wypchnąć trzamoze ktos wie jak wydostac prowadnice z szyny
[MK3] Naprawa pękniętej prowadnicy szyberdachu
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
jak wywale ta peknieta czesc to jak prowadnica bedzie chodzila po swoim torze skoro ta wlasnie czesc ja trzyma na miejscu? nie zablokuje sie nic po jakims czasie??... moze mam za malo wyobrazni... hmm:P ale warto to przepatrzec co i jak:)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1693571#1693571 <--SpRaWdZ tO
WSTYD TO KRAŚĆ I MIEĆ OSZPECONEGO GOLFA!!!!!
WSTYD TO KRAŚĆ I MIEĆ OSZPECONEGO GOLFA!!!!!
doczytaj uważnie spoglądając na foty. Myślę że oPIS jest bardzo prosty, nie da się inaczej...pasja pisze:jak wywale ta peknieta czesc to jak prowadnica bedzie chodzila po swoim torze skoro ta wlasnie czesc ja trzyma na miejscu? nie zablokuje sie nic po jakims czasie??... moze mam za malo wyobrazni... hmm:P ale warto to przepatrzec co i jak:)
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: śr lip 18, 2007 22:41
- Lokalizacja: Zawiercie
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: sob sie 25, 2007 09:13
- Lokalizacja: Mazury
- Kontakt:
a mi niestety cos nie wyszlo otoz z lewej strony ten tzw piesek jak lapie sie w swoj zacze to nie lapie do konca i jak pcha szybe do srodka to jest wszystko ok ale jak mam zamykac szklo to piesek puszcza i d.pa blada.
zastanawiam sie tez po co skracac obie linki? - dodam ze moje maja taka sama dlugosc, skrocilem linke lewa i ma taka sama dlugosc jak oryginalna nie skrocona.
moze cos na to mi poradzicie?
dodam ze piesek swoim dolnym kolkiem ktore wpada w blokade jak ciagnie zaczep to te kolko jest w powietrzu a po prawej stronie ladnie sie slizga po prowadnicy, aha i zauwazylem ze jak przytrzymam palcem ta czesc ktora chodzi w szynie razem z pieskiem to wtedy on zalapuje tak jak powinien zalapac w innym przypadku puszcza.
da rade cos z tym zrobic?
prosze o pomoc bo juz 4 dzien auto w garazu stoi a mnie juz nerwy puszczaja
zastanawiam sie tez po co skracac obie linki? - dodam ze moje maja taka sama dlugosc, skrocilem linke lewa i ma taka sama dlugosc jak oryginalna nie skrocona.
moze cos na to mi poradzicie?
dodam ze piesek swoim dolnym kolkiem ktore wpada w blokade jak ciagnie zaczep to te kolko jest w powietrzu a po prawej stronie ladnie sie slizga po prowadnicy, aha i zauwazylem ze jak przytrzymam palcem ta czesc ktora chodzi w szynie razem z pieskiem to wtedy on zalapuje tak jak powinien zalapac w innym przypadku puszcza.
da rade cos z tym zrobic?
prosze o pomoc bo juz 4 dzien auto w garazu stoi a mnie juz nerwy puszczaja
prawdopodobnie masz wyłamany jeszcze jeden element, który przytrzymuje w prowadnicy tego pieska o którym piszesz. Miałem to samo, problem rozwiązałem przez zastąpienie "wypustki" trzymającej ten element w prowadnicy kawałkiem utwardzonego wiertła "fi 8". Cięzko mi to wytłumaczyć, nie mam fotek tego elementu. Nowy kosztuje ponad 100,-malutki TDI pisze:a mi niestety cos nie wyszlo otoz z lewej strony ten tzw piesek jak lapie sie w swoj zacze to nie lapie do konca i jak pcha szybe do srodka to jest wszystko ok ale jak mam zamykac szklo to piesek puszcza i d.pa blada.
zastanawiam sie tez po co skracac obie linki? - dodam ze moje maja taka sama dlugosc, skrocilem linke lewa i ma taka sama dlugosc jak oryginalna nie skrocona.
moze cos na to mi poradzicie?
dodam ze piesek swoim dolnym kolkiem ktore wpada w blokade jak ciagnie zaczep to te kolko jest w powietrzu a po prawej stronie ladnie sie slizga po prowadnicy, aha i zauwazylem ze jak przytrzymam palcem ta czesc ktora chodzi w szynie razem z pieskiem to wtedy on zalapuje tak jak powinien zalapac w innym przypadku puszcza.
da rade cos z tym zrobic?
prosze o pomoc bo juz 4 dzien auto w garazu stoi a mnie juz nerwy puszczaja
- Jotka
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: sob lis 24, 2007 13:53
- Lokalizacja: Pomorskie
- Auto: Golf 4 Variant
Moje pytanie jest następujące: czy robi się tę naprawę z odkręconą szybą, czy nie trzeba jej odkręcać? Szyberdach mam na stole, ale brakuje mi odpowiedniego narzędzia do pozbycia się szyby (może kupię?). Próbowałem imbusem, ale jeden za mały, drugi za duży (wcale nie jestem pewny, czy tu akurat potrzebny imbus?).
Zanim coś zepsuję, poproszę o radę!
Pozdrawiam
Zanim coś zepsuję, poproszę o radę!
Pozdrawiam
Samochód jest dla mnie, a nie ja dla samochodu.
- Jotka
- Nowicjusz
- Posty: 41
- Rejestracja: sob lis 24, 2007 13:53
- Lokalizacja: Pomorskie
- Auto: Golf 4 Variant
k0nr4d, dzięki. I o to "loto", tak czułem, że to gwiazdki, ale oczy to już nie te, mimo dwóch par zapasowych.
Pozdrawiam
Torxy kupione, wszystko rozkręcone, prowadnica czyściutka czeka na mój czas dla niej.
Jeszcze raz dzięki k0nr4d
Pozdrawiam
Torxy kupione, wszystko rozkręcone, prowadnica czyściutka czeka na mój czas dla niej.
Jeszcze raz dzięki k0nr4d
Ostatnio zmieniony pn gru 03, 2007 20:58 przez Jotka, łącznie zmieniany 1 raz.
Samochód jest dla mnie, a nie ja dla samochodu.
- hakersharp
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: czw paź 25, 2007 16:46
- Lokalizacja: Chełm
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: czw sty 24, 2008 19:52
- Lokalizacja: Swieszyno
??? może nie poskładałeś wszystkiego jak należy... poza tym istnieje pewien odsetek szyberków których nie da się naprawić ta metodą ponieważ elementy prowadnic i szyn są zbyt mocno wyeksploatowane. No ale spróbować możnaohtamzemadar pisze:rozebranie wszystkiego 25 ,min a złożenie nie da rady niby wszystko pięknie a nie równo wszystko chodzi teraz na lewej stronie ten cały ślimak się otwiera prawy nie i pupa i tu mam pytanie czy ktoś ma sprzedać szyberdach!!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości