[MK3 TD TDI] GAŚNIE, PROBLEM Z ODPALENIEM, ITP..
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- fireman998
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: pn wrz 10, 2007 08:13
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
No i tak panowie.
Przeczyściłem elektrozawór 109 i po rozkręceniu zauważyłem, że uszczelka mieszcząca się w nim jest dość luźna:
sorki za jakość zdjęć. (robione tel.). Czy ona ma być taka luźna?
Dotego wymieniłem kluczyk bo stary mam ciut już wyrobiony.... I po przejechaniu około 300 km jak narazie ni razu nie zgasł... Oby nie zapeszyć...
[ Dodano: 01 Cze 2008 19:15 ]
No i temat powraca... Po umyciu samochodu zgasł mi jak wrzuciłem wsteczny. Myślałem, że to przypadek ale raczej nie. Odpalam i za kazdym razem jak tylko wrzucam wsteczny gasnie. Tak ze 5 -6 razy zrobiłem potem wsio oki.... O co biega Co robi zwarcie czy cos? Dodam, że świeca żarowa po przekrecaniu kluczyka zapalała sie z opuznieniem....
Przeczyściłem elektrozawór 109 i po rozkręceniu zauważyłem, że uszczelka mieszcząca się w nim jest dość luźna:
sorki za jakość zdjęć. (robione tel.). Czy ona ma być taka luźna?
Dotego wymieniłem kluczyk bo stary mam ciut już wyrobiony.... I po przejechaniu około 300 km jak narazie ni razu nie zgasł... Oby nie zapeszyć...
[ Dodano: 01 Cze 2008 19:15 ]
No i temat powraca... Po umyciu samochodu zgasł mi jak wrzuciłem wsteczny. Myślałem, że to przypadek ale raczej nie. Odpalam i za kazdym razem jak tylko wrzucam wsteczny gasnie. Tak ze 5 -6 razy zrobiłem potem wsio oki.... O co biega Co robi zwarcie czy cos? Dodam, że świeca żarowa po przekrecaniu kluczyka zapalała sie z opuznieniem....
Notlauf ---> Mnie już Boguś nie lej...
- kiler_444
- Ma gadane
- Posty: 210
- Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 17:04
- Lokalizacja: podkarpacie
- Kontakt:
ja taz mam problem z odpalaniem a mianowicie:
przekręcam kluczykiem i raz się zaświecają kontrolki na desce rozdzielczej a raz nie.
rozrusznik kręci za każdym razem na zapalonych i niezapalonych kontolkach, a nawet jeśli sie zaświecą to gdy rozrusznik zaczyna kręcić to kontrolki od razu gasną i jak sprawdzałem nie ma iskry na świecach !!!
doradzali mi żeby wymienić kostkę w stacyjce i tak zrobiłem ale po mieśiącu znów to samo!!!
teraz sprawdzałem już na 2 kostkach i jest wciąż tak samo raz pali raz nie !!!
przekręcam kluczykiem i raz się zaświecają kontrolki na desce rozdzielczej a raz nie.
rozrusznik kręci za każdym razem na zapalonych i niezapalonych kontolkach, a nawet jeśli sie zaświecą to gdy rozrusznik zaczyna kręcić to kontrolki od razu gasną i jak sprawdzałem nie ma iskry na świecach !!!
doradzali mi żeby wymienić kostkę w stacyjce i tak zrobiłem ale po mieśiącu znów to samo!!!
teraz sprawdzałem już na 2 kostkach i jest wciąż tak samo raz pali raz nie !!!
SPRZEDAM UCHWYTY NA KLUCZE PŁASKIE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=276181
kiler_444
kiler_444
- kiler_444
- Ma gadane
- Posty: 210
- Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 17:04
- Lokalizacja: podkarpacie
- Kontakt:
nie posiadam immo !!! alarm fabryczy natomiast jest !!!
Ostatnio zmieniony czw wrz 18, 2008 06:17 przez kiler_444, łącznie zmieniany 1 raz.
SPRZEDAM UCHWYTY NA KLUCZE PŁASKIE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=276181
kiler_444
kiler_444
Panowie ja zglupialem nie mam takiego sterownika u siebie pod ta metalowa belka jest tam tylko jakis uklad, ktory zupelnie nie przypomina tego sterownika (widac to troche na zdjeciu na wysokosci sprzegla nad belka) nie mam takze tej nakretki (rozm 10) jak u kolegi w foto poradzie, czy to oznacza, ze u mnie nie ma fabrycznie takiego sterownika mozliwe to??? kurcze juz myslalem ze usune usterke z gasnacym silnikiem i niemozliwoscia odpalenia,a tu taki zonk......
Witam, ja na razie nie mam problemu z odpalaniem mojego golfika 1,9 TD ale chciałbym usunąć z niego immo. Prawdopodobnie nie mam fabrycznego bo jest poza kluczykiem. Zastanawia mnie najbardziej "puszka" dokręcona do pompy wtryskowej (z prawej strony patrząc od przodu). Jest na niej napis "med" i jakieś logo, takie samo coś mam na pestce którą rozbrajam immo. Dodam jeszcze że wcześniej też był jakiś immobilizer ("conlog") tylko poprzedni właściciel zgubił pestkę, i zostało to zastąpione tym co teraz jest.
Czekam na pomoc jak to rozbroić, dodaje zdjęcia.
^stary immo ^
^ nowy immo^
^puszka na pompie^
gdy się odłączy przewód od tej puszeczki to samochód gaśnie
Czekam na pomoc jak to rozbroić, dodaje zdjęcia.
^stary immo ^
^ nowy immo^
^puszka na pompie^
gdy się odłączy przewód od tej puszeczki to samochód gaśnie
Witam.
Posiadam Golfa 1.9 TDI 1994r. Samochód gaśnie mi podczas jazdy .Kontrolka od świec żarowych zaczyna się żarzyć i trzeba odczekać od kilku sekund do 2 minut aż zaświeci się jasno wtedy można odpalić silnik.Awaria występuje niekiedy kilka razy dziennie niekiedy uda się przez cały dzień jeździć i nie gaśnie.Zrobiłem komputerową diagnostykę silnika ,nie wykazała żadnych błędów na silniku.Wymieniłem kostkę stacyjki.Przekaznik109 i nic nie pomogło;( Sprawdziłem sterownik miernikiem i nie pokazało żadnej przerwy, przylutowałem wszystkie luty na płytce od sterownika ,przez dwa dni miałem spokój ale znowu problem się pojawił .
Posiadam Golfa 1.9 TDI 1994r. Samochód gaśnie mi podczas jazdy .Kontrolka od świec żarowych zaczyna się żarzyć i trzeba odczekać od kilku sekund do 2 minut aż zaświeci się jasno wtedy można odpalić silnik.Awaria występuje niekiedy kilka razy dziennie niekiedy uda się przez cały dzień jeździć i nie gaśnie.Zrobiłem komputerową diagnostykę silnika ,nie wykazała żadnych błędów na silniku.Wymieniłem kostkę stacyjki.Przekaznik109 i nic nie pomogło;( Sprawdziłem sterownik miernikiem i nie pokazało żadnej przerwy, przylutowałem wszystkie luty na płytce od sterownika ,przez dwa dni miałem spokój ale znowu problem się pojawił .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości