Pinout ZEGAROW na dwie wtyczki do 89r.
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
chciałem tylko dodać że jest drobny błąd w opisie.
Na zdjęciach na samym początku to są nie wtyczki tylko gniazda wtyczek. Wtyczki są na wiązkach a na licznikach są gzniazda wtyczek
a teraz mój problem:
czy ktoswie z którego miejsca wypiął mi sie mój kabelek (licznik na dwie wtyczki oczywiscie) a przewodzik ma kolor brązowy, mam 4ry wolne sloty we wtyczce i nie wiem z ktorego to wypadło, nie jestem biegły w czytaniu schematów elektrycznych, moze ktos mi pomoze z góry dzieki
Na zdjęciach na samym początku to są nie wtyczki tylko gniazda wtyczek. Wtyczki są na wiązkach a na licznikach są gzniazda wtyczek
a teraz mój problem:
czy ktoswie z którego miejsca wypiął mi sie mój kabelek (licznik na dwie wtyczki oczywiscie) a przewodzik ma kolor brązowy, mam 4ry wolne sloty we wtyczce i nie wiem z ktorego to wypadło, nie jestem biegły w czytaniu schematów elektrycznych, moze ktos mi pomoze z góry dzieki
masa to 6.
BARDZO WAŻNE !!
W przypadku Diesla wyjście "W" z alternatora wchodzi to pinu 8 w białej kostce !!!!
Dzisiaj montowałem licznik z obrotomierzem i przerabiałem temat...
W moim liczniku pin 2 nie jest nigdzie wyprowadzony.
Należałoby zmienić w opisie - KLEMA 1 | Niskie napięcie cewki LUB wyjście W alternatora
BARDZO WAŻNE !!
W przypadku Diesla wyjście "W" z alternatora wchodzi to pinu 8 w białej kostce !!!!
Dzisiaj montowałem licznik z obrotomierzem i przerabiałem temat...
W moim liczniku pin 2 nie jest nigdzie wyprowadzony.
Należałoby zmienić w opisie - KLEMA 1 | Niskie napięcie cewki LUB wyjście W alternatora
Ostatnio zmieniony wt sty 22, 2008 12:51 przez djmatys, łącznie zmieniany 1 raz.
ale ja nie mam mfa tylko zwykle zegary
Jedna wtyczka -- dwie wtyczki
1-
2. czujnik braku płynu chłodzącego??? - - Co z tym????
3. masa ze styku 31 przelacznika świateł - - 6 z bialej
4-
5
5
7jesli jest linka to wolne
8.Czujnik cisnienia oleju 1,8bara - - 8 z czarnej
9. czujnik cisnienia oleju 0,3bara - - 7 z czarnej
10. sygnal obrotomierza z cewki - - 10 z czarnej
11. zacisk 30 - 10 z bialej
12.zacisk 58 - - 3 z bialej
13. zacisk 15 - - 1 z czarnej
14
15
16.lampka kontrolna ladowania alternatora pin 61 - - 16 z czarnej
17
18
19
20
21. wskaźnik poziomu paliwa w baku - - 5 z bialej
22
23. wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej - - 4 z bialej
24. kierunkowskaz prawy(u mnie oba) - - 1.z białej
25. kontrolka świateł drogowych 26 - - 13 z bialej
26
27
28
Z bialej wtyczki zostaje mi wolna klema 1 czyli niskie napiecie cewki zaplonowej mysle żeby to podpiac do kabla 16 z 1 wtyczki(lamka kontrolna ladowania alternatora ) mam racje?
A z jednej wtyczki zostaje mi czujnik braku plynu chłodzącego który ja bym dopial do 23 czyli wskaźnika temperatory czy mam racje?
Zna się ktos na tym?
[ Dodano: 12 Mar 2009 08:31 ]
Kolorami wyglada to tak:
AREKCT napisał/a:
Biała wtyczka
1|Migacz -niebieski z czerwonym
2|wolny
3|Klema 58 -szary z niebieskim
4|Czujnik temperatury cieczy chłodzacej -zolty z czerwonym
5|Czujnik zbiornika paliwa -zolty z czarnym
6|Masa -brazowy
7|Masa MFA
8|Klema 1 czerwony z czarnym
9|Funkcja MFA
10|Klema 30 -czerwony
11|Czujnik temperatury zewnętrznej (MFA)
12|Czujnik temperatury oleju (MFA)
13|Klema 56 A -niebieski z bialym
14|wolny
Czarna wtyczka
Wtyk | Od czego jest
1 | Klema 15 -czarny
2 | Zapięcie pasów
3 | Wolna dioda LED
4 | Wolna dioda LED
5 | Ręczny
6 | Klema 61 -niebieski
7 | Czujnik ciśnienia oleju 0,3 bar -niebieski z czarnym
8 | Czujnik ciśnienia oleju 1,8/1,4 bar zolty
9 | Choke [gardziel lub przepustnica]
10 | Vorglüh-Anlage (glow plugs)[przypuszczam, że to od świec]-niebieski z zielonym
11 | Czujnik Halla
12 | Pamieć MFA
13 | Reset MFA
14 | Wolny
-----------------------------------------
Wyjasnienie klem
58|Podświetlenie liczników
56A|Długie światła
30|Plus z akumulatora
15|Plus przez stacyjkę z akumulatora
1|Niskie napięcie cewki zapłonowej
61|Ładowanie akumulatora
w jednej wtyczce:
2-czerwony z bialym
3-brazowy
7- fiolet
8-zolty
9-czerwony z bialym
10-zielony
11-czerwony
12-szary
13-czarny
16-niebieski
21- niebieski(tak sa 2 niebieskie!)
23-zolty z czerwonym
24 zielony
25 niebieski z bialym
Jedna wtyczka -- dwie wtyczki
1-
2. czujnik braku płynu chłodzącego??? - - Co z tym????
3. masa ze styku 31 przelacznika świateł - - 6 z bialej
4-
5
5
7jesli jest linka to wolne
8.Czujnik cisnienia oleju 1,8bara - - 8 z czarnej
9. czujnik cisnienia oleju 0,3bara - - 7 z czarnej
10. sygnal obrotomierza z cewki - - 10 z czarnej
11. zacisk 30 - 10 z bialej
12.zacisk 58 - - 3 z bialej
13. zacisk 15 - - 1 z czarnej
14
15
16.lampka kontrolna ladowania alternatora pin 61 - - 16 z czarnej
17
18
19
20
21. wskaźnik poziomu paliwa w baku - - 5 z bialej
22
23. wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej - - 4 z bialej
24. kierunkowskaz prawy(u mnie oba) - - 1.z białej
25. kontrolka świateł drogowych 26 - - 13 z bialej
26
27
28
Z bialej wtyczki zostaje mi wolna klema 1 czyli niskie napiecie cewki zaplonowej mysle żeby to podpiac do kabla 16 z 1 wtyczki(lamka kontrolna ladowania alternatora ) mam racje?
A z jednej wtyczki zostaje mi czujnik braku plynu chłodzącego który ja bym dopial do 23 czyli wskaźnika temperatory czy mam racje?
Zna się ktos na tym?
[ Dodano: 12 Mar 2009 08:31 ]
Kolorami wyglada to tak:
AREKCT napisał/a:
Biała wtyczka
1|Migacz -niebieski z czerwonym
2|wolny
3|Klema 58 -szary z niebieskim
4|Czujnik temperatury cieczy chłodzacej -zolty z czerwonym
5|Czujnik zbiornika paliwa -zolty z czarnym
6|Masa -brazowy
7|Masa MFA
8|Klema 1 czerwony z czarnym
9|Funkcja MFA
10|Klema 30 -czerwony
11|Czujnik temperatury zewnętrznej (MFA)
12|Czujnik temperatury oleju (MFA)
13|Klema 56 A -niebieski z bialym
14|wolny
Czarna wtyczka
Wtyk | Od czego jest
1 | Klema 15 -czarny
2 | Zapięcie pasów
3 | Wolna dioda LED
4 | Wolna dioda LED
5 | Ręczny
6 | Klema 61 -niebieski
7 | Czujnik ciśnienia oleju 0,3 bar -niebieski z czarnym
8 | Czujnik ciśnienia oleju 1,8/1,4 bar zolty
9 | Choke [gardziel lub przepustnica]
10 | Vorglüh-Anlage (glow plugs)[przypuszczam, że to od świec]-niebieski z zielonym
11 | Czujnik Halla
12 | Pamieć MFA
13 | Reset MFA
14 | Wolny
-----------------------------------------
Wyjasnienie klem
58|Podświetlenie liczników
56A|Długie światła
30|Plus z akumulatora
15|Plus przez stacyjkę z akumulatora
1|Niskie napięcie cewki zapłonowej
61|Ładowanie akumulatora
w jednej wtyczce:
2-czerwony z bialym
3-brazowy
7- fiolet
8-zolty
9-czerwony z bialym
10-zielony
11-czerwony
12-szary
13-czarny
16-niebieski
21- niebieski(tak sa 2 niebieskie!)
23-zolty z czerwonym
24 zielony
25 niebieski z bialym
Ostatnio zmieniony czw mar 12, 2009 09:38 przez fiacik69, łącznie zmieniany 2 razy.
motocykle ponad wszystko
- bieniek1984
- Gadatliwa bestia
- Posty: 959
- Rejestracja: śr wrz 06, 2006 13:28
- Lokalizacja: elblag
- Kontakt:
a ma ktoś może pomysł jak przerobić licznik z jednej wtyczki na dzie ?? chodzi o diesla
jest Golf 4 ALH + jednomas + 0.260+ gtb2056v + fmic+ chip
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;
jest wsk 125
był Golf 2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... ieniek1984" onclick="window.open(this.href);return false;
- stopczyk26
- Użytkownik
- Posty: 287
- Rejestracja: ndz lip 20, 2008 22:54
- Lokalizacja: dolnośląskie DSR
- Kontakt:
Czy w tym samym miejscu bedzie podpiecie do ekonomizera ale w benzynie? Bo wszedzie szukam jak podpiac ten ekonomizer i nigdzie nie moge znalezc.1 6 D pisze:W Dieslu jest jeszcze:
W białej wtyczce:
2|Obrotomierz lub ekonomizer (wyjście W z alternatora)
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=503c962236904480][img]http://images39.fotosik.pl/281/503c962236904480m.jpg[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22648][img]http://www.motostat.pl/user_images/22648/icon4.png[/img][/url]
Sorka tak po czasie, pytanko, mam MK1 na EG z dechą mk2 i licznikiem w milach na dwie kostki, i było to dosyc kombinowane i tak nie mogę dojśc do ładu..
Do rzeczy: Po włączeniu stacyjki, odpaleniu, chodzi rządełko, zeegary totalnie nic nie świecą... Obrotek nie działa, tylko po przełączeniu na długie światła pali kontrolka niebieska i od kierunków się żarzy i to z resztą też bardzo delikatnie....
Nie mogę tego ogarnąc... jestem zielony w elektryce...
Do rzeczy: Po włączeniu stacyjki, odpaleniu, chodzi rządełko, zeegary totalnie nic nie świecą... Obrotek nie działa, tylko po przełączeniu na długie światła pali kontrolka niebieska i od kierunków się żarzy i to z resztą też bardzo delikatnie....
Nie mogę tego ogarnąc... jestem zielony w elektryce...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości