Montaż MFA w mk4 krok po kroku

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

seebst
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 19:43
Lokalizacja: Żary

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

Post autor: seebst » pn sie 29, 2011 21:10

Wg mnie to musiałbyś szukać zegarów, co MFA ma w zegarku jak np. 1J0 919 881D
ja takie właśnie mam, nie posiadam CANa, a auto z 99 roku.



V.B.M
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt sie 30, 2011 18:57
Lokalizacja: Racibóz

Re: Montaż MFA w mk4 krok po kroku

Post autor: V.B.M » wt sie 30, 2011 21:51

Witam mam identyczne auto co kolega. I też chciałbym zamontować sobie mfa ale ja chcę, żeby wyświetlanie spalania itd. było pomiędzy obrotomierzem a prędkościomierzem. Tak więc moje pytanie brzmi, czy da się to zrobić w moim aucie? jak tak to co muszę kupić? Bardzo bym był wdzięczny za wszelkie odpowiedzi.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

Post autor: Qto » wt sie 30, 2011 21:53

V.B.M, http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=160485" onclick="window.open(this.href);return false;



LUCJAN 11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw sie 25, 2011 07:42

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

Post autor: LUCJAN 11 » pt wrz 02, 2011 13:05

Które zegary mają MFA w zegarku?. Mam 1J0 920 801E



Awatar użytkownika
owies
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 931
Rejestracja: pn gru 29, 2008 18:28
Lokalizacja: Olkusz

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

Post autor: owies » wt wrz 13, 2011 08:41

Behemoth1987 ...a silnik wymienili ci z osprzętem ? :bajer:


Grzana multifunkcja, FIS, Delta 6 + USB w łokciu, Fotochrom z kompasem, Pikowana deska, PDC
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...

Behemoth1987
GREEN
GREEN
Posty: 666
Rejestracja: śr maja 20, 2009 12:18
Kontakt:

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

Post autor: Behemoth1987 » wt wrz 13, 2011 10:03

a tego to nie wiem i mnie tu masz

fakt faktem że mam już w aucie drugi silnik taki sam AHF i nie wiem tak naprawde z którego roku i mam też wiązke inna z sdi przerobioną na tdi ale mam moduł komfortu zmieniony z 1 na dwie wtyczki a te z fis mają miec 3 jeszcze białą

nie znam numerów kompa ale musze podszybie sciągnąć bo chce mfa dokończyc (spalanie, temp zew) to je sprawdze



V.B.M
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt sie 30, 2011 18:57
Lokalizacja: Racibóz

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

Post autor: V.B.M » śr wrz 14, 2011 19:39

Witam mam pytanie. Czy da się inaczej sprawdzić ( niż przez numer licznika na liczniku) jakie się miało oryginalne zegary w Volkswagenie Bora? Bo czytając wasze tematy doczytałem się, że na końcu literka "C" oznacza , że zegar na leży pod silnik dieslowski. A ja mam silnik na olej napędowy a na końcu nr. zegarów widnieje mi literka " A" . :-(



Behemoth1987
GREEN
GREEN
Posty: 666
Rejestracja: śr maja 20, 2009 12:18
Kontakt:

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

Post autor: Behemoth1987 » pn wrz 26, 2011 15:13

Witam dlaczego spalanie w moim aucie wraz z dystansem ciągle rosnie tak z 17 -20 litrów na 100 km pokazuje co jest nie możliwe miałem w liczniku w zielonej kostce w pinie 32 kabel i ten w podszybiu w pinie 2 też w pomarańczowej wtyczce i do kompa też idzie cos jeszcze jest potrzebne do spalania temeratura działą tak jak opisane w poradzie



iigAlisArr
->|<-
->|<-
Posty: 1750
Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
Lokalizacja: northern

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

Post autor: iigAlisArr » wt wrz 27, 2011 19:07

Poszukuję rozpiski pinów wtyczek liczników do: Golf4 z 1999 oraz Sharan pełen FIS z 2006.
Druga sprawa to czy jak podłączę zegary z Sharana do Golfa4, żeby sprawdzić czy działają to "skasują" mi się klucze (immo) czy mogę bez problemów zamienić na chwilę ?


Kupię:

- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.


" What does the World, mean to You ? "

Behemoth1987
GREEN
GREEN
Posty: 666
Rejestracja: śr maja 20, 2009 12:18
Kontakt:

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

Post autor: Behemoth1987 » śr wrz 28, 2011 03:36

zmienic możesz bo klucze kodujesz "do licznika " i na starym auto normalnie odpali musisz sprawdzic czy masz taki sam indeks



iigAlisArr
->|<-
->|<-
Posty: 1750
Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
Lokalizacja: northern

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

Post autor: iigAlisArr » śr wrz 28, 2011 12:58

Behemoth1987 pisze:musisz sprawdzic czy masz taki sam indeks
A dokładniej ?
Zegary już przekładałem i wszycho śmiga, nawet sygnalizował otwarcie drzwi i klapy. :-)
Mam kabel 'Viaken KKL USB' i chcę jeszcze odczytać numery pin z EEPROMU i uaktywnić bajery jak RKM. Czy tym kablem dam radę ?


Kupię:

- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.


" What does the World, mean to You ? "

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

Post autor: Qto » śr wrz 28, 2011 14:49

Behemoth1987 pisze:musisz sprawdzic czy masz taki sam indeks
na pewno ?? Od mk4 tego typu sprawy chyba kodowaniem się załatwia :chytry:
iigAlisArr pisze:Mam kabel 'Viaken KKL USB' i chcę jeszcze odczytać numery pin z EEPROMU i uaktywnić bajery jak RKM. Czy tym kablem dam radę ?
nie



iigAlisArr
->|<-
->|<-
Posty: 1750
Rejestracja: sob mar 20, 2010 16:44
Lokalizacja: northern

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

Post autor: iigAlisArr » śr wrz 28, 2011 15:24

Qto PINów nawet nie odczytam ? :-(


Kupię:

- HBM'y,
- W8 pod szyber,
- kratki nawiewów z Bory.


" What does the World, mean to You ? "

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Montaż MFA w mk4 krok po kroku

Post autor: Qto » śr wrz 28, 2011 16:59

tym kablem nie, bynajmniej nie słyszałem żeby się dało a mam taki sam kabel



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości