[MK4]Aktywacja przywitania i ile przejadę na baku w zegarach

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » sob mar 14, 2009 12:34

Witam,
mnie interesuje funkcja "ile przejadę na baku" no chyba że da się coś jeszcze z takiego licznika wydłubać
Licznik:
1JO 920 826 C

Moduł komfortu:
1CO 959 799 B

Czy jest to realne ???



jonatan82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn mar 16, 2009 11:50
Lokalizacja: Augustów, Ełk

Post autor: jonatan82 » wt mar 17, 2009 15:54

czy programem "VAG EEprom programmer v1_18p" nie zczyta przypadkiem eeprom'a przy pomocy gabla VAG na usb (ten za 50zl z allegro ktorego urzywa sie do programu VAG-COM)? Wiem ze kabel jest widziany przez program.



Han3s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 507
Rejestracja: pn kwie 21, 2008 20:58
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: Han3s » pt mar 27, 2009 09:45

To ja zapytam tak :D Golf MK4 1.9 TDI 110km 99r a wiec 1/2 FIS tak wnioskuje bez ringów. Ale problem jest taki, że nic nie wyswietla po przekreceniu kluczyka jest po prostu czarno na tym wyswietlaczu tak jakby go wogole tam nie było... O co kaman :P?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=202293][size=167]
[color=blue]Moje MK1 Cabby[/color][/size][/url]

greg

Post autor: greg » pt mar 27, 2009 12:13

albo płyta zegarów - nie daje sygnału na podświetlenie od dołu fisa albo taśma fisa



Awatar użytkownika
Dodi79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt cze 12, 2007 08:34
Lokalizacja: Łuków

Post autor: Dodi79 » pn kwie 06, 2009 10:10

witam koledzy:) poszukuje kogos kto aktywowałby mi ta funkcje "RKM" okolice warszawy , lublina itd... AXR 2002r. zegary 1/2 fis bez ringów, :pub: moj nr zegarów 1J0 920 826C
Ostatnio zmieniony czw kwie 16, 2009 08:55 przez Dodi79, łącznie zmieniany 1 raz.


Moja golfina...:) TDI (AXR)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=222694

Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » śr kwie 22, 2009 20:10

S1BART1 pisze:Czy jest to realne
jest realne u Dodi79, już działa :bigok:


[b]148KM/326Nm[/b]

krzysiogreg
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 23:27
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: krzysiogreg » śr kwie 22, 2009 20:14

Panowie,
W golfie 2002 ASZ w licznikach
Controller: 1J0 920 826 C
Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB8 V21

jest możliwe uaktywnienie RKM. Udało mi się to zrobić kablem VAGTacho USB 2.5.
:bigok:

Sposób postępowania:
Po uruchomieniu aplikacji wybieramy ECU Bosch/MM RB8/BPV
Następnie program łączy się z licznikiem (zczytuje pierwszy kod)
Dalej, następuje wyszukiwanie drugiego hasła (zajmie to parenaście minut - lepiej zadbać o dobrze naładowaną baterię, w razie czego wyszukiwanie 2go hasła można przerwać i później kontynuować od miejsca gdzie się przerwało)
Jak juz znajdziemy 2-gie hasło zczytujemy Eeprom
W dowolnym hex-edytorze zmieniamy wartość 0x0381 z "00" na "02"
Zapisujemy plik i wgrywamy do licznika.

Pozostaje zresetowanie licznika (wyjąć bezpiecznik lub odłączyć akku) i możemy się cieszyć nową funkcją :bigok:


Volkswagen - das auto

Awatar użytkownika
paczu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: sob lut 17, 2007 13:31
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: paczu » czw kwie 23, 2009 17:40

nosz kurde patrzcie co za złośliwość.
-mój golfik też jest ASZ,
-zegary też 1J0 920 826 C
-tak samo KOMBI+WEGFAHRS. RB8
tyle że V27 i cholera eprom kończy się na 380 :crazy: i pupa!
a gdyby tak zapakować ten dłuższy eprom? uwalą się przez to zegary?



Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » czw kwie 23, 2009 19:41

paczu pisze:a gdyby tak zapakować ten dłuższy eprom? uwalą się przez to zegary?
moim zdaniem nie, jeżeli masz backup'a można potestować :chytry:


[b]148KM/326Nm[/b]

Awatar użytkownika
paczu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 173
Rejestracja: sob lut 17, 2007 13:31
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: paczu » czw kwie 23, 2009 19:56

backupa epromu mam tylko pytanie czy jak się coś popier... niczy po wrzuceniu tego dłuższego to czy w ogóle będzie kontakt z zegarami żeby można było stary załadować



Awatar użytkownika
Dodi79
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt cze 12, 2007 08:34
Lokalizacja: Łuków

Post autor: Dodi79 » czw kwie 30, 2009 08:24

Oli pisze:jest realne u Dodi79, już działa
niestety nie działa...
paczu pisze:nosz kurde patrzcie co za złośliwość.
-mój golfik też jest ASZ,
-zegary też 1J0 920 826 C
-tak samo KOMBI+WEGFAHRS. RB8
tyle że V27 i cholera eprom kończy się na 380 i pupa!
a gdyby tak zapakować ten dłuższy eprom? uwalą się przez to zegary?
mam ten sam problem... mozna cos z tym zrobic?


Moja golfina...:) TDI (AXR)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=222694

Awatar użytkownika
Oli
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 725
Rejestracja: pt wrz 09, 2005 22:02
Lokalizacja: Hajnówka
Kontakt:

Post autor: Oli » ndz maja 03, 2009 19:29

dzisiaj walczyłem z zegarami 1J0 920 825B BOO 3 godziny szukał mi second pass, mam pin do immo ale tylko tyle, eeprom zczytało do 0F0 i zajmuje 256B :grrr:


[b]148KM/326Nm[/b]

Prezes000
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 16:23
Lokalizacja: piekło

Post autor: Prezes000 » wt maja 05, 2009 21:43

Mam Borę silnik AJM czy da się do mojej obory wgrać zasięg? w załączniku link do printscreena z prog. Polski vag 2.5 licznik. Jest to immo 2 czy 3?
http://s2.zapodaj.net/images/30083413.bmp
Dlaczego programem VAG Eepromer v1_18p niemogę połączyć się z ECU?



MARTINEZ1027
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: pt lut 06, 2009 22:46
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: MARTINEZ1027 » śr maja 06, 2009 23:10

greg pisze:gagu, wg mnie ten licznik to immo 3 - tym programem co napisałeś + kablem zdziałasz wszystko co trza - w razie wykonywania takich robót wskazane zrobienie kopii zapasowej eprom
witam!!! GREG

moje zegary to 1J0 920 826c V15 1/2 fis ,golf z 2002rAXR
czy moze da sie odblokowac ?? chodzi mi o dystans na baku....mam kabel VAG pozdrawiam dzieki



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 25 gości