Instalacja zegarów z MK4 w golfie MK3...

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » wt maja 08, 2007 22:09

te podejdą ale nie za takie pieniądze i mają pękniętą szybkę i zielone podświetlenie :P a co do pinów to nie wiem jakie tam sa wyprowadzenia.

[ Dodano: Wto Maj 08, 2007 22:11 ]
Ja mam takie zegary od MKIV motometer benzyna ale nie mam do niego wskazówek możemy się dogadać jak chcesz to ci nawet je dotnę odpowienio :) daj info na priv :)


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

darex100
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt gru 11, 2007 17:06
Lokalizacja: wroclaw

Post autor: darex100 » pt lut 08, 2008 12:45

bigozz pisze:Kwiatoshi, W temacie w którym się udzielam a który przytoczyłeś są to zegary od octavi nie od fabii. od fabii ni w ząb nie podejdą bo tam po canie idzie obrotek podświetlenie i inne takie :( temat już przerabiałem.

Bigozz ale jesli sa od Fabii a maja nr 6Y1 919 860C to chyba nie sa po szynie can a zwykle i jeszcze pytanie odnosnie tego czy maja MFA ?



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » pt lut 08, 2008 21:03

nawet te 919 od fabii mają obrotek i podświetlenie po CAN. nie kombinuj bo nie podejdą.


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

janusz66
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: sob lut 25, 2006 00:28
Lokalizacja: torun
Kontakt:

Post autor: janusz66 » czw lis 06, 2008 16:25

witan,paanowie czy licznik od polo( podobny do golfa IV)tylko ze jest na jedna kostke i ma zielone podswietlenie i dlatego mam pytanie co trzeba przerobic zeby dzialalo w golfie III - prosze o podpowiedzi i jak mozna fotoporady gdyz jestem zielony w tych sprawach - Z góry serdeczne dzieki!!



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » śr lis 19, 2008 17:26

witam

jakis czas temu zamontowalem zegary z octavi , a ostatnio sprawdzilem ze immobilizer co jest w zegarch da sie zaadoptowac do sterownika silnka. U mnie nie bylo orginalnie immo ale po montazu nowego ecu silnika dalo sie je zastapic nowymi zegarami. musialem tylko wysiagnac pin



extreme8818
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: śr lip 25, 2007 13:47
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: extreme8818 » czw lis 27, 2008 17:17

a czy licznik z MK4 podejdzie do zwykłego 1.9D?? nie mam w swoim obrotomierza a licznik z MK3 mi sie nie podoba i chce wymienić na z MK4. ale nie wiem czy bedzie działac... swoj licznik mam wyskalowany od 20 do 220 i mam zegarek. obroty kreca chyba do 4500 czyli obrotek skalowany do 5000... da rade takie cos zrobic??


White Wagon :)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4003674#4003674

Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » czw lis 27, 2008 19:06

extreme8818, da sie jednak musisz ztobic specjalny układ sterujący pracą obrotomierz wyskalowanie licznik jest nie istotne... musisz szukać licznik ze środkowymi liczbami numeru seryjnego 919 nie 920



extreme8818
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: śr lip 25, 2007 13:47
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: extreme8818 » czw lis 27, 2008 19:41

a gdzie szukać tych numerów seryjnych?? i jak zrobić tą jednostke sterująca?? bo ze mnie lipny ilektryk...


White Wagon :)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4003674#4003674

Awatar użytkownika
mlody87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 756
Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:42
Lokalizacja: Lublin
Auto: MK3 USA Turbo i MK4 GTD
Silnik: auq+
Kontakt:

Post autor: mlody87 » czw lis 27, 2008 22:11

Gobo90 pisze:musisz ztobic specjalny układ sterujący pracą obrotomierz
Gobo a przypadkiem w dieslu nie jest tak samo jak w bezynie ze wszystko jest doprowadzone do licznika juz wiazka tylko inny licznik i Obrotomierz chula?? trzeba by to sprawdzic na jakims liczniku bo w benzynie tak jest ze jak sie ma z zegarkiem a włozy sie z obrotomierzem to nic innego nie trzeba dokładac??


VW forever..

Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » czw lis 27, 2008 23:34

mlody87, jest tak ale w TDI sygnał obrotów był brany z ECU a w TD z alternatora w mk4 nie bylo TD były tylko TDI a kolega wyzej ma TD wiec inny sygnał obrotów z tąd te problemy w TDI nie ma lipy wszystko p&p kwestia kostek



extreme8818
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: śr lip 25, 2007 13:47
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: extreme8818 » pt lis 28, 2008 01:01

ja nie mam TDI... zwykły pusty diesel...


White Wagon :)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4003674#4003674

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » ndz lis 30, 2008 17:58

a gdzie szukać tych numerów seryjnych?? i jak zrobić tą jednostke sterująca?? bo ze mnie lipny ilektryk
w poprzednich postach jeden kolega podal schemat tego ukladu , ktory jest potrzebny zeby chodzil obrotek w zwyklym dieslu.
pogadaj z nim



Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » ndz mar 29, 2009 19:29

Panowie mam w POLO 1,3 ADX zaimportowane zegary z mk4 ,paliwo pokazuje odwrotnie jak pełny pokazuje że pusty. Jak wymienic pływak ? i miga mi kontrolka oleju i przeraźliwie piszczy .Pomoże ktoś?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

Awatar użytkownika
Pablo Corrado
Forum Master
Forum Master
Posty: 1110
Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Instalacja zegarów z MK4 w golfie MK3...

Post autor: Pablo Corrado » śr sty 26, 2011 15:15

http://www.vwgolf.pl/2008/10/14/zegary- ... -golfie-3/" onclick="window.open(this.href);return false;


Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości