[Golf MK2/MK3] Montaż obrotomierza.

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
FisheR
...
...
Posty: 3579
Rejestracja: ndz cze 15, 2008 22:40
Lokalizacja: Pelplin>Silent Hill
Kontakt:

Post autor: FisheR » sob wrz 06, 2008 14:40

kuszu1987, do cewki to pod minus,na cewce jest znak -...jezeli chodzi o podswietlenie to mozesz dac od podswietlenia przelacznika swiatel lub poprostu inny przelacznik... juz nie pamietam ale chyba spielem czerwony i pomaranczowy razem i dalem za bezpiecznikiem od postojowek czyli jak wlacze postojowki albo mijania to obrotek dziala i sie podswietla ale mozna zrobic to osobno jak uwarzasz ...


MK IV TDI 4MOTION :dol:
Obrazek

sopel86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: czw mar 27, 2008 11:47
Lokalizacja: Nysa

Post autor: sopel86 » pt wrz 12, 2008 18:49

Witam,
Nie chce zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj.
Chodzi o kupno nowych zegarow - w swoim aam z 92roku - skalowanie 20-220 miałem licznik z zegarkiem - wymieniłem go na taki z obrotkiem ( oznaczenia 1h6 919 033 E) no i wszystko śmigało wyśmienicie do czasu zanim się nie zacząłem nim bawić :D :grin: w skrócie mówiąc ogólnie go rozwaliłem :)

Czas przyszedł żeby kupić następny i tu moje pytanie - chciałbym kupić nowsze zegary (po 94roku) ze skalowaniem 0-220 (te zegarki miały już wskazówki na silniczkach nie na tych prymitywnych blaszkach i reagowały szybciej)

Będą one działać bez problemów? czy jestem skazany na te stare zegary?

Może jakieś oznaczenia tych nowszych które na bank podejdą?



Przemek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2348
Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
Kontakt:

Post autor: Przemek » pt wrz 12, 2008 19:11

Sorry ale zapomniałem porada proszę http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2179092#2179092


LEŚNY PRZYTULAS

Awatar użytkownika
dziabi3
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 905
Rejestracja: pt maja 16, 2008 15:34
Lokalizacja: xxxxxxxx

Post autor: dziabi3 » wt wrz 23, 2008 16:21

witam czy ktoś probował zmienić licznik w 1,4 abd skalowany 20-200 na taki z obrotną do 7tys i skalowany od 20-220

chodzi mi o to czy nie będzie przekłamywał na km/h


był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0

Awatar użytkownika
MANjaK_01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn lis 03, 2008 22:03
Lokalizacja: okolice Kielc
Kontakt:

Post autor: MANjaK_01 » wt lis 04, 2008 22:30

Panowie eksperci mam problem. :crazy: Chcę wymienić moje zegary z "big benem" na model z obrotomierzem. Planuje przełożyć swój prędkościomierz do nowych, więc nie będzie problemu z indeksami. Tylko pytanko: czy wtyczka jest taka sama w 935 i 950? I czy to problem, że nowe zegary są na 1 wtykę a stare na 2? Jeśli napisałem coś głupiego, to proszę mnie poprawić. Dopiero zaczynam swoją przygodę z golfami. :)



Awatar użytkownika
ksiadzt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

Post autor: ksiadzt » śr lis 05, 2008 00:10

no jesli znasz sie na tym co robisz to problemu z niczym niema :hmm: a skoro zaczynasz przygodę z golfem to radze kup na tyle wtyczek ile masz stary i z tym samym indeksem a jesli wolisz sie bawic to wszystko jest do zrobienia i pare razy bylo omawiane wiem bo sam szukałem :grin: powodzenia


[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]

replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885

Awatar użytkownika
MANjaK_01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn lis 03, 2008 22:03
Lokalizacja: okolice Kielc
Kontakt:

Post autor: MANjaK_01 » śr lis 05, 2008 15:41

ksiadzt, mógłby mi Pan podesłać opis, z którego korzystał przerabiając zegary z 2 wtyk na 1? Ewentualnie napisać jak Pan tego dokonał. :helm: Będę wdzięczny za każdą pomoc.



Awatar użytkownika
ksiadzt
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: pt cze 20, 2008 23:16
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

Post autor: ksiadzt » śr lis 05, 2008 19:27

ja z 1 na 2 nie robiłem tylko coś innego ale znalazłem to jak szukałem linki ci wysłałem a i nie pan bez przesadyzmu :pub: pozdro


[url=http://miniurl.pl/56681][img]http://img689.imageshack.us/img689/1438/zakonczeniekalisz7a.th.jpg[/img][/url]

replika mojej serii
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3703885#3703885

Przemek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2348
Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
Kontakt:

Post autor: Przemek » czw lis 06, 2008 22:33

za robiłem z 2 na 1 link jest podany


LEŚNY PRZYTULAS

Awatar użytkownika
MANjaK_01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn lis 03, 2008 22:03
Lokalizacja: okolice Kielc
Kontakt:

Post autor: MANjaK_01 » ndz lis 09, 2008 11:42

Czy w golfie z fabrycznym zegarkiem zamiast obrotomierza (2 wtyczki) we wtyczkach już zawarte przewody odpowiedzialne za pracę obrotka?



Awatar użytkownika
FisheR
...
...
Posty: 3579
Rejestracja: ndz cze 15, 2008 22:40
Lokalizacja: Pelplin>Silent Hill
Kontakt:

Post autor: FisheR » ndz lis 09, 2008 12:22

MANjaK_01, u mnie tak bylo obrotek chodzi na ori wtyczkach :bigok:


MK IV TDI 4MOTION :dol:
Obrazek

Awatar użytkownika
MANjaK_01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn lis 03, 2008 22:03
Lokalizacja: okolice Kielc
Kontakt:

Post autor: MANjaK_01 » śr lis 12, 2008 18:20

Czyli oryginalnie przewody od obrotomierza są zawarte we wtyczkach nawet przy zegarach bez obrotka? :)



Awatar użytkownika
FisheR
...
...
Posty: 3579
Rejestracja: ndz cze 15, 2008 22:40
Lokalizacja: Pelplin>Silent Hill
Kontakt:

Post autor: FisheR » śr lis 12, 2008 18:35

MANjaK_01, u mnie tak bylo :bigok:


MK IV TDI 4MOTION :dol:
Obrazek

Awatar użytkownika
MANjaK_01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn lis 03, 2008 22:03
Lokalizacja: okolice Kielc
Kontakt:

Post autor: MANjaK_01 » ndz lis 16, 2008 12:07

Panowie - jedno pytanie, bo znalazłem wiele sprzecznych informacji w internecie: sygnał obrotomierza w silniku benzynowym pochodzi z alternatora czy cewki zapłonowej? :crazy:



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 25 gości