[Golf MK2/MK3] Montaż obrotomierza.

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
nobel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: czw wrz 16, 2004 15:17
Lokalizacja: warszawa

Post autor: nobel » czw lis 18, 2004 20:21

ano bede kombinował bo liccznik jest wyzerowany. Bede probował i pisał.
:bigok:


25.VI.2005==>golfik poszedł 160, no 159 km/h

kupię auto do 15 tysi, z polskiego salonu klima elektryka, Warszawa i okolice

Awatar użytkownika
c-kozi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr lis 24, 2004 16:27
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: c-kozi » śr lis 24, 2004 16:50

Rozumiem że licznik z obrotomierzem do diesla 1,6 z golfa II 91 r. ma tez jedną ftyczkę i wystarcztylko wsadzic nowy licznik i działa???? teraz mam zalozony fabrycznie bez obrotomierza.



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » śr lis 24, 2004 18:06

Tak jest, tylko kupić taki licznik jest bardzo trudno, a ceny wysokie...


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » śr lis 24, 2004 21:39

ostatnio w "sprzedam" był taki do kupienia.

ja już czekam tylko na tarcze i pochwalę się swoją przeróbką zegarów benzyna-->diesel oczywiście z obrotomierzem.


Nissan Patrol K160

allebazi

Sprawa digifiza

Post autor: allebazi » sob lis 27, 2004 12:01

deKrzychu pisze:To ja mam jeszcze pytanko co do DIGIFIZ'a...
Gdzie (wiem,wiem.pewnie gielda) moge kupic takowy zegar (jak dla mnie on jest boooski!! :)) i jaka cena moze miec ten zegar?Ciezko jest je znalezc? Ja sie w nich zakochalem... :> ;)
pozdrf
Ostatnio widzialem na allegro.pl
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
nobel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: czw wrz 16, 2004 15:17
Lokalizacja: warszawa

Post autor: nobel » sob lis 27, 2004 12:06

mam jeszcze male pytanko: zmienił mi sie zegar na elektroniczny:jak go ustawic???


25.VI.2005==>golfik poszedł 160, no 159 km/h

kupię auto do 15 tysi, z polskiego salonu klima elektryka, Warszawa i okolice

Znachor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: wt lis 30, 2004 23:03
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Znachor » śr gru 01, 2004 00:22

Witam
--------

Jestem nowy na Waszym forum i liczę na odrobinę wyrozumiałości gdybym (mimo zwiększonej uwagi) popełnił faux pas.

Mam problemik - kupiłem licznik z MFA i obrotomierzem na 2 wtyczki (cecha [indeks] 950). Po włączeniu stacyjki dioda ciśnienia oleju mruga kilka sekund i gaśnie. Z tego co wiem to powinna zgasnąć dopiero po zapaleniu silnika (tak miałem w starych zegarach). Jest to normalny objaw czy uszkodzenie sprzedanych mi zegarów ?

Drugie pytanie dotyczy indeksu licznika. W swoim Golfie '87 mam zegary o indeksie 935. Jeśli ktoś pomoże mi stwierdzić, że z powyżej opisaną diodą nie jest problem to zegary zamiast reklamować chciałbym sobie zamontować. Jak wygląda kwestia zamiany liczników (z tym, że mój nie ma licznika dziennego przebiegu, na którym bardzo mi zależy).

Poza tym w nowym nie ma tych 2 mocowań na śruby - po jednym uchu z każdego boku zegarów (poniżej fotka moich starych).

Prosze o radę czy gra jest warta świeczki.

Serdecznie pozdrawiam

-=ZNACHOR=-
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Post autor: paulox » czw gru 02, 2004 16:02

U mnie tez pomruga i gaśnie. Chyba tak ma byc.



Awatar użytkownika
mustang7
DestructionDriver
DestructionDriver
Posty: 270
Rejestracja: wt sie 31, 2004 19:14
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: mustang7 » czw gru 02, 2004 17:55

No i sało się!
Nabyłem licznik od 16V na Allegro za 100zł. Wszystko pięknie działa, ale jest też pare wad:
1. Brak podświetlenia.
2. Nie działa przycisk kasowania dziennego przebiegu, tzn. jest cały czas wciśniety (nie odbija).
3. Nie działa MFA, ale to włąściwie nie problem bo jak ma działać skoro nie ma do niego instalacji.

Moje pytania są takie:
1. Czy warto brać się za naprawę? (właściwie wystarczy pewnie wymienić żarówki)
2. Jak naprawićten przycisk do kasowania dziennego przebiegu?
3. Czy da się wymontować samo MFA, po to aby je sprzedać i ile można za to wziąć kasy?



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » czw gru 02, 2004 20:52

Znachor pisze:Witam
--------

Jestem nowy na Waszym forum i liczę na odrobinę wyrozumiałości gdybym (mimo zwiększonej uwagi) popełnił faux pas.

Mam problemik - kupiłem licznik z MFA i obrotomierzem na 2 wtyczki (cecha [indeks] 950). Po włączeniu stacyjki dioda ciśnienia oleju mruga kilka sekund i gaśnie. Z tego co wiem to powinna zgasnąć dopiero po zapaleniu silnika (tak miałem w starych zegarach). Jest to normalny objaw czy uszkodzenie sprzedanych mi zegarów ?

Drugie pytanie dotyczy indeksu licznika. W swoim Golfie '87 mam zegary o indeksie 935. Jeśli ktoś pomoże mi stwierdzić, że z powyżej opisaną diodą nie jest problem to zegary zamiast reklamować chciałbym sobie zamontować. Jak wygląda kwestia zamiany liczników (z tym, że mój nie ma licznika dziennego przebiegu, na którym bardzo mi zależy).

Poza tym w nowym nie ma tych 2 mocowań na śruby - po jednym uchu z każdego boku zegarów (poniżej fotka moich starych).

Prosze o radę czy gra jest warta świeczki.

Serdecznie pozdrawiam

-=ZNACHOR=-
Odnośnie indesku prędkości - powinien on się zgadzać, inaczej będziesz miał przekłamania pokazywanej prędkości i przebiegu kilometrów.
Całe wnętrze można przełożyć, jeśli jest to licznik tej samej firmy i tego samego typu (1 lub 2 wtyczki).


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » czw gru 02, 2004 20:54

mustang7 pisze:No i sało się!
Nabyłem licznik od 16V na Allegro za 100zł. Wszystko pięknie działa, ale jest też pare wad:
1. Brak podświetlenia.
2. Nie działa przycisk kasowania dziennego przebiegu, tzn. jest cały czas wciśniety (nie odbija).
3. Nie działa MFA, ale to włąściwie nie problem bo jak ma działać skoro nie ma do niego instalacji.

Moje pytania są takie:
1. Czy warto brać się za naprawę? (właściwie wystarczy pewnie wymienić żarówki)
2. Jak naprawićten przycisk do kasowania dziennego przebiegu?
3. Czy da się wymontować samo MFA, po to aby je sprzedać i ile można za to wziąć kasy?
1. Zrób od razu podświetlenie na diodach albo zimnej katodzie :) Ew. wymień żarówki na szybko....
2. Pewno jest złamany, wystarczy wymienić na drugi, sprawny, jest on mocowany na wcisk (albo po prostu ci spadł)
3. Raczej nie, to jest w sumie tylko wyświetlacz z małym prostym komputerkiem, jak go wyjmiesz zegarek pewno nie będzie działał.


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
mustang7
DestructionDriver
DestructionDriver
Posty: 270
Rejestracja: wt sie 31, 2004 19:14
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: mustang7 » czw gru 02, 2004 22:35

Tak są w planach jakieśprzeróbki tych zegarów (niebieskie podświetlanie, itp.), ale dopiero na wiosnę, tzn po maturze, bo traz nie mam za bardzo czasu. Więc pojeżdze do wiosny bez podświetlania.

A swoją drogą obrotomierz w tych zegarach jest do 8tys. W zwykłych do 7 tys. Jak je założyłem to udało mi siędokręcićmój 1.6 na czerwone pole czyli ponad 7 tys. Czy to źle że na takie obroty wchodzi? Dodam ze na gazie.



Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Post autor: paulox » czw gru 02, 2004 22:59

mustang7 pisze:Tak są w planach jakieśprzeróbki tych zegarów (niebieskie podświetlanie, itp.), ale dopiero na wiosnę, tzn po maturze, bo traz nie mam za bardzo czasu. Więc pojeżdze do wiosny bez podświetlania.

A swoją drogą obrotomierz w tych zegarach jest do 8tys. W zwykłych do 7 tys. Jak je założyłem to udało mi siędokręcićmój 1.6 na czerwone pole czyli ponad 7 tys. Czy to źle że na takie obroty wchodzi? Dodam ze na gazie.
Ale standardowe obrotomierze dla 1,6 w MK2 są wyskalowane do 7 tys. więc wszystko OK. Swoją drogą to osobiscie nie lubie gazować silnika na jego maksymalnych obrotach. Szkoda go tak katować :chytry:



Awatar użytkownika
mustang7
DestructionDriver
DestructionDriver
Posty: 270
Rejestracja: wt sie 31, 2004 19:14
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: mustang7 » czw gru 02, 2004 23:53

paulox pisze:
mustang7 pisze:Tak są w planach jakieśprzeróbki tych zegarów (niebieskie podświetlanie, itp.), ale dopiero na wiosnę, tzn po maturze, bo traz nie mam za bardzo czasu. Więc pojeżdze do wiosny bez podświetlania.

A swoją drogą obrotomierz w tych zegarach jest do 8tys. W zwykłych do 7 tys. Jak je założyłem to udało mi siędokręcićmój 1.6 na czerwone pole czyli ponad 7 tys. Czy to źle że na takie obroty wchodzi? Dodam ze na gazie.
Ale standardowe obrotomierze dla 1,6 w MK2 są wyskalowane do 7 tys. więc wszystko OK. Swoją drogą to osobiscie nie lubie gazować silnika na jego maksymalnych obrotach. Szkoda go tak katować :chytry:
ale jeżeli on wszedł ponad 7tys to znaczy że wszedł ponad swoją skale. zdziwiło mnie że nie ma jakegoś odcięcia czy coś



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 44 gości