Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » sob maja 02, 2009 20:54

DANIEL LHR, zalezy od skrzyni. z ASD jest to minimalne ponad 2tys.
to by sie zgadzało



WielkiT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob maja 09, 2009 16:58
Lokalizacja: Brzezinka
Kontakt:

Post autor: WielkiT » ndz maja 10, 2009 16:36

Czy przy tym liczniku:

http://www.moto.allegro.pl/item62601837 ... nzyna.html

Będzie działało mi MFA?



Awatar użytkownika
Bolo GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 728
Rejestracja: pn sie 20, 2007 15:50
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: Bolo GTI » pn maja 11, 2009 21:56

Mam problem, mam nadzieję, że ktoś mnie poratuje, bo już nie wiem co robić.
Zmieniłem sobie kodowanie. Teraz mam 00143. Zadziałało, bo nie miga już kontrolka od płynu do spryskiwaczy. Prócz RECODE i zmiany kodowania trzeba jeszcze jakąś adaptację zrobić? Co z tą kontrolką i tym strasznym piszczeniem, bo przeglądam cały temat i nie mogę się doszukać
Obrazek


[b][url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=121365&postdays=0&postorder=asc&start=0]VW Golf GTI Edition '95[/url][/b]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]

endriuvw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pn lut 13, 2006 15:13
Lokalizacja: Ruda Ślaska / Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: endriuvw » pn maja 11, 2009 23:01

hej

co do piszenia to standard w mk4, licznik od mk3 tez piszczy ale chyba tylko jak podczas jazdy zapali sie kontrolka z oleju.

A licznik od MK4 to jednak ulepszona wersja i juz piszczy przy oleju, hamulcu recznym oraz przy rezerwie paliwa

No chyba ze o czyms zapomnialem.

Powodzenia
Pozdrowionka



Awatar użytkownika
Bolo GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 728
Rejestracja: pn sie 20, 2007 15:50
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: Bolo GTI » wt maja 12, 2009 09:23

To, że piszczy to ja wiem..
Jak się pozbyć tej awarii hamulca? Denerwuje mnie ta migająca na środku dioda i ten przeraźliwy pisk. nie mogę się doszukać w temacie jak to zrobić..


[b][url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=121365&postdays=0&postorder=asc&start=0]VW Golf GTI Edition '95[/url][/b]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]

endriuvw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: pn lut 13, 2006 15:13
Lokalizacja: Ruda Ślaska / Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: endriuvw » wt maja 12, 2009 14:04

odlacz w wiążce przy liczniku kabelek od recznego i nie bedziesz mial zadnej sygnalizacji ze masz zaciagniety reczny. Ale to jest plus i minus.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Bolo GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 728
Rejestracja: pn sie 20, 2007 15:50
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: Bolo GTI » wt maja 12, 2009 14:47

Ale to nie ma nic wspólnego z ręcznym. Miga i piszczy jak odpalam auto i później jeszcze raz po chwili. Następnie już tylko miga. Ręczny jest spuszczony..


[b][url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=121365&postdays=0&postorder=asc&start=0]VW Golf GTI Edition '95[/url][/b]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Sioła
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: śr kwie 29, 2009 21:29
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: Sioła » wt maja 12, 2009 14:59

endriuvw pisze:odlacz w wiążce przy liczniku kabelek od recznego i nie bedziesz mial zadnej sygnalizacji ze masz zaciagniety reczny. Ale to jest plus i minus.

Pozdrawiam
Kolego Bolo ma problem z kontrolką zużycia hamulców a nie z hamulcem ręcznym........



Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » wt maja 12, 2009 15:16

ja masz VAG'a to wyłącz z kodowania kontrolę klocków, a jak nie masz to kabel od zużycia klocków do masy i po sprawie


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Bolo GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 728
Rejestracja: pn sie 20, 2007 15:50
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: Bolo GTI » wt maja 12, 2009 20:36

Ok. Ogarnąłem troszkę sprawę, ale mam jeszcze pytania.
1. Sprawdzałem w dodatkowych opcjach licznika z mk3 i pokazuje mi wartość impulsatora 3862, czy to poprawne wskazanie?
-----------------------------
Odpowiedź znalazłem już w temacie. Ale tu właśnie pytanie. Piszecie, że cyfra 3 to najbliższe wskazanie. Mi wychodzi, że cyfra 4 to najbliższe wskazanie, bo różnica wynosi tylko 217, a nie jak w przypadku 3 272. Ktoś coś może w tym temacie powiedzieć?
-----------------------------
2. Po przekręceniu stacyjki w stan zapłonu jest pisk, po czym migają mi te dwie kontrolki. Po odpaleniu po chwili znikają obie. Czy tak powinno być. Czy kontrolka oleju nie powinna się pali (nie migać), a po odpaleniu zniknąć?
Obrazek

Proszę o pomoc w tych kwestiach, bo chciałbym już zabrać się, za wpasowywanie ich.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr maja 13, 2009 08:25 przez Bolo GTI, łącznie zmieniany 2 razy.


[b][url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=121365&postdays=0&postorder=asc&start=0]VW Golf GTI Edition '95[/url][/b]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]

greg

Post autor: greg » śr maja 13, 2009 19:41

Bolo GTI, Ad1
1 - 4358 (1,4l/55kW AHW/AKQ mit Schalt. Getriebe)
2 - 3538 (alle anderen Motorkennbuchstaben bzw. Autom. Getriebe)
3 - 4146 (1,6l/74-77kW und 1,9l/50kW-SDI mit Schalt. Getriebe)
4 - 3648 (unbekannt)

bo masz zegary bez CAN
AD2
Zmień kodowanie pierwszych dwóch cyfr zegarów na 00 zgaśnie wtedy kontrolka od zużycia okładzin
Kontrolka oleju ma gasnać tak jak gasnie



Awatar użytkownika
Bolo GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 728
Rejestracja: pn sie 20, 2007 15:50
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: Bolo GTI » śr maja 13, 2009 20:49

Co do okładzin to są wyłączone, na foto było chwilowo.
Reasumując:
1. Kodowanie daje na 00143. Najodpowiedniejsze kodowanie.
2. Kontrolka oleju ma migać razem z kontrolką (!). Po odpaleniu obie znikają.

Po przekręceniu w stan zapłonu ma być ten przeraźliwy pisk, bo tego nie wyjaśniliśmy?

Dzięki. Pozdrawiam


[b][url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=121365&postdays=0&postorder=asc&start=0]VW Golf GTI Edition '95[/url][/b]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]

greg

Post autor: greg » śr maja 13, 2009 21:07

Bolo GTI pisze:Po przekręceniu w stan zapłonu ma być ten przeraźliwy pisk, bo tego nie wyjaśniliśmy?
pisk jest tylko wtedy jak masz zaciągnięty ręczny - niestety nie doszedłem jak go wyeliminować



Awatar użytkownika
Bolo GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 728
Rejestracja: pn sie 20, 2007 15:50
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: Bolo GTI » śr maja 13, 2009 21:24

No to coś jest nie tak, bo nie mam zaciągniętego ręcznego.. Przekręcam kluczyk, zapala się troszkę kontrolek i jest piszczenie. Kontrolki znikają, miga olej i (!). Przekręcam kluczyk, przez chwilkę migają jeszcze te dwie kontrolki i później jest już czysto i cicho.
Tak to dokładnie wygląda, może jakiś pomysł?


[b][url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=121365&postdays=0&postorder=asc&start=0]VW Golf GTI Edition '95[/url][/b]
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/50379c8249a6912743533.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości