Na twoim miejscu kolego JacekB sprawdził bym też i ten styk w zamku. wystarczy, że odepniesz wtyczkę od zamka ( w golfie jest to dość proste, wystarczy odkręcić dwie śrubki mocujące zamek do tylnej klapy i zamek jest na wierzchu a tym samym i wtyczka) i za pomocą jakiegoś cienkiego drucika zewrzesz sobie odpowiednie kombinacje przewodów we wtyczce i zobaczysz czy ci świeci kontrolka i czy zapala się światło w bagażniku.Zgaduje, że to właśnie ten mikrostyk.
Montując nieoryginalny mikrostyk jak proponował w pierwszym poście kolega dominiks1980 nie ma siły aby w pełni odwzorować tego co jest w oryginale. Nie ma takiej opcji ze względów na wyjątkowo prostą konstrukcje tych mikrostyków tzn. albo otwarty albo zamknięty ( brak stanu pośredniego). Instalując taki mikrostyk godzimy się na zubożenie informacji otrzymywanych z tylnego zamka a mianowicie nie da rady wyłuskać z tego stanu pośredniego, czyli informacji o niedomkniętej klapie. Ja zrobił bym u siebie tak jak napisałem wcześniej czyli połączył bym te dwa kabelki(brązowao czarny i brązowo niebieski) do jednego pinu mirostyka a brązowy do drugiego. Piny pasowało by wcześniej sprawdzić gdyż nie wiem jak to jest u różnych producentów a pasowało by że po zamknięciu klapy zamek naciska na blaszkę mikrostyka i przerywa obwód gasząc lamke i kontrolke.Pytanie moje jest takie: Czy Sposób podany przez kolegę wojciech42421, czyli podłączenie
do pierwszego styku BRĄZOWY
do trzeciego styku BRĄZOWO-NIEBIESKI + BRĄZOWO CZARNY
ignorując styk drugi, zdaje egzamin?
Czy wtedy odzyskam kontrolkę niedomkniętej klapy oraz oświetlenie bagażnika?
Tu masz najprostszy mikrostyk jaki znalazłem i jego opis:
http://www.tme.eu/dok/24_przelaczniki_i ... ki/D2F.pdf
na trzeciej stronie, pierwszy obrazek pokazana jest budowa wewnętrzna. To jest stan otwarty czyli nic nie naciska na blaszkę. Przyjmując pin o nazwie COM jako 1 i pin o nazwie NC jako 3 to powinno być połączone tak jak wcześniej pisałem.
Już nic więcej dzisiaj nie dam rady napisać, na resztę pytań chętnie odpowiem za dnia