Wymiana termostatu w D,TD,TDi 1Z, AFN pewnie tez w innych
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Wymiana termostatu w D,TD,TDi 1Z, AFN pewnie tez w innych
Wymieniłem originalny termostat na termostat firmy Wahler i po przejechaniu 8Km ma 90^ C
Re: Wymiana termostatu w D,TD,TDi 1Z, AFN pewnie tez w innyc
Witam,
czy mógłbym prosić o potwierdzenie czy do silnika TDI AHU '97 (Golf III) wchodzi termostat o numerze 044121113?
Pozdrawiam
Andrzej
czy mógłbym prosić o potwierdzenie czy do silnika TDI AHU '97 (Golf III) wchodzi termostat o numerze 044121113?
Pozdrawiam
Andrzej
Wymiana termostatu w D,TD,TDi 1Z, AFN pewnie tez w innych
044121113 jest numerem części oryginalnej. Dzwoniłem do serwisu i udało mi się uzyskać potwierdzenie, że taki właśnie termostat wchodzi do AHU.
Pozdrawiam
Andrew01
Pozdrawiam
Andrew01
Re: Wymiana termostatu w D,TD,TDi 1Z, AFN pewnie tez w innyc
A ja mam taki problem. Kupiłem dziś dwa termostaty firmy wahler i zamontowaliśmy je ze szwagrem do dwóch golfów 1.6 101 KM i 2.0 115. W 1.6 po 3 kilometrach osiąga temperaturę 90 stopni a w moim 2E ledwo dochodzi do 80 i to po 12 km. Czy te silniki tak mają czy wahler mi się trafił felerny
-
- Mały gagatek
- Posty: 149
- Rejestracja: pt sty 28, 2011 13:38
Wymiana termostatu w D,TD,TDi 1Z, AFN pewnie tez w innych
a u mnie nie ma zadnych fotek
Vento 1,6 101 KM AFT
- DamianCU
- Gadatliwa bestia
- Posty: 900
- Rejestracja: ndz maja 01, 2005 13:13
- Lokalizacja: Ośvwięcim, Przeciszóvw
Wymiana termostatu w D,TD,TDi 1Z, AFN pewnie tez w innych
Nie ma fotek od jakiegoś czasu ale opis wymiany jest dobry i nie ma problemu z wymiana.
Każdy jest Kimś [VW]
Pozdrawiam DamianCU
GTI: viewtopic.php?f=88&t=346397" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam DamianCU
GTI: viewtopic.php?f=88&t=346397" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mały gagatek
- Posty: 149
- Rejestracja: pt sty 28, 2011 13:38
Wymiana termostatu w D,TD,TDi 1Z, AFN pewnie tez w innych
a u mnie w moim AFT tez jest przy pompie?
Vento 1,6 101 KM AFT
- JakPodglosnisz
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: sob lis 13, 2010 11:12
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Wymiana termostatu w D,TD,TDi 1Z, AFN pewnie tez w innych
Prosiłbym o odświeżenie zdjęć z fotoporady. Pozdrawiam
Wymiana termostatu w D,TD,TDi 1Z, AFN pewnie tez w innych
witam mam prośbę mam do wymiany termostat ale przy wymianie poprzedniej ( 4 miechy temu) zauważyłem ze ten króciec który dociska termostat od środka jest uszkodzony tzn te ząbki czy jak to nazwać są tak jak by wyłamane mam prośbę czy może mi ktoś podać nr katalogowy takiego króćca do mojego golf Iv ALH ??
mam wrażenie ze po prostu termostat się przycina właśnie przez ten króciec
mam wrażenie ze po prostu termostat się przycina właśnie przez ten króciec
oswoić autyzm, http://www.michalautyzm.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
seria ALH 90 km-->>soft-->>127km-->>wtryski ASV+ ASO Damian ppp ==145km
seria ALH 90 km-->>soft-->>127km-->>wtryski ASV+ ASO Damian ppp ==145km
Wymiana termostatu w D,TD,TDi 1Z, AFN pewnie tez w innych
witam mam prośbę mam do wymiany termostat ale przy wymianie poprzedniej ( 4 miechy temu) zauważyłem ze ten króciec który dociska termostat od środka jest uszkodzony tzn te ząbki czy jak to nazwać są tak jak by wyłamane mam prośbę czy może mi ktoś podać nr katalogowy takiego króćca do mojego golf Iv ALH ??
mam wrażenie ze po prostu termostat się przycina właśnie przez ten króciec
mam wrażenie ze po prostu termostat się przycina właśnie przez ten króciec
oswoić autyzm, http://www.michalautyzm.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
seria ALH 90 km-->>soft-->>127km-->>wtryski ASV+ ASO Damian ppp ==145km
seria ALH 90 km-->>soft-->>127km-->>wtryski ASV+ ASO Damian ppp ==145km
Wymiana termostatu w D,TD,TDi 1Z, AFN pewnie tez w innych
Witam!
W związku z tym, że zmuszony byłem wymieniać termostat w Seacie Toledo I z 1997 roku 1.9 TDI 110KM o kodzie silnika AFN należącym do brata postanowiłem wrzucić parę zdjęć z wymiany.
Jako, że osłony pod silnikiem nie było (już ją ktoś urwał wcześniej) oszczędziłem trochę czasu na jej odkręcanie.
Oto wspomniana pompa wspomagania kierownicy, którą trzeba odkręcić aby się dostać do termostatu. Widać trzy śruby: z lewej z nakrętką zębatą służącą do naciągania paska; z prawej, która mi się niestety urwała ale powinna tam być obie na klucz 13 i u góry jest jedna na klucz 16. Niestety przez brak osłony pod silnikiem śruby ciężko się odkręcały i potrzebny był preparat penetrujący. Najlepiej jakby to napsikać jeden dzień wcześniej a na drugi się za to zabrać. Fotkę zrobiłem już po wymianie termostatu. Pompa jest zaolejona bo ciekł olej spod obejmy i założyłem nową bez zdejmowania węża ale trochę pociekło.
Po odkręceniu pompy Już widać króciec po którym jest termostat ale zostało jeszcze odkręcenie uchwytu, łapy, do której jest mocowana pompa.
Tu już widać króciec, pod którym jest termostat przykręcany na dwie śruby 10. Lepiej odpiąć wąż z zawleczki i dopiero odkręcić.
Tu już widać stary termostat i oring gumowy.
Zrobiłem zdjęcie starego i nowego termostatu. Z lewej stary oryginalny jeszcze, z prawej nowy Verneta i nie prawdą jest to, że w szklance z gorącą wodą powinien się otworzyć. Kupiłem go w sklepie na miejscu i za poradą wyczytaną tu na forum włożyłem go do gorącej wody i nic, więc pojechałem do sklepu by go oddać a tu uprzejmy Pan mówi, że nie tylko temperatura ale i ciśnienie jest potrzebne do otwarcia termostatu. Założony jest teraz Verneta i auto nie w porównaniu lepiej się nagrzewa.
Oczywiście zakładamy najpierw termostat potem uszczelkę
Pozdrawiam!
Mam nadzieję, że komuś pomogłem.
W związku z tym, że zmuszony byłem wymieniać termostat w Seacie Toledo I z 1997 roku 1.9 TDI 110KM o kodzie silnika AFN należącym do brata postanowiłem wrzucić parę zdjęć z wymiany.
Jako, że osłony pod silnikiem nie było (już ją ktoś urwał wcześniej) oszczędziłem trochę czasu na jej odkręcanie.
Oto wspomniana pompa wspomagania kierownicy, którą trzeba odkręcić aby się dostać do termostatu. Widać trzy śruby: z lewej z nakrętką zębatą służącą do naciągania paska; z prawej, która mi się niestety urwała ale powinna tam być obie na klucz 13 i u góry jest jedna na klucz 16. Niestety przez brak osłony pod silnikiem śruby ciężko się odkręcały i potrzebny był preparat penetrujący. Najlepiej jakby to napsikać jeden dzień wcześniej a na drugi się za to zabrać. Fotkę zrobiłem już po wymianie termostatu. Pompa jest zaolejona bo ciekł olej spod obejmy i założyłem nową bez zdejmowania węża ale trochę pociekło.
Po odkręceniu pompy Już widać króciec po którym jest termostat ale zostało jeszcze odkręcenie uchwytu, łapy, do której jest mocowana pompa.
Tu już widać króciec, pod którym jest termostat przykręcany na dwie śruby 10. Lepiej odpiąć wąż z zawleczki i dopiero odkręcić.
Tu już widać stary termostat i oring gumowy.
Zrobiłem zdjęcie starego i nowego termostatu. Z lewej stary oryginalny jeszcze, z prawej nowy Verneta i nie prawdą jest to, że w szklance z gorącą wodą powinien się otworzyć. Kupiłem go w sklepie na miejscu i za poradą wyczytaną tu na forum włożyłem go do gorącej wody i nic, więc pojechałem do sklepu by go oddać a tu uprzejmy Pan mówi, że nie tylko temperatura ale i ciśnienie jest potrzebne do otwarcia termostatu. Założony jest teraz Verneta i auto nie w porównaniu lepiej się nagrzewa.
Oczywiście zakładamy najpierw termostat potem uszczelkę
Pozdrawiam!
Mam nadzieję, że komuś pomogłem.
było E34 M50B20 & E34 M50B25 & E34 M60B30 & MK IV ALH teraz jest E46 M47
POZDRAWIAM!!!
kemer85
POZDRAWIAM!!!
kemer85
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości