[Golf MK2/MK3] Montaż obrotomierza.

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

fink
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw sie 06, 2009 21:30
Lokalizacja: katowice

Post autor: fink » pt sie 14, 2009 06:51

A jeżeli obrotomierz nie działa bo nie ma przewodu od alternatora co wtedy ?



Lukaszr0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: sob cze 06, 2009 22:14
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Lukaszr0 » pt sie 14, 2009 16:05

Wtedy można pociągnąć przewód z dowolnej fazy stojana, albo wymienić alternator ;]



fink
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw sie 06, 2009 21:30
Lokalizacja: katowice

Post autor: fink » pt sie 14, 2009 22:43

ale alternator jest dobry :) tylko brakuje przewodu z alternatora ( W ) do ? ( kompa , sterownika , licznika ) nie wiem gdzie go dociągnąć :(



marek_mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr lis 21, 2007 02:55
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: marek_mk2 » pt sie 21, 2009 23:56

witam, ja mam taki problemik...
zamontowałem sobie zegary z obrotkiem, dociągnąłem przewód do alternatora i mam zagwostkę...gdzie to podłączyć? czy ktoś mógłby jakoś precyzyjnie wyjaśnić...może jakieś zdjęcia? :>
na obudowie alternatora jest napisane w jednym miejscu "W" ale nie mam tam zadnego wyprowadzenia :/
pomóżcie ;)



fink
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw sie 06, 2009 21:30
Lokalizacja: katowice

Post autor: fink » sob sie 22, 2009 06:40

A skoro doprowadziłeś przewód do alternatora to pochwal się skąd go doprowadziłeś :) bo ja z alternatora z ( W ) mam do pierwszej wtyczki a potem się ślad urywa :(



marek_mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr lis 21, 2007 02:55
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: marek_mk2 » sob sie 22, 2009 14:38

zamocowałem go w białej wtyczce (mam zegary na dwa wtyki) dokładnie w miejscu gdzie jest ten wystający zatrzask...tam bodajże powinna być podpięta klema 1, która idzie do obrotomierza (poprawcie mnie proszę jeśli się mylę :P )
możesz zrobić fote alternatora od strony styków? prośba nadal akutalna...
pozdr.



fink
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: czw sie 06, 2009 21:30
Lokalizacja: katowice

Post autor: fink » ndz sie 23, 2009 13:51

Tylko ze ja mam MK3 i na liczniku mam 1 wtyczke .



Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » śr sie 26, 2009 19:32

Mam pytanie o indeks predkosci, mam golfa II 1.6D ale byl w nim wymieniany licznik (poprzedni wlasciciel), mam licznik z zegarem i indeks 950, teraz pytanie czy taki byc powinien? nie wiem gdzie to sprawdzic



marek_mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr lis 21, 2007 02:55
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: marek_mk2 » śr sie 26, 2009 23:11

tak, mam taki sam model i jest indeks 950



Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Baryla » ndz paź 18, 2009 13:47

czy przy liczniku na 2 wtyki diesel i benzyna mają taką samą instalacje od skrzynki bezpieczników do licznika?

Czy wiązka od licznika z ekonomizerem bez obrotomierza jest inna niż wiązka od licznika bez ekonomizera?



Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

Post autor: marcinek84 » ndz paź 18, 2009 15:40

Czy wiązka od licznika z ekonomizerem bez obrotomierza jest inna niż wiązka od licznika bez ekonomizera?
wiązka powinna być taka sama wedlug mnie bo ekonomizer ma podłączony wężyk od podciśnienia, czy to będzie licznik z MFA czy licznik z ekonomizerem ze wskazówką


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Baryla » ndz paź 18, 2009 17:16

marcinek84 pisze: wiązka powinna być taka sama wedlug mnie bo ekonomizer ma podłączony wężyk od podciśnienia, czy to będzie licznik z MFA czy licznik z ekonomizerem ze wskazówką
to cie zaskoczę, nie ma podciśnienia, a ekonomizer działa tak jak powinien.



Awatar użytkownika
Bzyq86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw paź 01, 2009 10:54
Lokalizacja: Śląsk/Biskupice

Post autor: Bzyq86 » czw paź 22, 2009 13:11

Witam :okej: , mam mały problem bo mam golfa rocznik 86' w benzynie i zwyklłe zegary z zaślepką, podpinanie na dwie kostki i index-em 935, czy wogóle istnieje możliwość aby wstawić w nim licznik z obrotomierzem gdyż nie moge znaleść obrotomierza z takim indexem, co mam zrobić ?? :kac:



marek_mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: śr lis 21, 2007 02:55
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: marek_mk2 » ndz paź 25, 2009 22:30

Bzyq86 pisze:Witam :okej: , mam mały problem bo mam golfa rocznik 86' w benzynie i zwyklłe zegary z zaślepką, podpinanie na dwie kostki i index-em 935, czy wogóle istnieje możliwość aby wstawić w nim licznik z obrotomierzem gdyż nie moge znaleść obrotomierza z takim indexem, co mam zrobić ?? :kac:
wszystko juz było...pewnie masz silnik 1,3?
obrotomierz nie ma indeksu, a predkosciomierz owszem.
cieżko dostać pełny zestaw zegarów z obrotomierzem z tej wersji ale zawsze mozesz kupić z innym indeksem i przełożyć swoj stary predkościomierz do nowych zegarów.
aby obrotomierz zadziałał bedzie Ci potrzebny sygnał z cewki (znajedziesz wszystko w poprzednich postach) - o ile nie jest doprowadzony do kostki.


A ja tak z innej beczki jeszcze:
dostałem w rozliczeniu zegary z obrotomierzem na 1wtyk do diesla. niestety nie mam jak ich sprawdzić bo mam instalacje na 2wtyki. czy znajdzie się ktoś w pobliżu gdańska kto by mi pomógł w sprawdzeniu czy są sprawne? stawiam piwo ;)
Ostatnio zmieniony ndz paź 25, 2009 22:30 przez marek_mk2, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 22 gości