SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
mmmarcinnn1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt mar 02, 2010 22:45
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: mmmarcinnn1987 » ndz maja 22, 2011 12:48

slawekwas Podczas wymiany (modyfikacji) gaźnika zmienia się charakterystyka napełniania cylindrów i stopień wymieszania paliwa z powietrzem. Badania takie przeprowadzono na Fiacie 126p i najlepiej obrazują to wykresy pomiarów wykonanych w Instytucie Technologii Nafty i Instytucie Transportu Samochodowego z inicjatywy i na zlecenie Głównego Inspektora Gospodarki Energetycznej :okej:


"Na rys. 4.10 zestawiono porównawcze charakterystyki zewnętrzne silników standardowego i zmodyfikowanego. Są to wyniki uzyskane na silniku wybranym losowo. Literą S zaznaczono charakterystyki silnika standardowego o nastawach zapłonu i gaźnika wg wymagań wytwórcy. Po zdjęciu charakterystyk zmodyfikowano konstrukcję wg opisanych propozycji, stosując w rozpylaczu wariant b – wg rys 4.7 oraz w przepustnicy gaźnika – wariant K wg rys. 4.6. Charakterystyki uzyskane po wprowadzeniu modyfikacji, bez zmian nastaw zapłonu i gaźnika oznaczono literą M, a wyniki uzyskane po zwiększeniu kąta wyprzedzenia zapłonu do wartości 13º literami M + K. Na rysunku przytoczono wyniki pomiarów kontrolnych przeprowadzonych w Instytucie Technologii Nafty i Instytucie Transportu Samochodowego z inicjatywy i na zlecenie Głównego Inspektora Gospodarki Energetycznej.


Obrazek
Rys. 4.10. Zewnętrzne charakterystyki silnika samochodu PF 126p: a – mocy; b – momentu obrotowego; c – jednostkowego zużycia paliwa; S – silnik standardowy; M – silnik zmodyfikowany; M+K – silnik zmodyfikowany ze skorygowanym wyprzedzeniem zapłonu."



vicvec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr sie 11, 2010 19:14
Lokalizacja: Wrocław BSK

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: vicvec » pt cze 03, 2011 21:14

Golf wyregulowany na dyszach 120 i 135 wystarczyło ustawić zapłon bo był wyprzedzony. Autko śmiga :) jeszcze gaz we własnym zakresie zostało podłączyć. Zapodam fotki w poniedziałek.


WEBER wszystko działa lepiej niż fabryka chciała
Sprzedam moje mkII http://www.otomoto.pl/show?id=C21256526" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
bartozer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz lis 01, 2009 18:27
Lokalizacja: okolice Dukli

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: bartozer » pn cze 06, 2011 00:29

Odnośnie gazu koledzy.. W przyszłym tyg prawdopodobnie zakupię instalację gazową ( z poldka ). I tu mam pytanie odnośnie podłączenia LPG do WEBEra.. Jeśli chciałbym podłączyć reduktor do filtra powietrza to czy będzie to chodzić nalezycie ?? Chyba, że macie inne lepsze metody podłączenia eLPeGie do WEBERa :grin:



vicvec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr sie 11, 2010 19:14
Lokalizacja: Wrocław BSK

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: vicvec » pn cze 06, 2011 19:29

Ja mam metodę ale w głowie dopiero :P. Bo gaz mam tylko że mikser od pierburga po pierwsze jest okrągły po drugie jest dużo za wysoki. Wiec pomysł jest taki że gaz z reduktora do puszki (w sciance puszki rurka miedziana) w ową rurkę zalutowane 2 cienkie rurki po jednej dla każdej gardzieli i oczywista spłaszczone na końcach czyli już w gardzielach;a prosto w gardziele żeby nie ryzykować zebraniem się gazu w obudowie filtra, filtrze(całym dolocie) bo szkoda żeby gdzieś kiedyś w trasie wybuchło albo co gorsze zaraz po montażu. A i wszystko tak zrobione żeby zdejmując puszkę schodziły też rurki. Próbowałem podłączyć bezpośrednio w puszkę tylko i odpalił i miał wolne obroty ale to nigdy nic nie wiadomo :hmm:
Jak na razie to pierdek ma takiego kopa na benzynie że na dwójce 100km/h :okej:

Zdjęcie mojego montażu :-) jeszcze trzeba będzie zrobić nową kryzę na górę z blachy żeby była cieńsza ta jest taka bo tekstolit był za wąski więc na nim jest płytka elektroniczna :rotfl: żeby niezasysała puszka oryginalna z vw-a lewego powietrza a w tekstolicie trzyma się drut do puszki. I tą na dole trzeba poprawić bo wygląda jak jakaś deska :P a o ramieniu trzymającym linkę to szkoda nawet mówić hehehe.
Obrazek
Przepraszam że bez puszki postaram się zrobić update :blush: Na foto widać tez dźwignie przepustnicy z solexa od mkI.


WEBER wszystko działa lepiej niż fabryka chciała
Sprzedam moje mkII http://www.otomoto.pl/show?id=C21256526" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
mmmarcinnn1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt mar 02, 2010 22:45
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: mmmarcinnn1987 » sob cze 18, 2011 20:38

Panowie, mam problem i nie wiem jak sobie z nim poradzić. Ciągle pęka mi pływak w gaźniku, mam obniżony samochód i jest twardo wiec na dołkach wszystko podskakuje i pływak w gaźniku też. Już trzeci pękł, poprzedni lutowałem ale niewiele to pomogło, pojeździłem może tydzień :grrr: Mam już tego dosyć, myślałem nad jakimś innym pływakiem plastikowym (z innego gaźnika) ale nie wiem z czego podejdzie albo nad wykonaniem własnego ale nie bardzo wiem z czego i jak to zrobić. Pomóżcie, może macie jakieś pomysły :prayer:



adamnor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob paź 30, 2010 15:15

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: adamnor » ndz cze 19, 2011 09:57

Ja w pierburgu mam plastikowy wiec poszukać trzeba



adamnor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob paź 30, 2010 15:15

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: adamnor » ndz cze 19, 2011 10:03

Ja w komorze plywakowej tam gdzie opierał sie płwak wzialem pistolet na gorący plastik i lekko tam porobilem takie cienkie odbijaki. Wczesniej mialem problem z gaznikiem na benzynie teraz nie mam. Ale ja na benznie to moze raz w miesiacu moze z 5- 10 km jezdze. Zawsze odpalam z gazu...



Awatar użytkownika
mmmarcinnn1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt mar 02, 2010 22:45
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: mmmarcinnn1987 » ndz cze 19, 2011 15:04

adamnor Ja jeżdżę tylko na benzynie więc pływak musi być sprawny :crazy: Też myślałem nad plastikowym ale z jakiego gaźnika będzie pasował? W pierdku jest plastikowy ale pojedynczy i nie wiem czy jest pusty w środku czy pełny, jeśli pełny to można by go odpowiednio przyciąć żeby był okrągły ale jeśli jest pusty w środku to nic z tego. Myślałem nad pływakiem z korka ale takiego prawdziwego korka, a nie z wina za 10 pln :partyman: ale nie wiem czy nie nasiąknie i się nie utopi.



adamnor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob paź 30, 2010 15:15

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: adamnor » ndz cze 19, 2011 20:31

raczej z pierdka jest pusty i nie podpasuje , dziwne jest że już trzeci pływak ci sie popękał ,może spróbuj z tym klejem w tych miejscach gdzie powstają te pęknięcia profilaktycznie zrobić te odbijaki na nowym. Z korka to raczej nie jest najlepszy pomysł :smirk:



Awatar użytkownika
mmmarcinnn1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt mar 02, 2010 22:45
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: mmmarcinnn1987 » pn cze 20, 2011 19:53

Na razie zrobiliśmy z dwóch pływaków jeden :food: Pływaki z korka były stosowane w gaźnikach Harleya WLA i podobno były dużo lepsze niż ich mosiężne zamienniki które właśnie pękały. Wadą korka jest to że nasiąka i zmienia się jego masa ale gdyby go namoczyć żeby nasiąkł jak należy i dopiero robić pływak to myślę że było by ok :hmm: Wpadłem jeszcze na pomysł żeby powlec banki warstwą plastiku, np koszulką termokurczliwą, to na pewno w dużym stopniu ograniczy możliwość ich uszkodzenia.



vicvec
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr sie 11, 2010 19:14
Lokalizacja: Wrocław BSK

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: vicvec » pn cze 20, 2011 22:02

Witam :)
Wymodziłem gaz w moim weberku, zainstalowany zwykły mikser rurkowy z fiata dużego :D na to blacha żeby zredukować pod obudowę filtra powietrza z pierburga i o dziwo wszystko weszło pod maskę bez cięcia wzmocnienia. Jedynie musiałem podgiąć podszybie do góry nie uszkadzając vin-u, zdjąłem uszczelkę położyłem deseczkę całość złapałem żabą i do góry podgiąłem troszkę.


WEBER wszystko działa lepiej niż fabryka chciała
Sprzedam moje mkII http://www.otomoto.pl/show?id=C21256526" onclick="window.open(this.href);return false;

pawel09121978
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn cze 13, 2011 20:25
Lokalizacja: Sulejówek

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: pawel09121978 » ndz paź 02, 2011 21:15

Cześć. Mineło troche czasu ale chciałbym dołączyć tu swoją przeróbke zrobił to fachowiec ale nie założył linki ssania.Kupiłem już linke ale nie bardzo wiem jak ją założyćnie mam żadnego pomysłu ani jak ją doczepić do gażnika (głównie chodzi o prowadnice) jak i gdzie ją zamontować we wnętrzu.Może ktoś mi podsunie jakiś pomysł.



pawel09121978
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn cze 13, 2011 20:25
Lokalizacja: Sulejówek

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: pawel09121978 » ndz paź 02, 2011 22:28

Witam.Ja u siebie mam taką rzeżbe założył to fachowiec ale nie założył linki ssania. linke już kupiłem ale nie bardzo mam pomysł jak ja zamontować chodzi głównie o podczepienie linki (prowadzenie) jak i gdzie ją zamontować we wnętrzu.Może ktoś mi podsunie jakiś pomysł . Z góry dziękuje.POZDRAWIAM Obrazek Obrazek



Piter navi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt paź 10, 2008 21:44
Lokalizacja: VW-wa

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: Piter navi » ndz paź 02, 2011 22:44

pawel09121978 pisze:Cześć. Mineło troche czasu ale chciałbym dołączyć tu swoją przeróbke zrobił to fachowiec ale nie założył linki ssania.Kupiłem już linke ale nie bardzo wiem jak ją założyćnie mam żadnego pomysłu ani jak ją doczepić do gażnika (głównie chodzi o prowadnice) jak i gdzie ją zamontować we wnętrzu.Może ktoś mi podsunie jakiś pomysł.
Najszybciej ori linka z rączką od diesla zamiast zaślepki po lewej stronie plug/play prawie :hmm: albo od "cienkiego", tak właśnie mam i do tego jest jeszcze kontrolka od ssania( tak była ori w cienkich w kablu) dodatkowa dioda świeci przy wyciągniętym ssaniu :jezor: :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 46 gości