Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
hepos
GT Owner
GT Owner
Posty: 294
Rejestracja: czw paź 23, 2008 09:18
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Golf VII
Silnik: CJZA

Post autor: hepos » pn lip 27, 2009 17:34

moze mi sie pomyliło - pisałem z pamięci - może nie odlaczylem u siebie pinu 8 tylko 9 :)



Dani90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: pt maja 15, 2009 21:13
Lokalizacja: WM
Kontakt:

Post autor: Dani90 » czw lip 30, 2009 21:33

Proszę pomóżcie mi bo nie wiem kompletnie jak rozciągnąć tą maskownice??



Awatar użytkownika
Bolo GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 728
Rejestracja: pn sie 20, 2007 15:50
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: Bolo GTI » czw lip 30, 2009 22:25

Nacinasz delikatnie po boku, grzejesz opalarką i sprawdzasz czy się poddaje..


[b][url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=121365&postdays=0&postorder=asc&start=0]VW Golf GTI Edition '95[/url][/b]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]

Dani90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: pt maja 15, 2009 21:13
Lokalizacja: WM
Kontakt:

Post autor: Dani90 » pt lip 31, 2009 17:30

Dzięki, Aha czyli ona sama powinna podać się po nadcięciach?? a to musi jakaś specjalna opalarka??



Awatar użytkownika
Bolo GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 728
Rejestracja: pn sie 20, 2007 15:50
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: Bolo GTI » pt lip 31, 2009 21:27

Tak, powinna się poddać, nagrzewasz i rozciągasz jak już osiągnie odpowiednią temperaturę. Specjalistyczna być nie musi, byle była odpowiednia temperatura..


[b][url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=121365&postdays=0&postorder=asc&start=0]VW Golf GTI Edition '95[/url][/b]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]

Awatar użytkownika
stefany
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz lut 04, 2007 12:03
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: stefany » ndz sie 09, 2009 11:34

ja to robilem nad turystyczna kuchenka gazowa , nic nie nacinalem i tez dalem rade
tak mi wyszlo

Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz sie 09, 2009 11:43 przez stefany, łącznie zmieniany 3 razy.



sliwka08
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr maja 06, 2009 13:11
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: sliwka08 » pt sie 21, 2009 00:04

troche się wtrące ale
czy taki licznik też da się założyć
VW Polo, Golfa IV, Seata. NR. 0263602005 6N0919 860T
ma tylko jedną niebieską wtyczkę


sliwka08

Awatar użytkownika
hepos
GT Owner
GT Owner
Posty: 294
Rejestracja: czw paź 23, 2008 09:18
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Golf VII
Silnik: CJZA

Post autor: hepos » pn wrz 07, 2009 11:19

Założyć się da - jest to 919 bez CAN, ale nad przejsciowka musisz sam popracowac ;)



Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Post autor: Rafit » czw paź 08, 2009 20:09

Wstawiłem sobie dziś licznik, teraz mam kilka pytań. W sumie dużo już wyczytałem no ale...
Obrazek

Zaznaczam, za wkładam 1.8T od tego licznika do auta, więc wszystkie czujniki itd będą od tego modelu, skrzynia będzie od ABF'a

WTYCZKA NIEBIESKA

3 - Sygnał wyjściowy 1 z prędkościomierza elektronicznego (Do czego to służy i czy będzie to musiało być podłączone przy moim silniku)

6 - Airbag (Do masy, z tym, że w temacie pojawiła się informacja, że poduszki można podłączyć i dzialają. Prawda czy fałsz?)

14 - Wskaźnik tylnego światła przeciwmgielnego (Tu rozumiem, że wystarczy podciągnąć kabelek z instalacji włącznika świateł od przeciwmgielnego)

19 - ABS (Masa, czy można to już jakoś inaczej rozwiązać? Mam w aucie ABS.)

21 - Sygnał otwartych drzwi (To u mnie można wywalić, bo seryjnie mam brzęczyk)

26 & 27 - Światło parkowania lewe / prawe (O co chodzi?)

WTYCZKA ZIELONA

5 - Przewód W (Po co jest ten przewód? Do czego to służy? Do mojego silnika potrzebne?)

6 - Wskaźnik braku płynu spryskiwacza (Podobno styk do masy działa, ale u mnie coś nie za bardzo to chce działać. Czy jak przełożę pompkę od zbiorniczka z Passata to będzie współpracować ze zbiorniczkiem MK3 i kontrolką?)

11 - Sygnał czasu postoju (???)

12 - Odłączenie klimatyzacji (To działa tylko z klimatronickiem? czy do manualnej klimy też da radę to podłączyć? Mam kompresor z MK IV)

Kontrolka EPC - czym to zgasić i co to jest?

Dodam, że w aucie nie miałem seryjnie MFA i we wtyczce T28 nie miałem: 14, 15, 17, 19, 26 pinu.

Może mi ktoś to dogłębniej rozpisać kto przerabiał temat.



borys_wrocek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw paź 15, 2009 12:23
Lokalizacja: Breslau

Post autor: borys_wrocek » sob paź 17, 2009 08:43

Rafit pisze:
WTYCZKA NIEBIESKA

3 - Sygnał wyjściowy 1 z prędkościomierza elektronicznego (Do czego to służy i czy będzie to musiało być podłączone przy moim silniku)
do panelu climatronic
Rafit pisze:
14 - Wskaźnik tylnego światła przeciwmgielnego (Tu rozumiem, że wystarczy podciągnąć kabelek z instalacji włącznika świateł od przeciwmgielnego)
powinieneś mieć we wtyczce oryginalnej
Rafit pisze: 26 & 27 - Światło parkowania lewe / prawe (O co chodzi?)
to są obrysówki parkowania nie podłączasz.

Może mi ktoś to dogłębniej rozpisać kto przerabiał temat.[/quote]



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » pt lis 06, 2009 10:33

borys_wrocek pisze:
Rafit pisze:
WTYCZKA NIEBIESKA

3 - Sygnał wyjściowy 1 z prędkościomierza elektronicznego (Do czego to służy i czy będzie to musiało być podłączone przy moim silniku)
do panelu climatronic
Rafit pisze:
14 - Wskaźnik tylnego światła przeciwmgielnego (Tu rozumiem, że wystarczy podciągnąć kabelek z instalacji włącznika świateł od przeciwmgielnego)
powinieneś mieć we wtyczce oryginalnej
Rafit pisze: 26 & 27 - Światło parkowania lewe / prawe (O co chodzi?)
to są obrysówki parkowania nie podłączasz.

Może mi ktoś to dogłębniej rozpisać kto przerabiał temat.
[/quote]


Kolego mylisz się
co do pkt 1. musisz to podłączyć gdyż jest to sygnał wysyłany z licznika do ECU

co do pkt 2. W mkIII nie było takiego sygnału oryginalnie we wtyczce.

Dodam tylko, że otwartych drzwi nie da się zrobić no chyba, żę masz moduł komfortu od mkIV

Pozdrawiam


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

tiesto
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw lis 12, 2009 20:39
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: tiesto » czw lis 12, 2009 20:47

Witam. posiadam licznik z mk4 od lutego. też miałem problem gdy zaciągałem hamulec ręczny pojawiał się komunikat (!) kodowanie licznika miałem Vagiem ustawione na 00143 zmieniłem je na 00644 i zamiast (!) zaczeło pojawiać się (P). Ciągle mnie jednak męczy gong który pojawia się powyżej prędkości 130km/h. czy ktoś mi może podpowiedzieć gdzie i jak zwiększyć "GRANICE BEZPIECZNEJ PRĘDKOŚCI" np gong po przekroczeniu 170km/h. Z góry denx



Awatar użytkownika
dm414
Mk2 F&I
Mk2 F&I
Posty: 2626
Rejestracja: sob maja 13, 2006 17:30
Lokalizacja: SzlichtyngoVWa
Kontakt:

Post autor: dm414 » ndz mar 14, 2010 01:50

a takie pytanie mam mk3 usa i w liczniku jest wiązka na dwie wtyki.. czy podłącze pod nią bez problemu licznik z mk4? p&P?


[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289

Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]

MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904

Awatar użytkownika
tomolowski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:49
Lokalizacja: Slask

Post autor: tomolowski » ndz mar 14, 2010 11:13

dm414 pisze:a takie pytanie mam mk3 usa i w liczniku jest wiązka na dwie wtyki.. czy podłącze pod nią bez problemu licznik z mk4? p&P?
Zapodaj jakies zdjecia,ale na 90% trzeba robic przejsciówke.



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 27 gości