Wiec tak co będziemy potrzebować:
- przekaźnik (buzer) 36
- podstawkę pod przekaźnik
- 4 przewody najlepiej każdy w innym kolorze
- konektorki

Teraz odkręcamy połkę pod kierownicą by mieć swobodny dostęp do skrzynki przekaźników, następnie wypinamy skrzynkę z zaczepów, szukamy żółtej wtyczki a w niej przewodów:
- szaro-czarny - lewa postojówka
- szaro-czerwony - prawa postojówka

To teraz przejdźmy do opisy wtyków przekaźnika

58R - prawa postojówka
58L - lewa postojówka
85 - do włącznika przy drzwiach
86 - do styku X w stacyjce czarno-żółty przewód
Ja u siebie przewody idące do pinów 58R i L połączyłem zaciskami, można również przeciąć izolacje i je polutować

Przy włączniku drzwi (przewód do pina 85) obciąłem stary konektorek i zarobiłem nowy

Na koniec zostało podłączenie styku 86 ze stykiem X( grubszy czarno-żółty przewód idący od stacyjki)
Drugie końce przewodów również zarobiłem konektorkami odpowiedniej wielkości i wsadziłem w podstawkę przekaźnika, po czym zainstalowałem przekaźnik.

I teraz nigdy nie zapomnimy o zgaszeniu świateł
