[MKII] Montaż wspomagania z BENZYNY do DIESLA

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 695
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Post autor: sebastian1901 » sob maja 30, 2009 09:20

no wreszczcie jakiś konkret !! :grin:

tylko jeszcze podaj mi długość tego paska. dzięki

jaką grubą podkładkę dałeś pod koło pompy ?
Ostatnio zmieniony sob maja 30, 2009 09:44 przez sebastian1901, łącznie zmieniany 1 raz.


Sebastian

Awatar użytkownika
kret077744
Forum Master
Forum Master
Posty: 1157
Rejestracja: śr lis 19, 2008 23:06
Lokalizacja: Bralin (wielkopolskie)

Post autor: kret077744 » sob maja 30, 2009 17:00

Długość paska u mnie 630mm, grubość podkładki 10-11mm (tak jak wcześniej było o tym wspomniane). :bajer:


Golf Country 4x4 1.9 TD AAZ
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=591164" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Adam.marcin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn lip 09, 2007 22:24
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: Adam.marcin » sob maja 30, 2009 18:53

10 x 675 - czyli 10mm szerokości i 67,5cm długości mi jeżdzi idealnie to zalezy tez od rodzaju pompy.
Pozdrawiam


Veni Vici Vidi

Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 695
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Post autor: sebastian1901 » śr cze 03, 2009 00:29

w którym miejscu są mocowane te przewody od wspomy tym mocowaniem co jest na foto nr 191 422 161 i czy oprócz tego są jeszcze jakieś ?? pozdro


Sebastian

Awatar użytkownika
Adam.marcin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pn lip 09, 2007 22:24
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Post autor: Adam.marcin » śr cze 03, 2009 16:09

Generalnie to nie wiem bo ich nie dostałem w kąplecie.
Ale chyba gdzies w okolicach przewodów idących od maglownicy do zbiornika z płynem..
Bo w tym miejscu przewody mi na poczatku blokowały biegi.
Pozdrawiam


Veni Vici Vidi

Awatar użytkownika
m1chal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 622
Rejestracja: sob sie 19, 2006 14:49
Lokalizacja: Gdynia
Auto: Golf 1 Cabrio

Post autor: m1chal » śr cze 03, 2009 22:56

sebastian1901 pisze:w którym miejscu są mocowane te przewody od wspomy tym mocowaniem co jest na foto nr 191 422 161 i czy oprócz tego są jeszcze jakieś ?? pozdro
to mocowanie akurat bylo na prawej podluznicy- chyba z tego co pamietam :P (moze są tam nawet gotowe otworki jakies, musisz popatrzec) (jak stoisz przodem do auta)
Ostatnio zmieniony śr cze 03, 2009 22:59 przez m1chal, łącznie zmieniany 1 raz.


Mk2 1V by m1chal - sprzedany
viewtopic.php?f=87&t=59790&start=0

tgoral
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: sob gru 16, 2006 19:41
Lokalizacja: Smetowo
Kontakt:

Post autor: tgoral » czw sie 13, 2009 15:10

A czy do wymiany wspobagania potrzebuje jakies inne przeguby??
bo w 1 poście jest taka informacja a juz m1chal nic o nich nie napisal.

Pytam bo ostatnio wymienialem przeguby na nowe i szkoda mi teraz ich.



Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 695
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Post autor: sebastian1901 » czw sie 13, 2009 15:58

jeśli masz osobno tzn bez drążka (bo w oryginale bodajże jeden jest na stałe zaciskany z drążkiem) to wystarczy że wykręcisz z tego co masz samą gałkę tzn przegub i zakręcisz do magla ze wspomą. Z tego co wiem to długość drążka jest krótsza w tym maglu ze wspomą dlatego jak chcesz założyć nowe przeguby a w maglu ze wspomą masz drążek na stałe z przegubem - gałką to musisz sie zaopatrzyć w sam drążek do magla ze wspomą a ze starego przełożyć same gałki ;) średnica gwintu i jego skok są takie same przy obu maglach. pozdro


Sebastian

ŁukaszEK_ZENER
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt lis 14, 2008 21:03
Lokalizacja: Wolsztyn
Kontakt:

Post autor: ŁukaszEK_ZENER » śr wrz 23, 2009 19:11

Witam!!
Panowie mam problem, chodzi dokładnie o to, że założyłem już prawie całkowicie wspomaganie do mojego golfa II 1.6D '87r. ale dopiero jak wszystko założyłem zorientowałem się, że nie mam dodatkowego wyżłobienia na kole pasowym ani na wale ani na pompie wody. Mam pytanie czy takie koło na wał podejdzie od benzynki do diesel'a?? benzyna chyba 1.8 ale nie jestem pewien. Ewentualnie gdzie takie kółko kupić ??

Pozdrawiam ;) :bajer:

[ Dodano: 24 Wrz 2009 16:34 ]
Witam ponownie!!
jako, że byłem zmuszony kupić kółko na "oślep" zaryzykowałem i kupiłem. Kółko pasuje idealnie podam nr. może się komuś przydać: 026 105 255 siedziało w 1.8 GT do mojego JP pasuje idealnie :bigok: , rozstaw śrób po przekątnej to 46mm jak by komuś było potrzebne.
Pozdrawiam koledzy i dzięki za chęci ;) :bigok:
Ostatnio zmieniony śr wrz 23, 2009 19:20 przez ŁukaszEK_ZENER, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 695
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Post autor: sebastian1901 » czw wrz 24, 2009 19:18

na pompie wody nie jest ci potrzebne dodatkowe koło pasowe, poprowadz pasek bezposrednio z kola na wale na kolo pompy wspomagania, pamietaj o podkladkach po kolo pasowe pompy wsp pasuja od alternatora od malucha po rozwierceniu na fi 8 pozdro


Sebastian

ŁukaszEK_ZENER
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt lis 14, 2008 21:03
Lokalizacja: Wolsztyn
Kontakt:

Post autor: ŁukaszEK_ZENER » pt wrz 25, 2009 15:52

Jak pisałem wspoma już działa aż miło :bigok: podkładke pod koło na pompie dorobiłem na tokarni ;) na pompie wody nie mam kółka, ale niektórzy pisali tu, że tak mają to rozwiązane. Potrzebowałem podwójne kółko na wale, a miałem pojedyncze, pytałem czy pasuje od 1.8 i okazało się, że pasuje ;) ale dzięki za chęci ;)
Pozdrawiam



wojtf23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pt wrz 25, 2009 23:56
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: wojtf23 » czw lis 19, 2009 11:25

Witam kolegow czy bedzie pasowalo wspomaganie z silnika 1.8 107HP do mojego 1.8 90HP obydwa silniki posiadaja klime. tak wiec czy bedzie pasowalo???

aha i czy potrzebuje lape dodatkowa do wspomagania??? czy lapa od kompresora klimy bedzie trzymala kompresor jak i pompe wspomagania

i ile lap msi byc przy tym wspomaganiu ???? bo juz sie pogubilem



Miguel1022
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: śr lip 30, 2008 18:21
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: Miguel1022 » śr gru 02, 2009 17:24

witam a moglby ktos podac jeszcze wymiary tej tulejki?



Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2650
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Post autor: matisim » czw gru 24, 2009 17:15

a po co montować wspomaganie z benzyny do diesla? jaka jest różnica? na mój rozum skoro diesel jest cieższy to wspomaganie musi nam bardziej pomagać, ale to raczej pompa za to odpowiada....



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości