gaźnika o oznaczeniu 34 DCHD 1 albo 13, 17, 21, 27, 29. Teoretycznie każdy gaźnik się nada bo elementy składowe są wymienne i można każdy gaźnik dostosować do konkretnej pojemności silnika ale gaźniki o oznaczeniach jakie podałem są przygotowane konkretnie pod silnik 1300 z fiata.
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Dzięki tylko czy ten gaźnik nie będzie miał tej turbodziury ?
- mmmarcinnn1987
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: wt mar 02, 2010 22:45
- Lokalizacja: Siedlce
- Kontakt:
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
siwy1210 Gaźnik 34DCHD ma sterowanie otwarciem drugiej przepustnicy podciśnieniowe więc nie powinno być turbodziury bo dopiero przy odpowiednim podciśnieniu w dolocie drugi przelot się otwiera. 34S2C (stosowany najczęściej w polonezach) miał drugą przepustnicę mechaniczną, czyli jak wdusiłeś pedał w podłogę gwałtownie to obie gardziele otwierały się na maksa, podciśnienie w kolektorze nie jest wtedy wystarczające do pociągnięcia odpowiedniej ilości paliwa i powstaje słynna turbodziura. Gaźniki DCHD (podciśnieniowe) też czasami mają małą dziurę w obrotach ale wystarczy wymienić rurkę emulsyjną pierwszego przelotu z F35 na F30 (taka sama jak na drugim przelocie) i problem znika całkowicie, jednak nie wiem czy jest to potrzebne bo praktycznie ta dziura jest minimalna i w niczym nie przeszkadza.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości