Wymiana regulatora napięcia dla opornych
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Dystans6, wymień szczotki w starym regulatorze - to jest najlepsze rozwiązanie. Jest różnica między 14V a 14,5V. Te na 14,5 jest dość ciężko dostać - a jak już raz jednego dorwałem, to był uszkodzony (nowy). Eksperymentowałem chba z trzema różnymi regulatorami, różnych firm i wyszło mi, że najlepszy jest ori regulator, tylko szczotki wymienić.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- Dystans6
- Gadatliwa bestia
- Posty: 629
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
No i wymienilem dziś te szczotki zrobilem wszytsko jak tu radziliscie nowiutkie wlutowane 6zł mnie to kosztowało a światła dalej migaja jakby deczko mniej i co moze byc grane ??moze ten rgulator cały jest do dupy jest na nim wlasnie napisane tak jak pisaliscie 14,5v tak jak w orygiinale bo dzis chcailem kupic to facet mi dawał 14,1 made in china za 60zł i go nie wziołem. Moze masy dzieś nie ma dobrej juz sam nie wiem ??
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Dystans6, buć może pierścienie masz już mocno wyjechane - pojeździj trochę, niech szczotki się dotrą, jak nie pomoże, to na szrocie kup używany regulator ori, na 14,5V (uwaga, bo były też fabryczne na 14,1V). Oczywiście nie masz gwarancji, że będzie sprawny...
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Pierścienie mogą mieć rysy - a szczotki ich nie mają, bo nie są jeszcze dotarte. Z czasem szczotki dopasują się do pierścieni i będzie lepszy kontakt. Tak na prawdę powinno się stoczyć pierścienie przed wymianą regulatora, żeby były gładkie.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
-
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: wt paź 06, 2009 09:32
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
Powitac. rowniez zmagam sie z pulsującymi swiatłami w moim 1.8 Rp . Dzisiaj sprawdziłem szczotki - zużyte ale jeszcze nie maksymalnie(jedna krótsza od drugiej). Pomierzylem dzisiaj prądy jakie daje altek na aku i wyszło mi 14, 4 do 14,7 bez zapalonych świateł - czy to dobry wynik ?
Byłem w motoryzacyjnym dzisiaj zobaczyc za nowym regulatorem - 38 zł (motoroli, taki jak teraz mam)
Zastanawiam sie czy wymieniac caly regulator czy tylko szczotki ? co poradzicie ?
Dodam ze nie zapytalem w sklepie jaki prad daje regulator 14,1 czy 5 .
Altek Valeo
Byłem w motoryzacyjnym dzisiaj zobaczyc za nowym regulatorem - 38 zł (motoroli, taki jak teraz mam)
Zastanawiam sie czy wymieniac caly regulator czy tylko szczotki ? co poradzicie ?
Dodam ze nie zapytalem w sklepie jaki prad daje regulator 14,1 czy 5 .
Altek Valeo
- Jeżu
- VW Baron
- Posty: 3396
- Rejestracja: wt sie 05, 2008 14:35
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Auto: VW Golf mk1 cabrio 91
- Silnik: 2H
Wymiana regulatora napięcia dla opornych
witam wszystkich mam silnik 1.3 2G na gaźniku jak u mnie widać do altka idze sie dostać łatwo 2 srobki i regulator mój ,i właśnie pytanie czy tylko wystarczy odkręcić 2 srobki śrubokrętem i odpiąć jakiś kabel czy demontaż jest jakiś trudniejszy,dziś przy odpalonym aucie miałem napięcie n a aku 13.6-13.9 czasem do 14.1 ale to jak się podgazuje i jak odpala auto to kontrolka aku świeci a jak przy gazuje jak by altek zaskoczył,z ładowaniem jest olki ale od jakiegoś czasu zauważyłem jak by aku był nie doładowany pojeżdżę trochę po mieście wiadomo muza światła itp i tak czasem w trasę i tak średnio co 2-4 miechów trza pozadnie aku doładować prostownikiem czy wymiana szczotek cos pomoże ? ? a aku dawałem do reklamacji i wyniki miałem i wszysko było oki po rocznym aku bosch pozdrawiam.
Był vw golf Mk2 1,3 GT
Był JazzBlue 1,6 SR mk4 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=437292" onclick="window.open(this.href);return false;
Był Passat 3BG Black Magic 1,9 TDi
Był vw Golf mk4 cabrio 1.8 GT
Był Audi A6 c5 1.9 Tdi AVG
Był a4 b6 cabrio 1.8T BFB
Jest vw tiguan 2.0 tdi 140 4 motion
Jest vw Golf mk1 cabrio 91
Był vw sirocco mk2 White scala 87 JH
Jest VW Scirocco mk2 1.600 GTI 1981
Jest new beetle 1.9 TDI 99
Był JazzBlue 1,6 SR mk4 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=437292" onclick="window.open(this.href);return false;
Był Passat 3BG Black Magic 1,9 TDi
Był vw Golf mk4 cabrio 1.8 GT
Był Audi A6 c5 1.9 Tdi AVG
Był a4 b6 cabrio 1.8T BFB
Jest vw tiguan 2.0 tdi 140 4 motion
Jest vw Golf mk1 cabrio 91
Był vw sirocco mk2 White scala 87 JH
Jest VW Scirocco mk2 1.600 GTI 1981
Jest new beetle 1.9 TDI 99
Re: Wymiana regulatora napięcia dla opornych
Witam wszystkich.
Mam takie głupie pytanie.W tym alternatorze pod tą plastikową osłoną jest jeszcze taki czerwony kabelek z wsuwką.Wychodzi on z diod i nie wiem gdzie go podłączyć.Wymieniałem łożyska i szczotki w tym alternatorze a to było dwa tyg.temu i zapomniałem gdzie ten kabelek ma być bo nie świeci mi się teraz kontrolka ładowania po przekręceniu kluczyka .
Mam takie głupie pytanie.W tym alternatorze pod tą plastikową osłoną jest jeszcze taki czerwony kabelek z wsuwką.Wychodzi on z diod i nie wiem gdzie go podłączyć.Wymieniałem łożyska i szczotki w tym alternatorze a to było dwa tyg.temu i zapomniałem gdzie ten kabelek ma być bo nie świeci mi się teraz kontrolka ładowania po przekręceniu kluczyka .
Wymiana regulatora napięcia dla opornych
witam. jaki jest nr kat. alternatora z pierwszego postu?? mam taki sam ale tabliczka/naklejka nie czytelna.
w razie kontaktu na gg lub tlena pisać od razu ze z forum vw.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości