Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

duudii
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 335
Rejestracja: pn paź 31, 2005 17:21
Lokalizacja: Mościska/Laski
Kontakt:

Post autor: duudii » wt sie 21, 2007 15:09

bigozz pisze:No i kupa :(
ja mam tą płytkę w poziomie i wygięcie wystarczyło u Ciebie będzie problem.

[ Dodano: Pon Sie 20, 2007 17:59 ]
ale jest sposób przewód ten niebieski przelutuj w miejsce zaznaczone kółkiem :>

[url=http://images24.fotosik.pl/64/1d097acc6901f112med.jpg]Obrazek[/URL]
zrobione a walczyłem z tym ze 2-3 godziny.
Najpierw pojechałem rowerem do kumpla razem z pływakiem przylutował mi tak jak miało być ,wg twojej instrukcji
wróciłem i niestety przy wkładaniu odpadł drucik ....
Znowu na rower do kolegi znowu mi przylutował z tym ,że przylutował cynę o kilka żeberek wyżej żeby się lepiej trzymało - powiedział ,że wie co robi w końcu jest elektronikiem :jezor:
włożyłem i pupa mam połowe zbiornika i mi pokazuje zero... ktoś tu coś spaprał a więc 3 raz wyciągnąłem pływaka demontując przewody itp. ( za drugim razem wziąłem już tą lutownicę ze soba razem z cyną , dziwne przeczucie się sprawdziło :hmm: )
Poprawiłem i zlutowałem tak jak było za pierwszym razem wsadziłem i jak na razie jest ok
tylko przy przechyłach ,czyli zakręty hamowania i przyspieszania wskazówka wariuje i lata lewo prawo :crazy: no trudno widać ,że tak musi być - jak bede miał oryginalny pływak z tdi to go tutaj zaadaptuję .Dzieki :pub: za pomoc

pozdr



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » wt sie 21, 2007 15:33

No widzisz z każdej sytuacji jest jakieś wyjście :) P.S. czyli przylutowałeś w miejscu gdzie Ci zaznaczyłem czy w innym ? Pozdrawiam.


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

duudii
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 335
Rejestracja: pn paź 31, 2005 17:21
Lokalizacja: Mościska/Laski
Kontakt:

Post autor: duudii » wt sie 21, 2007 15:42

bigozz pisze:No widzisz z każdej sytuacji jest jakieś wyjście :) P.S. czyli przylutowałeś w miejscu gdzie Ci zaznaczyłem czy w innym ? Pozdrawiam.
w miejscu gdzie mi zaznaczyłeś :)
aale powiedz jak tu coś tym wahaniom przy hamowaniu ruszaniu przeciwdziałać ??



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » wt sie 21, 2007 21:59

duudii pisze:czyli zakręty hamowania i przyspieszania wskazówka wariuje i lata lewo prawo
ale to nie mozliwe te zegary mają pamiec i ta wskazówka nie moze latac jak głupia jak żuku??



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » wt sie 21, 2007 22:03

Przemo440 pisze:
duudii pisze:czyli zakręty hamowania i przyspieszania wskazówka wariuje i lata lewo prawo
ale to nie mozliwe te zegary mają pamiec i ta wskazówka nie moze latac jak głupia jak żuku??
ja też się zdziwiłem ale to nie pierwszy przypadek :(


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » wt sie 21, 2007 22:35

bigozz pisze:zdziwiłem ale to nie pierwszy przypadek
miałeś to u siebie?? ja odrazu po założeniu mam tak jak jade po wiadomo jakich nierównościach pochyłach to wskazówka stoi nieruchomo. Moze w dieslach jest jakaś inna płytka lub konstrukcja pływaka??



Awatar użytkownika
lokmen
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 190
Rejestracja: wt sty 09, 2007 13:58
Lokalizacja: żyrardów
Kontakt:

Post autor: lokmen » śr sie 29, 2007 23:12

Witam serdecznie. Wreszcie po 3 wieczorach spawania zrobiłem kabelek na ori wtyczkach!! i ori gnieździe od licznika z MK3 - pełen prof. :/ aż jestem z siebie dumny he he ok. po pierwszej przymiarce i podłączeniu wszystko śmiga odziwo poziom paliwa pokazuje taki ( ( jak na moje oko) sam jak na ori zegarach czyli 1/4 fuela -nie sprawdzałem w jeździe( być moze zmieni się to podczas jazdy czy tankowania ale na razie jest ok) - , ale nasuwa mi sie kilka pytań co do dalszej pracy, o które proszę tych którzy już to przeszli o odpowiedź:
1. Ramka: czy trzeba ją skrócić (bo ori. ma skos) tzn. tak aby była prostopadle do licznika MK4.
2. Czy jesli ABS, i poduchy podłączę pod ori kontrolki to będą się gasić z tymi ori.?
3. IMMO czy ktoś już to jakoś zgasił bez ingerencji mech.?
Pozdro.
P.S. Efekt jest gites



Awatar użytkownika
Garnet
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 21:00
Lokalizacja: Grójec
Kontakt:

Post autor: Garnet » pt wrz 28, 2007 22:55

Podłączam sie pod temat.

Jak zlikwidować sygnał alarmowy i pogasić kontrolki od rezerwy płynu do spryskiwaczy i układu hamulcowego?


http://puzz.org.pl/?p=lgEnNyiIAEzV

Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » sob wrz 29, 2007 19:07

lokmen pisze:Wreszcie po 3 wieczorach spawania zrobiłem kabelek na ori wtyczkach!! i ori gnieździe od licznika z MK3 - pełen prof. :/
hmm co tak długo ja taki sam kabel 3 godziny robilem :P:P
lokmen pisze:1. Ramka: czy trzeba ją skrócić (bo ori. ma skos) tzn. tak aby była prostopadle do licznika MK4.
musisz sciac ja prawie na rowno tak jak i zegary (zmienic jej kąt)
lokmen pisze:2. Czy jesli ABS, i poduchy podłączę pod ori kontrolki to będą się gasić z tymi ori.?
nie da sie podlaczyc bo w mk3 kontrolka jest sterowana + a w mk4 masą..
3. IMMO czy ktoś już to jakoś zgasił bez ingerencji mech.?
ja zaslonilem diode tasmą..



Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » ndz sty 27, 2008 12:55

hej

chce kupic zegary od mk4

dokladnie te
http://moto.allegro.pl/item302302343_vw ... ginal.html

maja w numerze 919 ale wole spytac przed zakupem benda pasowac do mk3 tdi sa bez kana tak

dzieki z gory za odp


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » ndz sty 27, 2008 13:54

podejdą kolego jak najbardziej :) miłego dłubania. efekt końcowy może być taki
Obrazek


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » ndz sty 27, 2008 17:59

o super to biore dziekuje :grin:


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

raszjan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: sob lut 02, 2008 21:11
Lokalizacja: PKL
Kontakt:

Post autor: raszjan » sob lut 02, 2008 21:37

Witam.

Jak sobie poradzić z oszustwami prędkości? I tutaj prośba do Bigozza, jakbyś mógł to opisz dokładnie jak to wszystko poprzestawiać w Vag-u krok po kroku.

Wielkie dzięki z góry.



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » ndz lut 03, 2008 20:45

Na vag-com wchodzimy w 17 - instruments kodowanie 07
wpisujemy nową pięciocyfrową liczbę w zależności od potrzeb.


Kodowanie (12345)
12XXX
pierwsza i druga cyfra oznacza funkcje dodatkowe:

00 - brak opcji
+01 - zużycie klocków
+02 - zapięcie pasów
+04 - kontrola płynu do spryskiwaczy
+16 - nawigacja

jeśli posiadamy kilka funkcji sumujemy cyfry ze sobą i wynik wpisujemy jako dwie pierwsze cyfry w kodowaniu np.
zapięcie pasów, płyn do spryskiwaczy i nawigacja
02+04+16=22

XX3XX
trzecia cyfra oznacza lokalizację (de fakto chodzi o wskazanie dystansu (mile lub kilometry) i czas 12 lub 24h) (w naszym przypadku 1)

1 - Reszta świata (24h Uhr)
2 - USA (12h Uhr)
3 - Kanada (12h Uhr)
4 - UK (24h Uhr)
5 - Japonia
6 - Arabia saudyjska
7 - Australia

XXX4X
czwarta cyfra oznacza ilość cylindrów (w zasadzie dla prawidłowego działania obrotomierza):

4 - 4-Zylinder (1999-2001)
5 - 5-Zylinder (1999-2001)
6 - 6-Zylinder (1999-2001)

XXXX5
piąta cyfra oznacza ilość impulsów z impulsatora :
dopasowujemy w zależnośći od auta poszczególne wartości przypisane są poniżej

1 - 4345
2 - 3528
3 - 4134
4 - 3648

Miłego dłubania :) :pub:
Ostatnio zmieniony ndz lut 03, 2008 20:50 przez bigozz, łącznie zmieniany 1 raz.


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości