Na początek napisze co będzie nam potrzebne:
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/194/5a74f9255148550emed.jpg)
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Zabieramy się do pracy.....
Najpierw rozkręcamy od dołu...czyli ściągąmy linke sprzęgła odkładamy ją gdzieś na bok żeby nam nie przeskadzała , ponieważ musimy się dostać do dekla wybierka...
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/194/d250ae1258e27267med.jpg)
![Obrazek](http://images47.fotosik.pl/198/d0a2ee1eb3ec56dfmed.jpg)
Teraz zabieramy się za odkręcanie dekla, to tego potrzebujemy imbusa nr 27. jeżeli nie mamy tekiego imbusa, to można nakrętkę 27 wsadzić w dekiel bedzie ona wystwała z niego na to nakładamy klucz i też elegancko nam się odkręci. Dekielek bedzie szedł opornie pod nim jest sprężyna....
![Obrazek](http://images45.fotosik.pl/198/98caebfea4afd156med.jpg)
![Obrazek](http://images49.fotosik.pl/198/a89cfe208542dc8bmed.jpg)
Powinno nam wyjść takie coś,dekilek wyciagamy ze spreżyną....
![Obrazek](http://images49.fotosik.pl/198/42ccefdd85547042med.jpg)
Teraz idziemy na góre.... Najpierw odkręcamy cały mechanizm wodzików od wybieraka płaskim kluczem nr. 13 Najlepiej jest jedną reką przytrzymać tą profilowaną blaszke a drugą odkręcać, śrubka znajduje się w tym zagiętym profilu... po odkręceniu optycznie zapamiętujemy jak jest ustawiona blaszka... i skrzynia musi być pozostawiona na "luzie" po odkręceniu i ściagnięciu tej blaszki(trzyma się na wielowypuście lekkim szarpnięciem spojnie zeskakuje z niego ) upewnijmy się czy skrzynia pozostawiona jest na "luzie". Ta blaszke odsuwamy na bok żeby nie przeszkadzała....
![Obrazek](http://images45.fotosik.pl/198/08ad8d94b84ca483med.jpg)
![Obrazek](http://images45.fotosik.pl/198/ee59339412804634med.jpg)
Ściągamy tą ochronną gume i zabieramy się za odkręcanie zabezpieczenia wybieraka do tego potrzebujemy nasadki nr. 24 przedłużek i pokrętki....
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/194/10819b1d07ee7586med.jpg)
![Obrazek](http://images39.fotosik.pl/194/2981a540b4904beamed.jpg)
Po odkręceniu tej śruby z kuleczką wybierak jest juz wolny, od strony uszczelniacza cofamy go palcem i wychodzi on od strony dekla spokojnie możemy go sobie wyciągnąć tylko pamiętajmy w jakiej on był pozycji...
Teraz gwóźdź programu czyli uszczelniacz... wydłubujemy go płaskim śrubokrętem wsadzając go w rant uszczlniacza zapieramy go o obudowe skrzyni i wydłubujemy...
![Obrazek](http://images38.fotosik.pl/194/74e29ada8b1f55e8med.jpg)
Porównanie stary a nowy:
![Obrazek](http://images49.fotosik.pl/198/40791cd39835955fmed.jpg)
Teraz zabieramy się za zabijanie nowego uszczelniacza,najpierw osadzamy go palcami w otworze miare równo i potem delikatnie młoteczkiem pukamy go aż osiądzie na swoim miejscu...młotkiem bijemy na płask żeby nie uszkodzić uszczelniacza i zwracamy uwage żeby wchodził w miare prosto!!!
![Obrazek](http://images42.fotosik.pl/110/45cd604a52bd7739med.jpg)
![Obrazek](http://images45.fotosik.pl/198/e4f2add8bd1f9ea6med.jpg)
Teraz wkładamy wybierak spowrotem w swoje miejsce, ustawiamy go tak żeby blaszka z wpustem była u góry, (w niego potem wchodzi kulka z nakrętki)...wkładając wspomagamy sie palcem wsadzonym przez uszczelniacz lepiej jest wtenczas ucelować... gdy wsadzimy wybierak, patrzymy żeby wpust pokazał nam się w otworze nakrętki( ustawiamy go mniej więcej na środku, aby kulka weszła) i możemy spokojnie zakręcać nakrętke....
![Obrazek](http://images44.fotosik.pl/198/22342d95e3638774med.jpg)
![Obrazek](http://images47.fotosik.pl/198/d948453a1581d880med.jpg)
Zakręcenia blaszki z wodzikami zostawiamy na koniec,schodzimy do kanału zakręcamy dekielek ze spreżyną, potem linke sprzęgła. Wracamy na góre zakładamy gume ochronną i zakręcamy blaszke w mniej więcej tym samym miejscu w jakim była, przykręcamy lekko tak żeby tylko wskoczyła a wielowypust. Sprawdzamy jak nam wchodzą biegi jeżeli są problemy to odkręcam i przesuwamu nw wieluwypuście w lewo, lub prawo aż biegi bedę dobrze chodzić i na tym koniec
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Ja zmieniłem jeszcze olej w skrzyni przy okazji, bo nie wiadomo ile się wylało....Mam nadzieje że się komuś się przyda
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
Pozdrawiam!!!!