SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

bruczyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz gru 23, 2007 01:20
Lokalizacja: Katowice

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: bruczyk » sob lut 19, 2011 23:53

no i gaźnik wrzuciłem tylko mam mały problem, jak go podpomuję gazem (pompka przyspieszacza wtrysnie benzynę do kolektora) to odpala, gdy benzyna z kolektora się skończy to gaśnie, a w komorze pływakowej benzynka jest. gdzie szukać usterki

Edit

Teraz już zapala na ssaniu bez problemu ale ma strasznie wysokie obroty a po chwili gaśnie jak mu ssanie wyłącze



nygdar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: pn paź 25, 2010 20:47
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: nygdar » ndz lut 20, 2011 21:34

bruczyk\\\\\\\\\\\\ Odrazu miałem zamontowane oryginalne cięgło gazu z linką od pierburga,pisałem o tym kilka stron wstecz,także nie jesteś pierwszy :jezor:



slawekwas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt cze 20, 2006 14:41
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: slawekwas » ndz lut 20, 2011 23:00

bruczyk, ssania nie musisz calego dawac, daj tyle zeby chodzil tak 1200 obortow moze 1300, jak sie zagrzeje wtedy reguluj obroty, odrazu to kazdy zgasnie jak nie ma odpowiednio otwartej przepustnicy


Czysta moc z 2 dziurek :D:D

bruczyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz gru 23, 2007 01:20
Lokalizacja: Katowice

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: bruczyk » pn lut 21, 2011 13:10

Ssania daje tak 1/4 i obroty mam ponad 4tys po wyłączeniu ssania utrzymują się do 30 sekund i gaśnie



adhd1150
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr lut 02, 2011 20:15

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: adhd1150 » pn lut 21, 2011 18:43

Witam.gazior chodzi jak marzenie tylko nie otwiera mi się 2 przepustnica pneumatyczna i tak myślę czemy?? dawałem silikon czy mógł zapchać kanał podciśnienia?? wyrobione tulejki bo ona ciężko chodzi?? powinna chodzić ciężko czy lekko?? wogóle nie mam mocy. miał ktoś taki problem? jak ruszam ręką to się otwiera ale ciężko chodzi dużo ciężej niż ta 1 mechaniczna



bruczyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz gru 23, 2007 01:20
Lokalizacja: Katowice

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: bruczyk » czw lut 24, 2011 21:30

no i u mnie przyczyna byla jakas nie szczelnosc tylko nie wiem miedzy czym czy gaznikiem a kryza czy kryza a kolektorem. uszczelki z gumy olejoodpornej zalatwily sprawe.



Awatar użytkownika
mmmarcinnn1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt mar 02, 2010 22:45
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: mmmarcinnn1987 » wt mar 01, 2011 18:31

Ja mam webera u siebie w goferku juz ok roku.Silnik mam 1.6 EZ, zapiernicza jak szalony, wyciagnalem z niego 175 km/h, a skrzynie mam 4 biegowa, silnik kreci mi do 7500 obr i to bez robienia polerki gardzieli. Przy spokojnej jezdzie pali ok 6,5 l na setke, jak daje mu po zaworach to wir w zbiorniku, pewnie ze 20 owali ale tak srednio w ostatnim okresie (zima) to wychodzi 8-9 l wiec biedy nie ma. Jestem zadowolony z tego gaznika, nigdy mnie nie zawiodl. Kombinujecie Panowie z linka gazu a rozwiazanie jest bardzo proste. Gaznik z poldka czy fiata wiec i mechanizm linki gazu moze byc z poldka i pasuje bez zadnych wiekszych kombinacji :grin: Gdyby ktos potrzebowal porady, albo czegos nie wiedzial to chetnie pomoge :bigok:



lukaszz1231
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz wrz 26, 2010 02:14
Lokalizacja: Kraków

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: lukaszz1231 » śr mar 02, 2011 17:20

Witam. Mój FOS 34DCHD odpala od strzała gdy go włożę do golfa. Pochodzi parę minut i gaśnie. Gdy jeszcze działa to po otwarciu przepustnicy dławi go lub gaśnie chyba, że dodam gazu bardzo powoli. Jak już sobie trochę pochodzi i zgaśnie to nie mogę go odpalić. Strzela z gaźnika jak kręcę. Dopiero jak postoi trochę albo jak przedmucham dysze paliwa i rurki emulsyjne to znów odpla. Po zdjęciu gaźnika w kolektorze pełno benzyny. Dlaczego? Co jest nie tak? Poziom paliwa w komorze pływakowej ustawiony dobrze. Pływak cały. Aha i jeszcze coś. Może mi ktoś powiedzieć czy przy wkręcie regulacji składu mieszanki powinien być jakiś oring? Mam taki wystający wkręt na którym jest sprężynka.



Awatar użytkownika
mmmarcinnn1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt mar 02, 2010 22:45
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: mmmarcinnn1987 » śr mar 02, 2011 17:47

lukaszz1231 Jesli chodzi o wkret regulacji składu mieszanki to powinien miec on oring tylko nie wiem czy mowimy o tym samy. Wkret ten jest tak troche pod ukosem wkrecony w podstawe gaznika jakby, nad nim jest wkret do regulacji uchylenia przepustnicy i on ma sprezynke. Jesli chodzi o to zalewanie to sprawdz po pierwsze czy ssanie oddaje, a po drugie to zobacz czy zawor iglicowy zamyka Ci doplyw paliwa do komory plywakowej oraz czy jest dobrze ustawiony gorny poziom plywaka (ok 8 mm bez uszczelki). Mozliwe ze napelnia Ci komore plywakowa i paliwo zaczyna przelewac sie wierzchem do gardzieli, ja tak mialem na rondach :grin: Samochod sie przechylal, paliwo przelewalo sie do gardzieli i sie dlawil :grin:



lukaszz1231
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz wrz 26, 2010 02:14
Lokalizacja: Kraków

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: lukaszz1231 » śr mar 02, 2011 23:21

No właśnie chodzi o to, że w moim gaźniku wkręt regulacji skladu mieszanki jest inny niż większość, które widziałem na zdjęciach. Ma sprężynkę ten właśnie ostro zakończony wkręcany pod ukosem. On wystaje z tej ukośnej części odlewu a nie jest schowany cały. Tak jak na tym zdjęciu:
Obrazek
Tu nie widać czy jest oring jakiś. U mnie go nie ma, a może powinien być. No ale wtedy nawet gdyby musiał być to bez niego by łapał lewe powietrze a nie zalewał się, dobrze myślę?
Jak sprawdzić ten zawór iglicowy czy jest szczelny?



Awatar użytkownika
mmmarcinnn1987
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt mar 02, 2010 22:45
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: mmmarcinnn1987 » czw mar 03, 2011 12:25

Powinien byc oring na tym wkrecie ale jego brak skutkowal by tym ze po calkowitym jego wkreceniu, na maxa jak sie da silnik bedzie nadal pracowal. Zeby sprawdzic zawor iglicowy musisz zdjac pokrywke gaznika. Zobaczysz komore plywakowa i do czapki jest przymocowany plywak. W miejscu gdzie plywak ma "zawias" jest zawor z iglica w srodku. Najpierw sprawdz czy ta iglica tam w srodku jest. Jesli jest to jak podniesiesz plywak do gory to iglica powinna zatkac kanal doprowadzajacy paliwo do gaznika, jesli tak sie nie dzieje to odegnij odpowiednio blaszki tak aby gorny poziom plywaka byl na ok 8 mm.



Awatar użytkownika
bartozer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz lis 01, 2009 18:27
Lokalizacja: okolice Dukli

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: bartozer » czw mar 03, 2011 12:29

Witam.Mam mały problem z moim Weberkiem 34 DCHD.Problem jest taki,że podczas jazdy (zagrzany silnik) zaczyna się dziać coś dziwnego.. zaczyna szarpać i gdy nacisnę sprzęgło to obroty spadają duzo poniżej 900 i mi gaśnie.Muszę go wtedy odpalać albo na ssaniu albo z gazem w podłodze inaczej zdycha :\ Bywa też, że gdy golf chodzi na biegu jałowym i wkręcę go na wyższe obroty a następnie puszczę gaz to obroty lecą poniżej 900 i gaśnie. A najlepsze jest to, że czasami sam od siebie się naprawi i działa normalnie :\ Dziś właśnie miałem taką sytuację.. Miałem do przejechania 25 km, i po 15 km zaczęło się podczas jazdy szarpanie i gasnięcie.. Jakimś cudem dojechałem do domu zgasiłem golfa i po jakichś 5 znowu go odpaliłem.. okazało się że chodzi normalnie (obr między 900 a 1000).Następnie przedmuchałem wszystkie dysze i elektrozawór i jak na razie jest ok.Zrobiłem nim jakieś 3 km i jest wszystko ok.Zaznacze że taka sytuacja już mi się kilka razy zdarzyła :\ :(



Awatar użytkownika
skooterek
VAG for life
VAG for life
Posty: 383
Rejestracja: śr lis 22, 2006 16:32
Lokalizacja: Wrocław/Legnica
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: skooterek » czw mar 03, 2011 14:27

Witam,
Od jakiegoś czasu zbieram informacje oraz części do przeróbki z monowtrysku na gaźnik dwugardzielowy Weber (Polmo fiatowski).
W skład "zestawu" jak narazie wchodzi:
Gaźnik Weber 34 DCHD16
Kolektor ssący z RP ze spiłowanym jeżem
Wałek z 1.8 PF
Flansza (do połączenia gażnika z kolektorem)
Jak wiadomo RP (monowtrysk) ma zasilanie pompą paliwa (jedna w baku - ta podaje do tej pod podłogą, a ta do monowtrysku).
Nie wiem jakie mają ciśnienia i wydajność.
Teraz pytanie czy da radę podłączyć te pompy paliwa z gaźnikiem?
Jeśli tak to co dokładnie muszę zrobić i co zastosować, żeby nie przelewało gaźnika oraz, żeby podczas ostrej jazdy nie brakowało mi paliwa w gaźniku)
Czy muszę wymieniać pompy na mechaniczną czy może stosować jakieś regulatory ciśnienia czy po prostu może zastosować jakiś rozgałęźnik z powrotem do baku.
Jak to będzie z trwałością pomp, które teraz mam jeśli zacznę kombinować z regulatorami ciśnienia lub tymi rozgałężnikami?
Wszelkie podpowiedzi mile widziane. Z góry dzięki za pomoc.
Aha od dwóch tygodni szukam po internecie konkretów - napisałem ten temat bo nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania.
Czy można zastosować w sensowny sposób pompy paliwa, które mam obecnie w RP-ku do gaźnika webera 34dchd16?


Golf mk2 1.6 D bez T --- jest
Audi A4 Avant S-line 2.6 V6 --- był
Golf Mk2 Ogień i Lód czyli Fire & Ice --- był
Polo 86c 2F 1.3 (55KM) --- był
Audi A4 Avant 1.8T (150KM) --- był
Golf Mk3 2.0 (115KM) 20 Jahre --- był
Golf Mk3 1.8 (75KM) --- był

bruczyk
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: ndz gru 23, 2007 01:20
Lokalizacja: Katowice

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: bruczyk » czw mar 03, 2011 17:19

Gaznik potrzebuje male cisnienie a duza wydajnosc



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości