[MK3]Fotoporada montazu MFA w 1.8 ABS-w innych jest podobnie
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
jak do siebie zakładałem licznik z mfa to też nie miałem żadnego problemu z olejem nic nie piszczy a licznik mam nie od tego silnika co mój i nic się nie dzieje
a mam jeszcze pytanie w związku z tym że na liczniku kilometrów w tripie pokazuje inną wartość niż na tym od mfa różnica niewielka jakieś 8km/300km ale zastanawia mnie to dlaczego tak jest ? a może mfa sam oblicza przejechany dystans? i to co jest na wyświetlaczu mfa jest prawidłowe?
a mam jeszcze pytanie w związku z tym że na liczniku kilometrów w tripie pokazuje inną wartość niż na tym od mfa różnica niewielka jakieś 8km/300km ale zastanawia mnie to dlaczego tak jest ? a może mfa sam oblicza przejechany dystans? i to co jest na wyświetlaczu mfa jest prawidłowe?
3819 a 3862 to raczej nie duża różnica, więc przekłamania są, ale jak nie zmierzysz na większym przebiegu to tego nie zobaczysz.miś fazi pisze:nie ma jak powiedziałem żadnych przekłamań
Przełamania są na PRZEBIEGU czyli na przejechanym dystansie.
Nie wiem jakiego producenta licznik założyłeś, ale ja jeszcze nie spotkałem się z takim w którym nie ma ogranicznika. Na min albo na max, ale jest zawsze. Małymi wskazówkami trzeba czasem sporo zakręcić i wyciągnąć przyciski, ale opór jest.miś fazi pisze:opisujecie że przed zdjęciem wskazówek należy nimi pokręcić aby zluzować je na osi , ale te liczniki co mam VDO bez bolczyka ograniczającego , to w nich można sobie kręcić do końca świata i jeden dzień dłużej , oporu one nie mają , na widelec jest troszkę bojno zdejmować bo jednak szkoda uwalić silniczek , a ja chciałbym sobie przełożyć moje srebrne tarcze do licznika z MFA , i jeszcze jedno pytanko , czy wiecie gdzie można by było sobie dorobić profesjonalnie symbole do wskazań MFA na tarczy srebrnej która ich nie ma
Symbole dorobisz w każdej agencji reklamowej, drukarni albo u kolegi z drukarką laserową. Wydruk na folii bezbarwnej i naklejenie na tarcze.
Czyli licznik z SEATA?Kontrolkę rezerwy też masz?miś fazi pisze:może być i to , u mnie np . świeci cały czas kontrolka okładzin hamulcowych
michalqqr pisze:a mam jeszcze pytanie w związku z tym że na liczniku kilometrów w tripie pokazuje inną wartość niż na tym od mfa różnica niewielka jakieś 8km/300km ale zastanawia mnie to dlaczego tak jest ? a może mfa sam oblicza przejechany dystans? i to co jest na wyświetlaczu mfa jest prawidłowe?
Czyli chyba jednak się dzieje....michalqqr pisze:licznik mam nie od tego silnika co mój i nic się nie dzieje
RYDZU kręcę sobie wskazówkami , a one po dojściu do pewnego momentu idą sobie tak jakbyś miał zapadkę ze sprężynka , terkota sobie i idzie dalej
[ Dodano: 04 Wrz 2009 15:14 ]
kontrolki mam wszystkie , od rezerwy tak samo i działa idealnie tak jak w starym liczniku , owszem masz rację , liczniki mają naniesiony symbol VW i SEAT, a co do napisów do MFA chciałem coś tak zrobić aby nie naklejać , tylko jakimś sposobem nanieść symbole bezpośrednio na tarcze , nie wiem czy się tak uda
[ Dodano: 04 Wrz 2009 15:14 ]
kontrolki mam wszystkie , od rezerwy tak samo i działa idealnie tak jak w starym liczniku , owszem masz rację , liczniki mają naniesiony symbol VW i SEAT, a co do napisów do MFA chciałem coś tak zrobić aby nie naklejać , tylko jakimś sposobem nanieść symbole bezpośrednio na tarcze , nie wiem czy się tak uda
Jak wszystkie liczniki w tych autach. To że masz wszystkie kontrolki świadczy o tym że to licznik właśnie z SEATa dlatego kilka kontrolek może wariować. Jak zgasić kontrolkę klocków pisałem już, jak pali się inna to szukaj zwary, u mnie na żadnym z liczników z seata kontrolka ABS się nie paliła.miś fazi pisze:liczniki mają naniesiony symbol VW i SEAT
No to takiego czegoś być tam nie powinno....delikatnie na widelec, bo coś czuję że właśnie przekręciłeś zębatki na silniczkach. Ten dźwięk masz tylko na dużych? W seacie jest troszeczkę inny silniczek, ale też schodzi metodą na kręcenie.miś fazi pisze:terkota sobie
Wieczorem może uda mi się zrobić zdjęcia, albo nakręcę film to będzie najszybciej.
Przecież ten licznik sam po podpięciu zasilania ustawia się na zero, więc o jakim zaznaczaniu ty piszesz? W starych licznikach ze słupkami i opadaniem wskazówki musisz zaznaczać miejsca.miś fazi pisze:nic nie daje zaznaczanie minimalnego i maksymalnego wychylenia , pod baterią na liczniku bez szybki ustawiasz idealnie
Skoro piszesz że nie masz oporów przy wychylaniu wskazówki tylko słychać tykanie....to jakie inne może być pierwsze wytłumaczenie.miś fazi pisze:piszesz że przekręciłem zębatki w zegarach , to jest niemożliwe , po pierwsze że opór które stawiają jest niewspółmierny do siły która jest potrzebna do poruszenia wskazówki na osi
Po tym jednak co piszesz zauważyłem że ty próbujesz chyba ściągać wskazówki przy włączonym zasilaniu na liczniku?? Weź go odepnij, ściągnij nie szybkę a całą obudowę i wtedy ściągaj wskazówki.
W ten sposób na zasilaczu sprawdzam wszystkie liczniki, nie potrzebuję też żadnej baterii.miś fazi pisze:nie wiem czy próbowałeś podłączyć do zegara na dorobionej kostce masę oraz zasilanie stałe i zasilanie po stacyjce
W żadnym z liczników seata jakie miałem i mam taka zależność nie występowała.miś fazi pisze:kontrolka klocków świeci , a po daniu masy na 14 pin gaśnie prawidłowo , a automatycznie włącza się kontrolka ABS
-
- Ma gadane
- Posty: 174
- Rejestracja: sob wrz 05, 2009 03:23
Witam zamontowałem licznik z MFA co prawda do (saeta 1.6 abu) ale licznik jest od golfa 3 mam takie pytanie nie moge poradzić sobie z kierunkami tzn wiadomo po wyjęciu żarówek w liczniku (brzęczą) śmiga ale jednak chciałbym żeby mrugały te żarówki szukam pomcy schematu jak to zrobić więc pisze na tym forum bo temat ciekawy i nie jeden z nas ma taki problem
Był LEON jest SKODA OCTAVIA II 2.0 TDI
koledzy, może ktoś podpowiedzieć jak podłączyć wiązkę licznika z MFA.
wiązka i licznik pochodzą z mk3 silnik AFN. z jednej strony mam wtyk do licznika, z drugiej dwie niebieskie kostki, które jak wiadomo wpinamy w skrzynkę bezpieczników... i tu zaczynają się schody... zostaje mi wtyczka z 3 przewodami (na pewno jest wśród nich fioletowy - do ECU) i pojedynczy przewód czerwony z niebieską wtyczką...
w mojej starej wiązce licznika bez mfa i starego typu (VDO) mam tak samo tylko ze zamiast 2 dodatkowych przewodów mam jeden składający się z 2 przewodów i wchodzi on do czarnej wtyczki nad skrzynką bezpieczników.
czy jest możliwe ze muszę przewód fioletowy poprowadzić do ECU, 2 pozostałe połączyć z czarną wtyczką? tylko co wtedy z czerwonym przewodem...
wiązka i licznik pochodzą z mk3 silnik AFN. z jednej strony mam wtyk do licznika, z drugiej dwie niebieskie kostki, które jak wiadomo wpinamy w skrzynkę bezpieczników... i tu zaczynają się schody... zostaje mi wtyczka z 3 przewodami (na pewno jest wśród nich fioletowy - do ECU) i pojedynczy przewód czerwony z niebieską wtyczką...
w mojej starej wiązce licznika bez mfa i starego typu (VDO) mam tak samo tylko ze zamiast 2 dodatkowych przewodów mam jeden składający się z 2 przewodów i wchodzi on do czarnej wtyczki nad skrzynką bezpieczników.
czy jest możliwe ze muszę przewód fioletowy poprowadzić do ECU, 2 pozostałe połączyć z czarną wtyczką? tylko co wtedy z czerwonym przewodem...
Ostatnio zmieniony wt wrz 29, 2009 23:58 przez Matras, łącznie zmieniany 1 raz.
MFA
Kupilem taki liczniki z MFa oraz manetki i poszukuje teraz wiazki
powiedzcie mi czy to bedzie pasowalo do mojego golfa 1,8 ABS
a i takie jeszcze pytanie powiedzcie mi jak zalozyc wskazowki od golfa IV chcialbym zrobic taka modyfikacje
pozdrawiam
powiedzcie mi czy to bedzie pasowalo do mojego golfa 1,8 ABS
a i takie jeszcze pytanie powiedzcie mi jak zalozyc wskazowki od golfa IV chcialbym zrobic taka modyfikacje
pozdrawiam
jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!
viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!
viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
będzie pasowało , potrzebujesz wiązki od licznika do skrzynki , albo dołożyć parę kabelków do swojej oryginalnej , czyli dodatkowe 4 , potrzebujesz jeszcze wiązkę cztero przewodową od kostki manetek do skrzynki i czujniki temp. zewnętrznej i temp. oleju , jeszcze musisz podciągnąć przewód od ECU do licznika pin 27 sterownika
o kurcze to troche tych kabelkow trzeba ciagnac :)
a nie ma nikt moze tu na forum sprzedac i takiej wiazki :)
pozdrawiam
[ Dodano: 08 Lis 2009 11:26 ]
a jak podlaczyc te czujniki no dobra do G1 i G2 ale tak jak na fotot jest pokazane jeden przewod do G1 drugi do G2 ??
a nie ma nikt moze tu na forum sprzedac i takiej wiazki :)
pozdrawiam
[ Dodano: 08 Lis 2009 11:26 ]
a jak podlaczyc te czujniki no dobra do G1 i G2 ale tak jak na fotot jest pokazane jeden przewod do G1 drugi do G2 ??
jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!
viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!
viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości