SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

pawel09121978
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn cze 13, 2011 20:25
Lokalizacja: Sulejówek

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: pawel09121978 » pn paź 03, 2011 20:55

Mam coś takiego ma to dł.90 cm myśle że wystarczy. Obrazek
Nie mam tylko pomysłu na jakiś "poślizg" dla linki w tym miejscu co zaznaczyłem na fotce przydało by sie jakieś prowadzenie dla "drucika". A która to jest zaślepka plug/play?? Obrazek



Piter navi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt paź 10, 2008 21:44
Lokalizacja: VW-wa

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: Piter navi » pn paź 03, 2011 21:29

pawel09121978 pisze: A która to jest zaślepka plug/play??
Przykładowa fota, zaznaczone na czerwono (jeżeli oczywiście taką deskę posiadasz), kupujesz/znajdujesz :hmm: :chytry: od golfa II diesla, wyjmujesz tą zaślepkę i zamiast niej jest taka sama dźwignia jako ssanie w dieslu z linką (plug&play) :grin: albo inna opcja jak pisałem linka ssania od cienkiego np.700cm też pasuje tylko już gałka/cięgło jest okrągłe (w drugiej opcji jest jeszcze ten bajer, że masz diodę/kontrolkę ssania, bo lince są kabelki które podpinasz pod jakąś kontrolkę, tak było w cienkim), pole do popisu mega.... :smoke: :okej:
Obrazek



slawekwas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt cze 20, 2006 14:41
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: slawekwas » wt paź 04, 2011 13:46

od czego Ty masz ten gaznik :goof: ??


Czysta moc z 2 dziurek :D:D

pawel09121978
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn cze 13, 2011 20:25
Lokalizacja: Sulejówek

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: pawel09121978 » śr paź 05, 2011 13:12

Z tego co wiem to jest gażnik fordowski- najprawdopodobniej od forda taunusa.



Awatar użytkownika
bartozer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz lis 01, 2009 18:27
Lokalizacja: okolice Dukli

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: bartozer » czw paź 06, 2011 22:05

Ja linke ssania mam od diesla wiec problemu z tym nie miałem..

A tak po za tym jakiś miesiąc temu robiłem testy na gaźniku od ścigacza.. wszystko pięknie ładnie ( bez turbodziury ) tyle, że golf się nie chciał kręcić podczas jazdy powyżej 4500 obr/min.. prawdopodobnie przyczyną była zbyt duża gardziel ( chyba 34 jeśli się nie mylę).. i tak powróciłem do WEBER'a :)



Awatar użytkownika
mmmarcinnn1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt mar 02, 2010 22:45
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: mmmarcinnn1987 » pt paź 07, 2011 23:33

bartozer Chyba raczej nie wielkość gardzieli była problemem tylko za mała wydajność pompki paliwa :chytry: Jak zrobiłeś kolektor dolotowy? :-k



Elaaaa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob paź 08, 2011 08:55

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: Elaaaa » ndz paź 09, 2011 10:39

pomocy! za wolno spadaja obroty na cieplym silniku! jakie dysze maja byc i gdzie jakie?



Awatar użytkownika
bartozer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz lis 01, 2009 18:27
Lokalizacja: okolice Dukli

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: bartozer » pn paź 10, 2011 14:14

mmmarcinnn1987, możliwe, że to mogło być przyczyną.. a co do dopasowania gaźnika do kolektora to dorobiłem dodatkową flansze i przykręciłem ją do flanszy zrobionej pod webera ( nie obyło się bez zdejmowania maski :grin: ).Wszystko było robione na szybcika bo koledze się spieszyło z gaźnikiem, więc nie miałem dużo czasu na testy :? W tym tyg jak będę miał możliwość zrobię fotkę tej dorobionej flanszy pod gaźnik :)

Elaaaa, ja mam u siebie dysze paliwa I przelotu : 115 , II przelotu : 150 ; dysze powietrza I i II przelotu : 220 ; reszta dysz fabryczna.. a co do spadających u Ciebie obrotów na ciepłym silniku to proponuję wyczyścić i przedmuchać gaźnik :)



vicvec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr sie 11, 2010 19:14
Lokalizacja: Wrocław BSK

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: vicvec » wt paź 25, 2011 13:59

Widzę że zaspałem odzew w temacie :P. Ja zamontowałem ssanie od fiata 125 tylko drut musiałem dłuższy założyć i pancerz przedłużałem(od roweru). Choć to nie działa jak bym chciał bo już jeden drut od spawarki :Psię urwał, wiec chyba wykorzystam sam drut od ssania z malucha i będzie miodzio. A tak poza tym to u mnie pełna moc ostatnio na 2-gim biegu 110 km/h SZATAN z 65koni :P. Z gazem miałem na początku problemy bo zawieszała się przepustnica (gaz jest suchy) a to wszystko przez dziewiczy gaźnik bez luzów na ośkach. Jak by ktoś chciał gaźnik do sprzedania z golfem w komplecie :P http://www.otomoto.pl/show?id=C21256526" onclick="window.open(this.href);return false;


WEBER wszystko działa lepiej niż fabryka chciała
Sprzedam moje mkII http://www.otomoto.pl/show?id=C21256526" onclick="window.open(this.href);return false;

siwy1210
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr kwie 06, 2011 20:49

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: siwy1210 » ndz lis 13, 2011 01:26

Witam. Chciałem się zapytać jaki gaźnik mam szukać żeby miał w II gardzieli to sterowanie pneumatyczne żeby nie miał "turbodziury" jestem trochę zielony w te klocki także proszę o wyrozumiałość. Pozdro



Awatar użytkownika
mmmarcinnn1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt mar 02, 2010 22:45
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: mmmarcinnn1987 » śr lis 16, 2011 20:35

siwy1210 Widzę że masz silnik 1.3 MH więc musisz szukać gaźnika o oznaczeniu 34 DCHD 1 albo 13, 17, 21, 27, 29. Teoretycznie każdy gaźnik się nada bo elementy składowe są wymienne i można każdy gaźnik dostosować do konkretnej pojemności silnika ale gaźniki o oznaczeniach jakie podałem są przygotowane konkretnie pod silnik 1300 z fiata.



siwy1210
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr kwie 06, 2011 20:49

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: siwy1210 » śr lis 16, 2011 22:12

Dzięki tylko czy ten gaźnik nie będzie miał tej turbodziury ?



Awatar użytkownika
mmmarcinnn1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt mar 02, 2010 22:45
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: mmmarcinnn1987 » pn lis 21, 2011 22:27

siwy1210 Gaźnik 34DCHD ma sterowanie otwarciem drugiej przepustnicy podciśnieniowe więc nie powinno być turbodziury bo dopiero przy odpowiednim podciśnieniu w dolocie drugi przelot się otwiera. 34S2C (stosowany najczęściej w polonezach) miał drugą przepustnicę mechaniczną, czyli jak wdusiłeś pedał w podłogę gwałtownie to obie gardziele otwierały się na maksa, podciśnienie w kolektorze nie jest wtedy wystarczające do pociągnięcia odpowiedniej ilości paliwa i powstaje słynna turbodziura. Gaźniki DCHD (podciśnieniowe) też czasami mają małą dziurę w obrotach ale wystarczy wymienić rurkę emulsyjną pierwszego przelotu z F35 na F30 (taka sama jak na drugim przelocie) i problem znika całkowicie, jednak nie wiem czy jest to potrzebne bo praktycznie ta dziura jest minimalna i w niczym nie przeszkadza.



siwy1210
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr kwie 06, 2011 20:49

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: siwy1210 » czw lis 24, 2011 09:40

dzięki Ci badzo



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 51 gości