Polerowanie aluminium

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

bandyta mk1love
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice

Post autor: bandyta mk1love » czw paź 08, 2009 16:52

woz1938, z 400 na 600 zmieniasz kiedy 400 się już ładnie wyrówna - nie mam pojecia chyba jak to spr ale podumam jak bd cos polerował :D (czyli w sobote :D )

Ja Ci chłopie propounuję końcówke na wiertarkę i bd miał efekt nieziemski a tam gdzie nie dojdziesz końcówką jedzisz ręcznie i bd konkret.

arturkw, zacznij od 1000 np jak nie będzie się wyrównywało ładnie to 800 i w dół az się wyrówna w pozniej w górę a to z tego względu że szybciej dojdziesz trąc do wyrównania powierzchni zaczynając od 400 do 2000 niż od 1500 do 2000 :D

taki paradoks trochę ;P


Moja ,, gitarka " na sprzedaż - sprawdź !

Polecam i pozdrawiam wszystkich ! - Maciek (bandyta)

Awatar użytkownika
arturkw
Kwi@tek
Kwi@tek
Posty: 1186
Rejestracja: śr sty 28, 2009 11:39
Lokalizacja: Gryfino
Kontakt:

Post autor: arturkw » czw paź 08, 2009 17:19

bandyta mk1love, dzięki kolego tak zrobię tym bardziej ze bede to na patencie robił autko na kołki 2 bieg i jazda:)


1.9 TD boost pin,KW,1,2bar,smoked front
viewtopic.php?f=88&t=217777" onclick="window.open(this.href);return false;

obecny KwiatkoVWóz
1.9 TDI 1Z+ 216,BBS RS,FMIC,FK,Raid HP
viewtopic.php?f=88&t=378323" onclick="window.open(this.href);return false;

Vagowanie,odczyt,kasowanie błędów

bandyta mk1love
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice

Post autor: bandyta mk1love » czw paź 08, 2009 20:34

arturkw, jak już zrobisz to to się odezwij jak poszło bo ciekawi mnie czy nie ma jakichś problemów ze stabilnościa samochodu na kołkach czy coś tego typu :D

powodzonka


Moja ,, gitarka " na sprzedaż - sprawdź !

Polecam i pozdrawiam wszystkich ! - Maciek (bandyta)

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2051
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Post autor: KoguT » pt paź 09, 2009 19:10

panowie moze juz bylo ale ciezko przeczytac tyle stron...

jakim papierem zaczac polerke rantu po piskowaniu?



bandyta mk1love
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice

Post autor: bandyta mk1love » sob paź 10, 2009 01:19

KoguTek, nie polerowałem nigdy niczego po piaskowanie ale powiem Ci to co mówiłem innym - takim jakim bd się ładnie ścierało ..jak okaże się jednak że idzie opornie to jeszcze rzadszy papier i tak do skutku a później juz w górę.

Jak możesz to pokaż te fele po piaskowaniu bo ciekawi mnie jak to wyglada :D wtedy moze będziemy w stanie Ci powiedziec coś wiecej od jakiego papieru ruszac czy cuś ;P


Moja ,, gitarka " na sprzedaż - sprawdź !

Polecam i pozdrawiam wszystkich ! - Maciek (bandyta)

Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2051
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Post autor: KoguT » sob paź 10, 2009 15:10

narazie na aucie wymalowane...

trzeba zedzie zedrzec z rantow farbe i dopiero polerowac...
a zender twardy do polerowania :panna:
Ostatnio zmieniony sob paź 10, 2009 15:11 przez KoguT, łącznie zmieniany 1 raz.



zooler86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pt cze 19, 2009 23:44
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: zooler86 » ndz paź 18, 2009 21:37

Koniecznie trzeba zdejmować opony z felg przed polerką ? I jak odnowić przetarte ranty od krawężników ? Z góry dzięki za odpowiedż.



Awatar użytkownika
palel36
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 541
Rejestracja: sob wrz 27, 2008 14:29
Lokalizacja: Nałęczów vaglublin.pl
Kontakt:

Post autor: palel36 » ndz paź 18, 2009 22:03

zooler86 pisze:Koniecznie trzeba zdejmować opony z felg przed polerką ? I
może nie koniecznie ale wygodniej i rantu przy oponie Cie będzie źle wypolerować ;p



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » pn paź 19, 2009 22:43

woz1938 pisze:kupilem tak:
2x 200
2x 400
2x 600
2x 800
2x 1000
2x 1500
2x 2000
2x 2500
wystarczy na 1 felge?
mi najwięcej schodziło 2000 i 2500 ;)
dosyć delikatne papiery... strasznie szybko niszczą się....
PAMIĘTAĆ!!! DUŻO H2O :)
jakim papierem zaczac polerke rantu po piskowaniu?
sam piaskowałeś ??
Jaki Materiał ścierny ??
jak typowy piasek to zrobił ładne dziurki w ALU :)
Ostatnio zmieniony pn paź 19, 2009 22:46 przez abrams, łącznie zmieniany 2 razy.


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

Post autor: Stalu » śr paź 21, 2009 19:51

KoguTek pisze:panowie moze juz bylo ale ciezko przeczytac tyle stron...

jakim papierem zaczac polerke rantu po piskowaniu?
jak masz to robić ręcznie to sobie odpuść i daj komuś do polerki, przerabiałem to już kilka razy i bez maszyny to bym to robił ze 2 miesiące, chyba że materiał miękki ale wątpie


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

tgoral
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: sob gru 16, 2006 19:41
Lokalizacja: Smetowo
Kontakt:

Post autor: tgoral » ndz lis 01, 2009 14:01

Witam
Zabieram sie za polerowanie moich Steffanów i mam jedno pytanie.

Co zrobić z napisami zaznaczonymi na zdjęciu?
Obrazek

Zeszlifować je i spolerować "na płasko"? Czy macie jakies sposoby zeby te napisy zostały i ładnie wyglądały, bo ja niemam pomysłu jak to zrobić.



Awatar użytkownika
mjbatory
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lip 03, 2009 15:49
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: mjbatory » ndz lis 01, 2009 16:56

bandyta mk1love pisze:KoguTek, nie polerowałem nigdy niczego po piaskowanie ale powiem Ci to co mówiłem innym - takim jakim bd się ładnie ścierało ..jak okaże się jednak że idzie opornie to jeszcze rzadszy papier i tak do skutku a później juz w górę.

Jak możesz to pokaż te fele po piaskowaniu bo ciekawi mnie jak to wyglada :D wtedy moze będziemy w stanie Ci powiedziec coś wiecej od jakiego papieru ruszac czy cuś ;P
Polerowałem Ats'y po piaskowaniu i zaczynałem od papieru 80 potem 120,200,400,600,800,1000,1200,1500,2000,
strasznie długo to trwało :grrr:


[img]http://i595.photobucket.com/albums/tt40/mjbatory/vw/mjbatory.jpg[/img]

Awatar użytkownika
axmax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 293
Rejestracja: wt sty 02, 2007 22:21
Lokalizacja: Poręba
Kontakt:

Post autor: axmax » pt lis 06, 2009 08:13

witam, a jak rozwiązać sprawę platykowych dekielków przy felgach?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113558[/url]Moje skromne MK3...zapraszam[/url]

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » pt lis 06, 2009 09:13

mjbatory, to normalne ze dlugo trwalo
po piaskowaniu zazwyczaj sie maluje fele a nie poleruje bo piaskowanie zostawia strasznie duze rysy :) i potem ciezko jest wyprowadzic to na gladko



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości