wymiana napinacza paska mikro mk3 tdi 1Z 90 km

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
west_kolo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lis 05, 2006 17:12
Lokalizacja: koło , poznań
Kontakt:

Post autor: west_kolo » pn lip 30, 2007 17:03

no i jestem po wymianie!! ale tulejki wymienial mi mechanik bo ja sam nie dalem rady a nie chcialem spaprac nowych i mi wciskal prasa... i powiem tak niebo a ziemia...duzo ciszej chodzi jedyne co slychac teraz to pstrykanie zaworka n75:) porada sie przydala , tylko odkrecanie tej całej łapy co w niej sa tulejki jest masakryczne i uwazajcie na sruby lubia sie ukrecac...:) pozdro



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » pt paź 26, 2007 16:46

szkoda tylko ze te nowe i tak grają tylko ciszej jednak najlepszym rozwiazaniem jest montaz sprzegiełka na alternatorze koszt ok 250zł



Grzegi Siedlce
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 18:32
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: Grzegi Siedlce » sob lis 10, 2007 19:20

Słuchajcie a w silniku 1.9TD AAZ. PASEK WIELOROWKOWY MA CZęśCIą GłADKą CZY ZęBATA CHODZIć PO KOLE POMPY WODNEJ, BPRSIłBY O FOTO,BO COś CHYBA źLE ZROBIłEM :crazy:



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » ndz lis 11, 2007 10:59

po to sa rowki na kole zeby pasek chodził rowkami po kole a gładka strona zakładasz do napinacza pzdr



Grzegi Siedlce
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 18:32
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: Grzegi Siedlce » ndz lis 11, 2007 11:05

O to chodzi że tam niema napinacza w AAZ. WIEC SAM NIEWIEM,A KOłO POMPY NIEMA GLęBOKICH ROWKóW, ZAPODAM FOTO JAKBY CO



Maxb
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn mar 20, 2006 08:24
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Maxb » sob lis 17, 2007 15:51

Jaki powinien być zamontowany pasek w VW Sharanie (silnik AFN). Teraz mam 6PK 1145 i wg mnie jest za długi. W intercarsie twierdzą że jest ok. A umnie bardzo głośno pracuje ten pasek.



golfir
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
Lokalizacja: Kluki

Post autor: golfir » sob lis 17, 2007 22:24

dzis do 1Z-eta załozyłem krótszy pasek o 0,5cm wzgledem przewidzianego i jest o niebo lepiej napinacz prawie nie grzechocze i pasek juz nie skacze takze mozna smiało zakładac krótszy i nic sie nie stanie polecam contitech-a



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » ndz lis 18, 2007 11:15

Maxb, słuchaj jeśli masz klime to ten tak jesli nie to 1045



seba899
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pt gru 28, 2007 22:56
Lokalizacja: Mazury

Allegro

Post autor: seba899 » sob gru 29, 2007 00:20

Wczytałem się dopiero w ten wątek i znalazłem informację że częsci są na allegro ale aukcja już jest w archiwum. Czy ktos ma może namiary do tego gościa nick czy cokolwiek co sprzedawał napinacz, tulejki itp. Dzięki z góry.



Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Re: Allegro

Post autor: Goofi » sob gru 29, 2007 00:39

seba899 pisze:Czy ktos ma może namiary do tego gościa nick czy cokolwiek co sprzedawał napinacz, tulejki itp. Dzięki z góry.
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=334850



ATMCD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: wt paź 03, 2006 23:59
Lokalizacja: Cz-Dz
Kontakt:

Post autor: ATMCD » wt sty 29, 2008 20:54

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/474 ... 6b2f8.html

Aby wymienić tulejki numer 7 na załączonym rysunku trzeba odkręcać to ramię 4A od bloku silnika ? Na moje oko trzeba będzie to zdemontować. Czy się mylę ? Dzięki za odpowiedź.


im niżej tym ładniej......
[url=http://imageshack.us][img]http://img134.imageshack.us/img134/2380/volkslogo3ul.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » śr sty 30, 2008 00:18

ATMCD pisze:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/474 ... 6b2f8.html

Aby wymienić tulejki numer 7 na załączonym rysunku trzeba odkręcać to ramię 4A od bloku silnika ? Na moje oko trzeba będzie to zdemontować. Czy się mylę ? Dzięki za odpowiedź.
Znajomy wymieniajacy to u mnie probowal bez zdejmowania, ale mu nie szlo i zdjal ;)



hubert81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn paź 30, 2006 13:18
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: hubert81 » czw sty 31, 2008 15:39

Witam

Wyżej wspomniane tulejki można kupić w każdym ASO VW. Koszt jednej tulejki to mniej niż 11 zł a czas oczekiwania nią 1 dzień.



Awatar użytkownika
Quintus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 345
Rejestracja: śr lip 04, 2007 18:03
Lokalizacja: Kolno
Auto: Dodge Durango SLT

Post autor: Quintus » wt kwie 01, 2008 18:59

jaszczur, czy ten napinacz z twoich zdjęć bezproblemowo pasi do 1Z? Musze zmienić, kupiłem właśnie taki firmy Ruville, a w iryginale u mnie siedzi inny z wyglądu. czarny i węższy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 87 gości