Generalnie zasada jest taka sama, auto nie może kopcić przy jednostajnej jeździe i wtedy gdy turbina pompuje pełnym ciśnieniem, tyle że bez podnoszenia ciśnienia to pewnie za wiele się tam nie nakręcisz.
berti666 pisze:Jeszcze jedno pytanko duzo roboty jest z przelozeniem tej gornej czesci pompy?? czy to proste jak budowa cepa?
Nic trudnego, szczególnie jak już wcześniej ktoś to robił, to może z zamkniętymi oczami
Popatrz sobie na swoją pompę, po pierwsze trzeba odkręcić tą dźwignię, którą dodaje się gazu i zdjąć te sprężyny spod niej, a potem odkręcić 4 śruby imbusowe po rogach tego górnego dekla od pompy (trzeba mieć odpowiedni klucz, bo dojście trochę kłopotliwe). Ściągasz dekiel, ale w ten sposób aby ta ośka na której siedziała dźwignia gazu została na pompie, bo jest z nią połączona taką "blaszką z sprężynkami i pręcikiem". Przy okazji warto zrobić GOV MOD - czyli przesunąć odcięcie zapłonu wyżej, aby paliwo nie było odcinane powyżej 4k obr.
Nie wiem jak w AAZ, ale w 1.6TD są dwa rodzaje tego ustrojstwa ze sprężynkami i oba przerabia się na różny sposób:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100486" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=76874" onclick="window.open(this.href);return false;