Naprawa dmuchawy - niedzialajace wszystkie biegi
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Dostałem się do tego bezpiecznika
On okazał się problemem,zmostkowałem i wsio biega
Jednak wolę aby było to na bezpieczniku. Już obmyśliłem patent na zamontowanie go.
Do rzeczy,jaki bezpiecznik kupić?
Byle jaki aby na 192*C? Czy musi być o jakimś konkretnym oznaczeniu?
Dla posiadaczy MkII:
Odkręcacie półkę nr3 i macie nagrzewnicę
Nie musicie jej wyciągać nawet bo ta cała kostka jest zaraz za półką,wystarczy ją odczepić od przewodów,odgiąć blaszkę (nie takie łatwe,bo możemy plastik łatwo połamać) i mamy kostkę na wierzchu bez wyciągania całej nagrzewnicy
On okazał się problemem,zmostkowałem i wsio biega
Jednak wolę aby było to na bezpieczniku. Już obmyśliłem patent na zamontowanie go.
Do rzeczy,jaki bezpiecznik kupić?
Byle jaki aby na 192*C? Czy musi być o jakimś konkretnym oznaczeniu?
Dla posiadaczy MkII:
Odkręcacie półkę nr3 i macie nagrzewnicę
Nie musicie jej wyciągać nawet bo ta cała kostka jest zaraz za półką,wystarczy ją odczepić od przewodów,odgiąć blaszkę (nie takie łatwe,bo możemy plastik łatwo połamać) i mamy kostkę na wierzchu bez wyciągania całej nagrzewnicy
Ostatnio zmieniony wt kwie 14, 2009 18:14 przez maniocek, łącznie zmieniany 1 raz.
witam mam podobne problemy tzn 1,2,3 nie działały w moim vento wymieniłem termik i hula z tym że rzęzi dmuchawa i w związku z tym mam pytanko jak sie do niej dobrać tzn. jak zdjąc prawą pokrywę dolną 9 z tego grzybka który jest pod dmuchawą 1????? za co on jest odpowiedzialny i jak sie do tego zabrać?????
[ Dodano: 16 Kwi 2009 21:07 ]
nie wiem czy to ma sens ale zapytam
wyjąłem dmuchawę faktycznie ciężko działała nasmarowałem ją olejem do maszyn krawieckich(nie jestem zwolennikiem wd40 ale przyzwyczajenia starego motonity ) nie ma już wycia dmuchawa działa wydajniej ale... pozostało bicie... (nie zdejmowałem nawet nie próbowałem zdjąć wiatraka przesmarowałem od spodu) moje pytanie brzmi czy to bicie może być powodowane złym wyważeniem wiatraka(zauważyłem tam taką blaszkę na jednym ze skrzydełek) czy przyczyna tkwi gdzieś indziej?????
[ Dodano: 16 Kwi 2009 21:07 ]
nie wiem czy to ma sens ale zapytam
wyjąłem dmuchawę faktycznie ciężko działała nasmarowałem ją olejem do maszyn krawieckich(nie jestem zwolennikiem wd40 ale przyzwyczajenia starego motonity ) nie ma już wycia dmuchawa działa wydajniej ale... pozostało bicie... (nie zdejmowałem nawet nie próbowałem zdjąć wiatraka przesmarowałem od spodu) moje pytanie brzmi czy to bicie może być powodowane złym wyważeniem wiatraka(zauważyłem tam taką blaszkę na jednym ze skrzydełek) czy przyczyna tkwi gdzieś indziej?????
yamaha DAWCA orgazmów
No i mnie to spotkało , rozebrałem dmuchawę , przesmarowałem oba łożyska ślizgowe i od razu lepiej , z tym że u mnie bezpiecznik termiczny jest z wartością 216 st. i nie wiem czy ewentualnie wymienić na taki czy na tego 192 st.
Poza tym będzie problem z przylutowaniem czegokolwiek w miejsce starego rezystora , bo po 5 minutach rozgrzewania i tak się cyna nie chciała chwytać , jakieś dziwny ten materiał z którego jest zrobione te połączenie , albo jest tak skorodowany .
Na chwilę obecną dmuchawa hula tylko na 3 biegu i chyba tak na razie zostanie , albo ma ktoś jakiś pomysł jak jeszcze inaczej się tam podpiąć ?
Poza tym będzie problem z przylutowaniem czegokolwiek w miejsce starego rezystora , bo po 5 minutach rozgrzewania i tak się cyna nie chciała chwytać , jakieś dziwny ten materiał z którego jest zrobione te połączenie , albo jest tak skorodowany .
Na chwilę obecną dmuchawa hula tylko na 3 biegu i chyba tak na razie zostanie , albo ma ktoś jakiś pomysł jak jeszcze inaczej się tam podpiąć ?
No cóż , na sprzedaż
:(
:(
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ja wyciąłem stary termik a nowy miał na tyle długie nóżki że go wlutowałem po prostu zamiast starego.marceliii pisze:jakieś dziwny ten materiał z którego jest zrobione te połączenie
Ostatnio zmieniony ndz maja 03, 2009 01:15 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
Próbowałem rozgrzać nóżki lutownicą kolbową , ale to nic nie dało .
Nie próbowałem czyścić ich papierem , ale nawet jak coś to przy takiej temp. może być problem z przylutowanie nowego termika .
Nadal nie wiem czy wymienić na taki 216 st. jak jest tam oryginalnie , czy na tego 192 st.
Nie próbowałem czyścić ich papierem , ale nawet jak coś to przy takiej temp. może być problem z przylutowanie nowego termika .
Nadal nie wiem czy wymienić na taki 216 st. jak jest tam oryginalnie , czy na tego 192 st.
No cóż , na sprzedaż
:(
:(
marceliii, jak masz dalej ten problemm jest jakis kwas do skorodowanych stykow dajesz kwas czekasz a potem lutujesz
dzis tez dmuchawa umarła na wszystkich biegach byla straszna ulewa nie wiem czy ma to cos do tego ze woda mogla sie gdzies dostac ale najpierw zanim bym co kolwiek rozbiewrał sprawdzilem bezpiecznik w skrzynce był jeden spalony wymienilem go i wszystko wrocilo do normy.... jednak zastanawia mnie dlaczego ten bezpiecznik sie przepalił.... mozliwe panowie ze sie gdzies woda dostała?ulewa byla taka ze nic na drodze widac nie bylo polało polało i nagle dmuchawa przestaladmuchac..
dzis tez dmuchawa umarła na wszystkich biegach byla straszna ulewa nie wiem czy ma to cos do tego ze woda mogla sie gdzies dostac ale najpierw zanim bym co kolwiek rozbiewrał sprawdzilem bezpiecznik w skrzynce był jeden spalony wymienilem go i wszystko wrocilo do normy.... jednak zastanawia mnie dlaczego ten bezpiecznik sie przepalił.... mozliwe panowie ze sie gdzies woda dostała?ulewa byla taka ze nic na drodze widac nie bylo polało polało i nagle dmuchawa przestaladmuchac..
Był mk2 potem mk3 potem mk2 teraz mk4 :D
marceliii, ja zainstalowałem na 192*C i hula pięknie.
Co do cyny,mi też nie łapała... więc wymyśliłem taki patent
Z lewej strony przełożyłem przez dziurkę i siedzi a z prawej udało się później przylutować.
Wszystko pięknie chodzi.
Co do cyny,mi też nie łapała... więc wymyśliłem taki patent
Z lewej strony przełożyłem przez dziurkę i siedzi a z prawej udało się później przylutować.
Wszystko pięknie chodzi.
Ostatnio zmieniony ndz maja 24, 2009 18:49 przez maniocek, łącznie zmieniany 1 raz.
Panowie prosze o pomoc. Dmuchawa nie dziala mi na zadnym biegu. Bezpiecznik jest ok. Opornica raczej tez (byłem dzisaij na szrocie i sprawdzilem na innej). Silnik rozkrecalem, czyscilem a potem podpialem bezposrednio pod akumulator. (Wieje az sie kurzy)
Co moze byc przyczyna ?
[ Dodano: 06 Paź 2009 13:08 ]
Pomoze ktos ?:>
Co moze byc przyczyna ?
[ Dodano: 06 Paź 2009 13:08 ]
Pomoze ktos ?:>
-
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 01:31
- Lokalizacja: Ruda Śl.
u mnie też nie chciało panaceum okazała się kalafonia. Algorytm działania jest taki:marceliii pisze:A do nóżek starego termika za cholerę nie chcę się łapać cyna
kalafonia na nóżki po starym bezpieczniku później nakładamy na nie cynę. następnie w odstępach czasowych (tak aby nie przegrzać zbytnio termika) pojedynczo na jedną nóżkę termika kalafonia- czekamy cyna to samo z drugą. Ostatni etap to montaż bezpiecznika i też łączenie za pomocą cyny jednego wąsa z pozostałością po starym odczekanie aż ostygnie późnij drugiego i tyle...
yamaha DAWCA orgazmów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 14 gości