[Golf MK2/MK3] Montaż obrotomierza.

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

brisk1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: wt sty 09, 2007 17:11
Lokalizacja: Sępopol

Post autor: brisk1 » śr paź 17, 2007 16:30

Mam golfa mk3 1.4i. Licznik z zegarkiem wyskalowany jest do 200 km/h. zamowilem licznik od golfa 1.6 i z obrotomierzem tez wyskalowany do 200km/h . czy wszystko bedzie działało? Proszę o odpowiedz z gory dziekuje



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » śr paź 17, 2007 19:20

brisk1 pisze:Mam golfa mk3 1.4i. Licznik z zegarkiem wyskalowany jest do 200 km/h. zamowilem licznik od golfa 1.6 i z obrotomierzem tez wyskalowany do 200km/h . czy wszystko bedzie działało? Proszę o odpowiedz z gory dziekuje
tak


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

yahoo_p
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
Kontakt:

Post autor: yahoo_p » czw paź 25, 2007 20:02

mam golfa 3 1.4. mam licznik z zegarem wyskalowany do 220. A niedlugo będę wklada silnik 1.8 8v i chcialbym zamontować licznik z obrotomierzem z jakim indeksem mam szukać licznika.



Awatar użytkownika
Kowal_
płk Gleba
płk Gleba
Posty: 1732
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
Lokalizacja: Gliwice
Auto: VW Passat CC
Silnik: CCZA

Post autor: Kowal_ » czw paź 25, 2007 20:33

W mk3 nie ma indeksu bo nie ma przełożenia. Masz impulsator.


330KM/450Nm

Awatar użytkownika
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica

Obrotmierz

Post autor: Krakulec » wt paź 30, 2007 16:40

Witam mam pytanie czy ktos wie jaki jest kolor kabla przy wtyczce do licznika odpowiadajaca za obroty. Mam golf 3 z silnikiem 1.6TD wszesniej był vr6 i chce podłaczyc obrotomierz, ale niewiem ktory kabel jest odpowiedzialny za obroty. Zprawdzalem w pinout na wtyczce 28. ale ja mam inne rozłozenie kabli bo w tych pinoutach co sa podane na stronie to wolne miejsca to 7 i 28 podajze a u mnie jest wolny 20 i 28 . Bo to wzaleznosci od wersji. wiec potrzebuje kolor kabla

[ Dodano: 30 Paź 2007 15:43 ]
Kolor kalbla od temperatury wody tez przy okazji bo wszystko mi chodzi poza temperatura i obrotomierzem


Krakulec

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » wt paź 30, 2007 17:27

Krakulec, jesli wczesniej byl silnik benzynowy to musisz raczej pociagnac kabelek od alternatora do obrotka


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » wt paź 30, 2007 22:39

kaczor4011 pisze:Krakulec, jesli wczesniej byl silnik benzynowy to musisz raczej pociagnac kabelek od alternatora do obrotka
zgadza sie :bigok: w alteranatorze masz takie wyjście D (chyba) i tam jest brany sygnał do obrotka


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » śr paź 31, 2007 09:16

rysiektr pisze:w alteranatorze masz takie wyjście D
to jest wyjscie W
Krakulec, rozumiem ze masz obrotek od diesla (od benzyny nie bedzie chodzil) a jesli masz od diesla to na silniku 1.6TD bedzie oszukiwal (1.9 i 1.6td maja inna srednice kolka na altku)


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Krakulec » śr paź 31, 2007 18:11

ale co to on wogole nie bedzie chodzi? obrotek jest od bezyny. A jaki tam kolor tego kabla jest przy kosci ? przy liczniku

[ Dodano: 31 Paź 2007 17:13 ]
bo cała buda jest vr6 i licznik tez do 260/h VDO zeby tylko chodzi l a oszukiwac to sobie moze byle zeby cos wskazuwa latala


Krakulec

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » śr paź 31, 2007 18:15

Krakulec pisze:ale co to on wogole nie bedzie chodzi? obrotek jest od bezyny
nie bedzie chodzil! musisz kupic taki od diesla ale on i tak ci bedzie oszukiwal na silniku 1.6td


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
Krakulec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt lip 10, 2007 15:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Krakulec » śr paź 31, 2007 18:29

aha kurde to lipa bo myslalem ze cos z tego bedzie ;p


Krakulec

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » śr paź 31, 2007 18:31

Krakulec, jest mozliwosc zrobienia tego!! tylko musialbys dorobic nowe kolko alternatora zeby mialo takie same przelozenie jak w 1.9d i bedzie pokazywal prawidlowo


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice
Kontakt:

Post autor: malutki » czw lis 01, 2007 00:23

witam, rowniez jestem zainteresowany montazem zegarow z obrotomierzem u siebie. Mam silnik 1,3 NZ, szukalem takiego by przelozyc cale zegary ale mnie przeraza troche cena. jak wyglada sprawa z przelozeniem samego predkosciomierza ode mnie do innego licznika. aha moje zegary sa najprawdopodobniej na 1 zlaczke


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » czw lis 01, 2007 09:19

malutki pisze:Mam silnik 1,3 NZ, szukalem takiego by przelozyc cale zegary ale mnie przeraza troche cena. jak wyglada sprawa z przelozeniem samego predkosciomierza ode mnie do innego licznika. aha moje zegary sa najprawdopodobniej na 1 zlaczke
wystarczy ze kupisz licznik z obrotkiem do benzyny na jedna wtyke i przelozysz swoj predkosciomierz i wsio bedzie banglalo :bigok:


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości