hmmm. Ręczny piszczy dopiero jak się ruszy. A olej moim zdaniem nie powinien się wogóle zapalić. Zapala się i piszczy dopiero jak nie ma odpowiedniego sygnału i silnik pracuje (ma sygnał do obrotomierza). Zresztą kontrolka ręcznego to (P), a nie (!). (!) to sygnał poziomy płynu. Tak przynajmniej jest u mnie i w paru MK4 z którymi miałem styczność.greg pisze:pisk jest tylko wtedy jak masz zaciągnięty ręczny - niestety nie doszedłem jak go wyeliminować
Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Ale u mnie to gaśnie w końcu. Jest tak jak mówię. Przekręcam w stan zapłonu. Gasną poszczególne kontrolki i miga olej i (!). Odpalam, gasną obie i wydaje się być wszystko ok. Nie wiem czemu, ale zawsze jak przekręcam w stan zapłonu jest tak samo i towarzyszy temu pisk..TheBiSHoP pisze:to sygnał poziomy płynu.
[b][url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=121365&postdays=0&postorder=asc&start=0]VW Golf GTI Edition '95[/url][/b]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]
Jeśli wszystko jest dobrze podłączone nie powinno być inaczej. BTW ja mam MK2 na starej instalacji, z silnikiem z MK3 i do tego zgrałem zegary z MK4 i wszsytko w nich chodzi tak jak w MK4 włącznie z MFA i wskaźnikiem paliwa.greg pisze:ty mówisz o golfie 4 a my rozmawiamy o adaptowanych zegarach - jest inaczej
jezeli ktos doszedl do tego jak pozbyc sie tego pisku to chetnie sie dowiem mi tez miga kontrolka oleju az do momentu odpalenia silnika i wyje ten brzeczyk natomiast kontrolka akumulatora swieci sie non stop do 2000 obr i pozniej gasie dziwnie z tymi zegarami ale wiadomo to nie fabryka heh + i - do paliwa jeszcze nie doszedlem wiem tylko ze przy rezerwie pokazuje mi pol baku
Mój MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130442 jest nowa 3 ale bez fotek narazie
- tomolowski
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:49
- Lokalizacja: Slask
- hepos
- GT Owner
- Posty: 294
- Rejestracja: czw paź 23, 2008 09:18
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Golf VII
- Silnik: CJZA
Witam ja mam takie pytanie :
Kupiłem zegary z MFA ale z anglika, i w dodatku z 1.8T
Czy wystarczy VAGiem przekodować żeby były km-zarówno w MFA jak i w dystansie?
Przeczytałem cały wątek ale nie znalazlem jak dopasować wskazania impulsatora prędkości żeby nie zawyżał i nie zawyzał. Mój golf to 1.8 ABS, predkosciomierz 20-220
Jeszcze chciałem zapytać - jeśli nie mam złącza OBD II, bo mam 1992 rok to jak sie podlaczyc vagiem pod licznik ?
Kupiłem zegary z MFA ale z anglika, i w dodatku z 1.8T
Czy wystarczy VAGiem przekodować żeby były km-zarówno w MFA jak i w dystansie?
Przeczytałem cały wątek ale nie znalazlem jak dopasować wskazania impulsatora prędkości żeby nie zawyżał i nie zawyzał. Mój golf to 1.8 ABS, predkosciomierz 20-220
Jeszcze chciałem zapytać - jeśli nie mam złącza OBD II, bo mam 1992 rok to jak sie podlaczyc vagiem pod licznik ?
Ostatnio zmieniony wt cze 23, 2009 11:00 przez hepos, łącznie zmieniany 3 razy.
Wyświetlacz dystansu przeskoczy na km ale MFA niestety nie ma uniwersalnego wyświetlacza. albo jest wyświetlacz na km. i litry, albo na mile i galony.hepos pisze:Czy wystarczy VAGiem przekodować żeby były km-zarówno w MFA jak i w dystansie?
to są zegary z A3? Powiedz mi czy dawałeś Canadapter czy VAGiem wyłączyłeś CAN ?tomolowski pisze:A u mnie tak
zrób sobie przejściówke z OBD1 na OBD2, albo podepnij się na krótko. albo zmień sobie wtyczne z aucie na OBD2hepos pisze:Jeszcze chciałem zapytać - jeśli nie mam złącza OBD II, bo mam 1992 rok to jak sie podlaczyc vagiem pod licznik ?
Coś kiepsko czytałeś.hepos pisze:Przeczytałem cały wątek ale nie znalazlem jak dopasować wskazania impulsatora prędkości żeby nie zawyżał i nie zawyzał. Mój golf to 1.8 ABS, predkosciomierz 20-220
bigozz pisze:XXXX5
piąta cyfra oznacza ilość impulsów z impulsatora :
dopasowujemy w zależnośći od auta poszczególne wartości przypisane są poniżej
1 - 4345
2 - 3528
3 - 4134
4 - 3648
- hepos
- GT Owner
- Posty: 294
- Rejestracja: czw paź 23, 2008 09:18
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Golf VII
- Silnik: CJZA
Zrobilem wstępną przymiarkę zegarów z MK4 - i teraz tak :
1. Jak odpalam auto nie gaśnie kontrolka ładowania i nie ma ładowania, dopiero muszę dodać gazu, tak na 1200 rpm żeby zgasła i się wyłączyła i zaczęło ładować.
2. po włączeniu zapłonu super, cisza wszystkie kontroki gasną, ale za 10 sekund (jesli nie odpale) piszczy 3x i miga kontrolka oleju. potem juz nie piszczy tylko miga. Jak odpalę to się wyłącza.
3. Zegary źle pokazują temperaturę płynu chłodzącego, jest 75 stopni on pokazuje 90!
MFA źle pokazuje temperature, jest 23 stopnie on pokazuje 6
Jakies sugestie?
1. Jak odpalam auto nie gaśnie kontrolka ładowania i nie ma ładowania, dopiero muszę dodać gazu, tak na 1200 rpm żeby zgasła i się wyłączyła i zaczęło ładować.
2. po włączeniu zapłonu super, cisza wszystkie kontroki gasną, ale za 10 sekund (jesli nie odpale) piszczy 3x i miga kontrolka oleju. potem juz nie piszczy tylko miga. Jak odpalę to się wyłącza.
3. Zegary źle pokazują temperaturę płynu chłodzącego, jest 75 stopni on pokazuje 90!
MFA źle pokazuje temperature, jest 23 stopnie on pokazuje 6
Jakies sugestie?
Ostatnio zmieniony ndz cze 28, 2009 20:58 przez hepos, łącznie zmieniany 1 raz.
ja mam problem z ropa zle wskazuje wskaznik paliwa zawiesil sie na 1/2 i czasami skacze do full zrobilem wszystko ja trzeba pret jest w druga strone wykrecony plytke mam pionowo i lipa moze ktos mi powie jak moglbym w 100 zlikwidwowac ten problem zmienic plywak jak tak to na jaki bo podobno i z tym od mk4 sa prpblemy
Mój MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130442 jest nowa 3 ale bez fotek narazie
Mam to samo. Miałem tak jak wstawiłem zegary z octavki do 1.6 TD i teraz zegary z MK4 do VR6. Dziś zminiłem alternator z innych powodów i dalej tak samo. Choć raz na pare razy jest ok, ale może czasem silnik przy odpaleniu osiągnie ciut wyższe obroty. Na początku myślałem, że to wina padniętych diód w altku, ale skoro to jest na 3 alternatorach i teraz u ciebie trzeba się chyba baczniej przyjżeś układowi wzbudzenia.hepos pisze:1. Jak odpalam auto nie gaśnie kontrolka ładowania i nie ma ładowania, dopiero muszę dodać gazu, tak na 1200 rpm żeby zgasła i się wyłączyła i zaczęło ładować.
Zegary tej klasy pokazują temp. 90 gdy faktyczna temp jest w bezpiecznych granicach dla motoru. Nie pamiętam teraz dokładnie jaki to zakres. Zrobione to jest tylko po to aby użytkownik pojazdu nie spinał się przy każdym wachnięciu wskazówki.hepos pisze:3. Zegary źle pokazują temperaturę płynu chłodzącego, jest 75 stopni on pokazuje 90!
to moze ktos z was wie jak podlaczyc zamiast tego w zegarach od mk4 inny dodatkowy wskaznik paliwa jaki bedzie pasowal (jakas marka model lub inne dane ktore pozwola mi dopasowac wskaznik do reszty tak aby wszystko dzialalo) kupilbym dodatkowy podlaczyl gdzies obok i wiedzial ile dokladnie mam paliwa bede wdzieczny za pomoc i moze jak podlaczyc go do ktorych kabli pozdro
Mój MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130442 jest nowa 3 ale bez fotek narazie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości